AndroidHealthClinic

Test e only eerste kuur

H4rdstyle21

Competitive Bodybuilder
Waardering
50
Lengte
1m74
Ik heb wat vraagjes over mijn eerste cycle, ben van plan om test e te zetten.

- 500mg 10 of 12 weken?
- Ben gevoelig voor gyno, waar zou ik op moeten letten? En welke maatregelen zou ik moeten treffen indien het tijdens de kuur op komt zetten?
- AI noodzakelijk? Heb wel een vermoeden dat ik snel bloat...
- Nolva 20-20-20-20 of 40-40-20-20?
- Carbs medium of hoog?

:o

1m74 - 77 kilo 16% bf ??? ga eerst natuurlijk je max halen en denk dan maar na of je het wel nodig vind

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben maar 1 meter 74 he, en daarbij wil ik nu zoveel mogelijk voorbereiding en kennis opdoen om over een jaar te beginnen. Daarbij denk ik dat maar weinig mensen hun natuurlijke max hebben bereikt voordat ze beginnen met kuren.

Ik denk zelfs dat veel pro's niet hun natuurlijke max hadden bereikt voor ze gingen kuren

Ik zou test op 12 weken doen en Nolva 20mg
2 weken na je laatste inject voor 4 weken lang

Thanks, iemand anders nog advies over de gyno/ai/bloat?

Als je gevoelig bent voor gyno AI mee laten lopen ja... Logisch. Armidex word hier veel gebruikt. Dosering weet ik niet zeker maar kun je zelf wel achter komen lijkt me ;)

dat vraag ik me ook af waarom denk je dat?

Puffy nipples en aan 1 kant zit vanaf mijn puberteit iets wat nooit is weggegaan. Het is niet hard en niet pijnlijk maar het is wel hardnekkig en het zit net onder de tepel. Ik heb nooit goed gecut tot bijvoorbeeld 8%, dus kan ik het niet met zekerheid zeggen. Het ligt ook aan mijn vet% maar ik vermoed gewoon gyno aan 1 kant.

heb ik ook overgehouden aan me puberteit en ben aan de 500 test gegaan en werd minder en tepels juist strakker. Dus jou verhaal gaat niet op.

10 of 12 weken boeit niet zoveel en kan je van te voren ook moeilijk plannen en inschatten. Als je nog progressie maakt trek je er nog 2 weekjes bij en zo niet dan stop je na 10 weken. Als je een wijf aant nken bent zeg je van te voren toch ook niet dat je na 10 min stopt, als t lekker is plak je er ook nog wat tijd bij:D

^ xd

10 of 12 weken boeit niet zoveel en kan je van te voren ook moeilijk plannen en inschatten. Als je nog progressie maakt trek je er nog 2 weekjes bij en zo niet dan stop je na 10 weken. Als je een wijf aant nken bent zeg je van te voren toch ook niet dat je na 10 min stopt, als t lekker is plak je er ook nog wat tijd bij:D

+1:doggy::doggy::suckit::sl*t::laugh::hahaha::hahaha:

Terug
Naar boven