MuscleMeat

test e only goeie eerste kuur voor mij?

• Topic Starter Topic Starter
stunna en zo s da

Voedsel schema? Ooit al eens gebulkt? Als je altijd schredded wil blijven is niet een kuurtje niks voor jou. Kan je beter full time mooiboy worden. Voor de rest zou ik sws nakuur doen.

voeding zit goed, ma ga m wel aanpassen tijdens de kuur..
bulken naah blijf na de zomer rond de 12%
isgoed jo

Ach of je em nu helpt of niet, hij gaat toch wel kuren. Kunnen de ervaren mensen hem beter goed op weg helpen, right?

Alleen zitten hier bijna geen ervaren mensen meer, die zijn allemaal vertrokken naar Engelse forums door dit soort topics. Wordt hier tegenwoordig alleen nog maar herhaald

als je zo een titeltje ziet staan, dn weetje tog al hoelaat t is. klik er dan ook nie op

als je zo een titeltje ziet staan, dn weetje tog al hoelaat t is. klik er dan ook nie op

Ik hoor altijd in mijn gym dat DBB uit stratenmakers,bouwvakkers,kampers en zwakzinnigen bestaat maar met dit soort posts kan ik ze echt moeilijk het tegendeel bewijzen:o

wa n gast eh

voeding zit goed, ma ga m wel aanpassen tijdens de kuur..
bulken naah blijf na de zomer rond de 12%
isgoed jo

Je voeding zuigt anders was je al zwaarder. Serieus, types als jij zijn de reden dat AAS zo'n taboe zijn. Heb je al je mocrobuddies al vertelt dat je aan de Anaboluh gaat G?
Lees dat je doel 85 kg is, blijf dan gewoon van de naalden af en gain natty verder.

Ik hoor altijd in mijn gym dat DBB uit stratenmakers,bouwvakkers,kampers en zwakzinnigen bestaat maar met dit soort posts kan ik ze echt moeilijk het tegendeel bewijzen:o

Om over de analfabeten nog maar te zwijgen.

^ gelijk een mooi voorbeeld.

Maar @TS, Je hebt nog genoeg naturel te gainen. Je staat er momenteel goed droog bij maar je mist gewoon massa. Daarnaast kom je voor ook niet echt over als iemand die zich voldoende over het onderwerp heeft ingelezen.

Maar daar kan je natuurlijk volledig schijt aan hebben, ik lig er niet wakker van:D

om de 3 dagen 200 mg test e

hoor dat meerdere mensen dat zo doen

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 22:44 ----------

wadan 4

Doe gewoon 2 keer per week, bijvoorbeeld iedere donderdag + zondag 250 mg..
Denk dat de kans anders groot is dat je anders gaat vergeten wanneer je ook al weer je laatste inject hebt gezet.

En sws is 250mg test-e overzichtelijker ophalen dan 200 ml aangezien test-e vaak 250mg/ml is..

BF 10% ?
Hoe kom je daar in godsnaam bij? Op die foto ben je 6%.
75kg bij 1.80 met 6% zijn trouwens hele goeie stats naturel, iedereen die zegt dat TS nog GENOEG kan gainen naturel is niet wijs. Misschien nog hooguit 5kg met hetzelfde vetpercentage maar dat gaat dan nog zeker een hele lange tijd duren.
Zou inderdaad gewoon 10 of 12 weken lang 500mg test-e per week zetten.

Dankudanku voor de reactie.s

Alleen zitten hier bijna geen ervaren mensen meer, die zijn allemaal vertrokken naar Engelse forums door dit soort topics. Wordt hier tegenwoordig alleen nog maar herhaald

Sorry dat ik het zeg bro, maar je hebt het nu ook over jezelf he. Kijk even kritisch naar alle crap die je zelf post. Om vervolgens als "ervaren kuurder" hier mensen de les te lezen. Je posts druipen van de broscience en ik zie je erg veel papegaaien.

Ik durf te wedden dat jij nog niet eens kunt dromen van een fysiek als dat van de topicstarter... :rolleyes:

Goed fysiek man.

1-12 test-e 500mg ew
1-4 winnie 50mg ed
14-16 noveldex 20mg ed

succes :D

Als je wilt kuren gewoon doen, niet luisteren naar de meningen hier, tis toch nooit goed en iedereen weet het beter.
Test e 10 weken is zeker goed met 4 weken nakuu
Succes.

Goed fysiek man.

1-12 test-e 500mg ew
1-4 winnie 50mg ed
14-16 noveldex 20mg ed

succes :D

Dit is de juiste kuur voor je. Je kan alleen misschien beter de 1e keer voor alleen test-e gaan. Dan weet je hoe jou lichaam hier op reageerd. Dit heb ik iig begrepen, maar ben geen ervaren kuurder.

Als het je eerste is dan zou ik voor 1 keer in de week prikken gaan. Want het is niet prettig om te spuiten de eerste paar keer.

Het is toch elke keer weer een beetje spannend of je niet in je bloed spuit. Maar uiteraard de sticky's goed doorlezen. Al met al stelt het niet heel veel voor.

Succes en wel een beetje respect blijven tonen naar andere gebruikers hier die veel ervaring hebben. Leer van hun!!

Dit is de juiste kuur voor je. Je kan alleen misschien beter de 1e keer voor alleen test-e gaan. Dan weet je hoe jou lichaam hier op reageerd. Dit heb ik iig begrepen en ben ook helemaal geen ervaren kuurder.

Als het je eerste is dan zou ik voor 1 keer in de week prikken gaan. Want het is niet prettig om te spuiten de eerste paar keer.

Het is toch elke keer weer een beetje spannend of je niet in je bloed spuit. Maar uiteraard de sticky's goed doorlezen. Al met al stelt het niet heel veel voor.

Succes en wel een beetje respect blijven tonen naar andere gebruikers hier die veel ervaring hebben. Leer van hun!!

Kickstart hoeft idd niet perce. Ik ben er wel een voorstander van. Je zet namelijk en dan duurt het toch een poosje door de enanthaat ester dat het vollop werkt. Daarom een kickstart, deze werkt al optimaal binnen een paar dagen.

BF 10% ?
Hoe kom je daar in godsnaam bij? Op die foto ben je 6%.
75kg bij 1.80 met 6% zijn trouwens hele goeie stats naturel, iedereen die zegt dat TS nog GENOEG kan gainen naturel is niet wijs. Misschien nog hooguit 5kg met hetzelfde vetpercentage maar dat gaat dan nog zeker een hele lange tijd duren.
Zou inderdaad gewoon 10 of 12 weken lang 500mg test-e per week zetten.

+1 dit dacht ik ook al .... gewoon klappen en vreten !!!

Bedankt voor alle reactie's k ben eruit!

1-12 test-e 500mg ew
1-4 winnie 50mg ed
14-16 noveldex 20mg ed

dat gaat m worde
Nu nog opzoek na juiste gear
En laat nog wel x wat zien als ik er kla mee ben

tanks allemaal groete

Terug
Naar boven