Lukee
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach of je em nu helpt of niet, hij gaat toch wel kuren. Kunnen de ervaren mensen hem beter goed op weg helpen, right?
als je zo een titeltje ziet staan, dn weetje tog al hoelaat t is. klik er dan ook nie op

voeding zit goed, ma ga m wel aanpassen tijdens de kuur..
bulken naah blijf na de zomer rond de 12%
isgoed jo
Ik hoor altijd in mijn gym dat DBB uit stratenmakers,bouwvakkers,kampers en zwakzinnigen bestaat maar met dit soort posts kan ik ze echt moeilijk het tegendeel bewijzen![]()

om de 3 dagen 200 mg test e
hoor dat meerdere mensen dat zo doen
---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 22:44 ----------
wadan 4
Ach of je em nu helpt of niet, hij gaat toch wel kuren. Kunnen de ervaren mensen hem beter goed op weg helpen, right?

Alleen zitten hier bijna geen ervaren mensen meer, die zijn allemaal vertrokken naar Engelse forums door dit soort topics. Wordt hier tegenwoordig alleen nog maar herhaald

Goed fysiek man.
1-12 test-e 500mg ew
1-4 winnie 50mg ed
14-16 noveldex 20mg ed
succes![]()
Dit is de juiste kuur voor je. Je kan alleen misschien beter de 1e keer voor alleen test-e gaan. Dan weet je hoe jou lichaam hier op reageerd. Dit heb ik iig begrepen en ben ook helemaal geen ervaren kuurder.
Als het je eerste is dan zou ik voor 1 keer in de week prikken gaan. Want het is niet prettig om te spuiten de eerste paar keer.
Het is toch elke keer weer een beetje spannend of je niet in je bloed spuit. Maar uiteraard de sticky's goed doorlezen. Al met al stelt het niet heel veel voor.
Succes en wel een beetje respect blijven tonen naar andere gebruikers hier die veel ervaring hebben. Leer van hun!!
BF 10% ?
Hoe kom je daar in godsnaam bij? Op die foto ben je 6%.
75kg bij 1.80 met 6% zijn trouwens hele goeie stats naturel, iedereen die zegt dat TS nog GENOEG kan gainen naturel is niet wijs. Misschien nog hooguit 5kg met hetzelfde vetpercentage maar dat gaat dan nog zeker een hele lange tijd duren.
Zou inderdaad gewoon 10 of 12 weken lang 500mg test-e per week zetten.