Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey Lukee, ik ga ook met mijn eerste kuur beginnen en met Test E/winny net zoals jij! Ik was ook heel even van plan om Tren erbij toe te voegen maar dat zal zeker niet nodig zijn bij de eerste kuur denk ik..
Ben je trouwens van plan om een log te houden? Dat zou interessant zijn zodat ik jou kan volgen en tegenovergestelde..
Ik wens je alvast veel succes man

ow lastige mense jo je ken tog lezen ofni mong**l hoef hier tog nie correct te gaan type alsof ik examen voor nederlands aan doen ben kneusje
---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 18:12 ----------
eejh junge,
okok tof, haha tren erbij das beetje teveel van goede denk ik , da word de volgende kuur
ja is wel leuk man, wanneer ben jij van plan te starten en hoelang train je al?
beetje de zelfde stats alleen ben je kleiner als mij,
kenne we kijke wie het hardst derop gaat![]()

ow lastige mense jo je ken tog lezen ofni mong**l hoef hier tog nie correct te gaan type alsof ik examen voor nederlands aan doen ben kneusje
---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 18:12 ----------
eejh junge,
okok tof, haha tren erbij das beetje teveel van goede denk ik , da word de volgende kuur
ja is wel leuk man, wanneer ben jij van plan te starten en hoelang train je al?
beetje de zelfde stats alleen ben je kleiner als mij,
kenne we kijke wie het hardst derop gaat![]()
Tog is 1 woordje minder dan toch? Is het weer downiedag.
Als er iemand hier een mong**l is ben jij het wel. De reden waarom mensen 'n beetje degelijk Nederlands verwachten op een forum is omdat het voor geen meter leest zoals jij schrijft. Een OT reactie van mij kun je dus vergeten, omdat ik geen moeite ga doen om slecht geschreven teksten te lezen. Jij geen moeite? Ik geen moeite. En volgens mij velen met mij.ow lastige mense jo je ken tog lezen ofni mong**l hoef hier tog nie correct te gaan type alsof ik examen voor nederlands aan doen ben kneusje
Enige mogelijk om te voorkomen dat je in je bloed spuit in je bil? wordt binnenkort namelijk mijn 1e keer spuiten en zie er nogal tegenop hahaDit is de juiste kuur voor je. Je kan alleen misschien beter de 1e keer voor alleen test-e gaan. Dan weet je hoe jou lichaam hier op reageerd. Dit heb ik iig begrepen, maar ben geen ervaren kuurder.
Als het je eerste is dan zou ik voor 1 keer in de week prikken gaan. Want het is niet prettig om te spuiten de eerste paar keer.
Het is toch elke keer weer een beetje spannend of je niet in je bloed spuit. Maar uiteraard de sticky's goed doorlezen. Al met al stelt het niet heel veel voor.
Succes en wel een beetje respect blijven tonen naar andere gebruikers hier die veel ervaring hebben. Leer van hun!!
Enige mogelijk om te voorkomen dat je in je bloed spuit in je bil? wordt binnenkort namelijk mijn 1e keer spuiten en zie er nogal tegenop haha
Ik weet wat aspireren is ja, http://spotinjections.com/index3.htmAls je nog niet weet dat je moet aspireren of wat dat is zou ik het hele kuren nog maar ff laten lopen man.
Ik weet wat aspireren is ja, http://spotinjections.com/index3.htm
Wil niet zeggen dat als iemand nog tips heeft die niet welkom zijn...
Dat is de manier om erachter te komen of je in een ader of in je spier zit, heel simpel. De meeste stressen zo ontzettend over zo'n 1e inject dat het juist daarom mis gaat. Man up, knal dat ding erin en klaar.