XXL Nutrition

Test E only kuur na wedstrijd.

• Topic Starter Topic Starter
In een prep kuur je om je massa te behouden.

Mwah, ik heb ook altijd gezegd even één kuurtje te doen. Nu ben ik constant aan het kuren.

Inderdaad en ik wil echt meer puur massa gaan pakken met die eerste kuur, + dan heb ik toch eens een showtje natty gedaan haha
Geen idee hoe ik verder zal gaan met kuren, het hangt ook echt af van de resultaten die ik dan ga halen. Als ik het goed doe op shows dan zie ik mezelf ook wel verder gaan, + ik verhuis binnen enkele jaren toch naar Amerika :D

Ik ben ooit eens 15kg aangekomen in 3 maanden en voelde me echt ruk inderdaad.
Mijn lichaam kon niet snel genoeg wennen aan zoveel meer gewicht.
Alles wat ik deed was zwaar en ik moest telkens zitten om mezelf rust te geven xD

Ik denk dat het beste is om na de wedstrijd nog ff te wachten tot je wat bij je positieven bent gekomen van de wedstrijd. Zien dat je vp niet te veel oploopt, pakweg 8% en dan beginnen kuren lijkt me het beste.
Nog een puntje is mss striae. Ikzelf heb striae in oksels, beide biceps, glutes en onderrug van bijna 20kg bij te komen op een jaar (ja ik woog heel weinig) maar bij mij is het niet overal heel zichtbaar. Maar ik heb ook al gasten gezien die echt volledig onder de striae staan en dit is echt lelijk :p

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat het beste is om na de wedstrijd nog ff te wachten tot je wat bij je positieven bent gekomen van de wedstrijd. Zien dat je vp niet te veel oploopt, pakweg 8% en dan beginnen kuren lijkt me het beste.
Nog een puntje is mss striae. Ikzelf heb striae in oksels, beide biceps, glutes en onderrug van bijna 20kg bij te komen op een jaar (ja ik woog heel weinig) maar bij mij is het niet overal heel zichtbaar. Maar ik heb ook al gasten gezien die echt volledig onder de striae staan en dit is echt lelijk :p
bedankt voor je reactie! ik zou inderdaad niet de dag na de wedstrijd al prikken maar toch 1 a 2 weken wachten inderdaad :D

Jammer genoeg heb ik daar al veel last van omdat ik vrij snel vooruit gegaan ben sinds ik beginnen trainen ben. Vooral aan mijn quadriceps en borst/biceps.. Dus veel kan ik daar jammer genoeg niet aandoen. Ik zal wellicht op AAS ook weer zo reageren en zou niet weten wat er aan te doen, minder vvm bijkomen expres zou ik ook niet doen.
Dusja dat probleem draag ik al mee :p

Terug
Naar boven