Fitness Seller

Test E kuur tijdens Qlimax

K ken al die dingen niet joh, niks voor mij. Vind het k*tmuziek :P 300 mg klinkt wel als een aardige pil idd hehe.

Hahah zijn t ook zeker 1 x gehad nooit meer haha is niet fijn om te doseren
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=31405

---------- Post toegevoegd 7 October 2013 om 08:52 ----------

Ik ga zelf ook naar Qlimax en ik ben vaker ON als ik naar feestjes ga, dan pak ik ook gewoon wat. Behalve nu, nu blijf ik nuchter aangezien ik in me wedstrijdvoorbereiding ben haha

Good job bro !

---------- Post toegevoegd 7 October 2013 om 08:53 ----------

Ga gewoon aan de g man of blijf thuis

+1 is ook een optie idd

90% van de serieuze bodybuilders gebruiken rec drugs naast AAS. En ontken het nu niet, want het is gewoon zo. Zelfs in het pro circuit. De meeste gasten die roepen dat het niet samen gaat, leven als een kluizenaar en houden deze sport geen 10 jaar uit. Je moet helemaal niks, maar als je drugs wil gebruiken, doe het dan gewoon. Maak er alleen geen wekelijkse gewoonte van. En zelfs dan nog....

90% van de serieuze bodybuilders gebruiken rec drugs naast AAS. En ontken het nu niet, want het is gewoon zo. Zelfs in het pro circuit. De meeste gasten die roepen dat het niet samen gaat, leven als een kluizenaar en houden deze sport geen 10 jaar uit. Je moet helemaal niks, maar als je drugs wil gebruiken, doe het dan gewoon. Maak er alleen geen wekelijkse gewoonte van. En zelfs dan nog....

Dat iedereen het doet betekent niet dat het per definitie niet slecht is eh bro. Ik snap best dat er ook zat zijn die het het risico niet waard vinden. AAS is al een aanslag op je gestel, drugs mss nog wel meer en dan zul je ze beide in flinke dosissen gaan combineren. Je kunt niet ontkennen dat dat klinkt als vragen om problemen op latere leeftijd.

Dat iedereen het doet betekent niet dat het per definitie niet slecht is eh bro. Ik snap best dat er ook zat zijn die het het risico niet waard vinden. AAS is al een aanslag op je gestel, drugs mss nog wel meer en dan zul je ze beide in flinke dosissen gaan combineren. Je kunt niet ontkennen dat dat klinkt als vragen om problemen op latere leeftijd.

Bijna Alles geeft tegenwoordig problemen voor later het is allemaal persoons verschillent en tuurlijk t is slechter voor je lichaam tijdens je kuur maar als je het gewoon rustig houd valt het allemaal nog wel mee hoor

---------- Post toegevoegd 7 October 2013 om 09:19 ----------

90% van de serieuze bodybuilders gebruiken rec drugs naast aas. En ontken het nu niet, want het is gewoon zo. Zelfs in het pro circuit. De meeste gasten die roepen dat het niet samen gaat, leven als een kluizenaar en houden deze sport geen 10 jaar uit. Je moet helemaal niks, maar als je drugs wil gebruiken, doe het dan gewoon. Maak er alleen geen wekelijkse gewoonte van. En zelfs dan nog....

+1

eergisteren gewoon keihard losgegaan op p*ssy lounge xxxl met een beetje ghb..

ik dacht ook eerst dat ik zonder pillen een feest helemaal k*t zou vinden.. maar dat is juist niet zo. Als je eenmaal nuchter een topfeest hebt meegemaakt, dan wil je niets anders meer.

Maar gewoon kuren, paar dagen extra eten, meer eiwitten. Voor qlimax grote bak kwark, tijdens veel water ( meeste wa je verliest is vocht) rn gelijk na qlixax, liefst in auto of bus whey. En probeer zoveel mogelijk te eten rondom qlimax.

+1

Gewoon goed eten voor het feest en na het feest en zorgen dat je genoeg vocht binnen krijgt.
Afgezien van dat zou ik sowieso niet naar Qlimax gaan, k*tlocatie, te druk, te veel dagjes mensen en die trappen wordt je ook helemaal gestoord van :P

Gewoon 1 schijf nemen meer niet.
Beter is natuurlijk niks sowiezo;)

ik dacht ook eerst dat ik zonder pillen een feest helemaal k*t zou vinden.. maar dat is juist niet zo. Als je eenmaal nuchter een topfeest hebt meegemaakt, dan wil je niets anders meer.

Jij noemt ghb gebruiken op een feest dus nuchter zijn?

En jij noemt g nuchter :haha: ?

Daarom vind ik 4fmp zo fijn

Op G werd ik echt een mong**l, 2 x gebruikt geloof ik. Ontzettend lacherig, alles is grappig en ik ben nog luier dan normaal. Moest er ook wel wat pep bij hebben anders flikkerde ik van m'n stoel :p

4 fmp is sowieso fijn en ook een optie idd

Minder kater altijd een plus punt. 6apb is een aanrader. Kon de dag er na gewoon bunkeren en je ziet het bijna niet aan je gezicht op een feest.

OT: Als ik kuur heb ik helemaal geen zin in drank en drugs. Ben dan alleen maar in mijn hoofd bezig met mijn volgende training. Dat is nu de 1e week in mijn nakuur helaas wel anders :( Ben veel down :(

Minder kater altijd een plus punt. 6apb is een aanrader. Kon de dag er na gewoon bunkeren en je ziet het bijna niet aan je gezicht op een feest.

OT: Als ik kuur heb ik helemaal geen zin in drank en drugs. Ben dan alleen maar in mijn hoofd bezig met mijn volgende training. Dat is nu de 1e week in mijn nakuur helaas wel anders :( Ben veel down :(

Wat bedoel je met je kan niks zien aan je ? Geen kaak schaven haha of geen joekoels van een zwarte pupillen ?

Bij 4fmp alleen pupillen, althans bij mij..

En als je met meiden sta te praten en even later in het gesprek van waar heb ik het nou over? Ook niet zo tof..

Bij 4fmp alleen pupillen, althans bij mij..

En als je met meiden sta te praten en even later in het gesprek van waar heb ik het nou over? Ook niet zo tof..

Heb ik nooit last van haha dat ik niet weet waar ik over praat
ogen heb ik ook wel tenzij het overdag is dan heb ik t de ene keer wel andere keer niet

Terug
Naar boven