Fitness Seller

test e only goeie eerste kuur voor mij?

Je laat je wel makkelijk snel om praten he,
Ik zou er ook nog maar 900mg tren ace naast zetten per week, dan blijf je ook mooi droog.
Om de dag 3ml/300mg.

• Topic Starter Topic Starter
nah waarin ben ik omgepraat dan?

dat ik die kickstart erbij doe?

zie veel kuurtjes met kickstart dus waarom zou da fout zijn en hoor veel goede dinge over stanazanol

20 jaar en dan zo Nederlands typen:roflol:

Ik hoop echt niet dat je een autochtone Nederlander bent want anders mag je je diep schamen

Hey Lukee, ik ga ook met mijn eerste kuur beginnen en met Test E/winny net zoals jij! Ik was ook heel even van plan om Tren erbij toe te voegen maar dat zal zeker niet nodig zijn bij de eerste kuur denk ik..

Ben je trouwens van plan om een log te houden? Dat zou interessant zijn zodat ik jou kan volgen en tegenovergestelde..

Ik wens je alvast veel succes man

ow lastige mense jo je ken tog lezen ofni mong**l hoef hier tog nie correct te gaan type alsof ik examen voor nederlands aan doen ben kneusje

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 18:12 ----------

Hey Lukee, ik ga ook met mijn eerste kuur beginnen en met Test E/winny net zoals jij! Ik was ook heel even van plan om Tren erbij toe te voegen maar dat zal zeker niet nodig zijn bij de eerste kuur denk ik..

Ben je trouwens van plan om een log te houden? Dat zou interessant zijn zodat ik jou kan volgen en tegenovergestelde..

Ik wens je alvast veel succes man

eejh junge,

okok tof, haha tren erbij das beetje teveel van goede denk ik , da word de volgende kuur :p
ja is wel leuk man, wanneer ben jij van plan te starten en hoelang train je al?

beetje de zelfde stats alleen ben je kleiner als mij,
kenne we kijke wie het hardst derop gaat:p

ow lastige mense jo je ken tog lezen ofni mong**l hoef hier tog nie correct te gaan type alsof ik examen voor nederlands aan doen ben kneusje

eejh junge,

okok tof, haha tren erbij das beetje teveel van goede denk ik , da word de volgende kuur :p

Dat examen heb je waarschijnlijk niet gehaald :roflol:

Waz_met_jou.png

tazzz jij vieze bezum!

eejh junge,

Waarom zou je met opzet worden verkeerd typen? Het is niet dat je een afkorting gebruikt als je tog typt in plaats van toch.

1 woordje minder

Tog is 1 woordje minder dan toch? Is het weer downiedag.

Als er iemand hier een mong**l is ben jij het wel. De reden waarom mensen 'n beetje degelijk Nederlands verwachten op een forum is omdat het voor geen meter leest zoals jij schrijft. Een OT reactie van mij kun je dus vergeten, omdat ik geen moeite ga doen om slecht geschreven teksten te lezen. Jij geen moeite? Ik geen moeite. En volgens mij velen met mij.

Happe

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 19:24 ----------

Okok excuses voor mijn slechte woordenspelling. Ik zou wat meer moeite doen om mooi nederlands correct geschreven zinnen te plaatsen had niet verwacht dat jullie zo'n moeite hadden om het anders te lezen dus bij dezen nu weet on topic?

och je zou je op den duur is moeten verdiepen in ethos pathos en logos. Het kunnen echt je beste vrienden worden als je graag wilt.
Maar thx getxxl dit belooft idd wel een leuk topic te worden :D

Alsnog ruk die zin :roflol:

Dit is de juiste kuur voor je. Je kan alleen misschien beter de 1e keer voor alleen test-e gaan. Dan weet je hoe jou lichaam hier op reageerd. Dit heb ik iig begrepen, maar ben geen ervaren kuurder.

Als het je eerste is dan zou ik voor 1 keer in de week prikken gaan. Want het is niet prettig om te spuiten de eerste paar keer.

Het is toch elke keer weer een beetje spannend of je niet in je bloed spuit. Maar uiteraard de sticky's goed doorlezen. Al met al stelt het niet heel veel voor.

Succes en wel een beetje respect blijven tonen naar andere gebruikers hier die veel ervaring hebben. Leer van hun!!
Enige mogelijk om te voorkomen dat je in je bloed spuit in je bil? wordt binnenkort namelijk mijn 1e keer spuiten en zie er nogal tegenop haha

Dat is de manier om erachter te komen of je in een ader of in je spier zit, heel simpel. De meeste stressen zo ontzettend over zo'n 1e inject dat het juist daarom mis gaat. Man up, knal dat ding erin en klaar.

Net alsof artsen aspireren.

#yolo

Terug
Naar boven