XXL Nutrition

Test e /primo of test e / anavar

• Topic Starter Topic Starter
Omdat 30mg aan de lage kant is tenzij je een vrouw bent imo.

Helaas ga je met de kuur die je in gedachten hebt geen 8kg winnen.
Ik denk dat je veel meer resultaat behaalt met 500mg test only 10 weken.

Mijn doel is niet om 8 kg te winnen waarvan je al een deel verliest aan vocht , en dan nog eens kijken hoeveel er over blijft en echt weet over te houden . Mijn doel is om nog minimaal 3 A 4 kilo te behouden ook 2 maanden na de kuur. En ook lijkt mij deze combinatie beter . Ik zal wel een kuurlog gaan bijhouden , met misschien pics erbij. Ook denk ik dat het snellere herstel gaat zorgen voor behoud. Maar dit is wat ik denk , laten we het gaan testen :)

In dat geval, succes met de kuur!

Vraag me af he , als ik dan 250 test e zou zetten met 30 mg anavar e/d . Dan komt dat ook neer op 210mg anavar . Zit je op bijna evenveel mg als met 500 mg test e only Hoeveel anavar zou jij dan aanraden icm 250 test e.

Vraag me af he , als ik dan 250 test e zou zetten met 30 mg anavar e/d . Dan komt dat ook neer op 210mg anavar . Zit je op bijna evenveel mg als met 500 mg test e only Hoeveel anavar zou jij dan aanraden icm 250 test e.
Dit gaat bij een orale toediening niet op. Tijdens het passeren door de lever zal een bepaalde hoeveelheid van de werkzame stof verloren gaan. Dus maw zul je nooit aan 210mg anavar per week komen.

Laatst bewerkt:
Ja , omdat dit mijn eerste injectie kuur wordt ga ik denk ik voor anavar kiezen in combinatie met test e.
De reden waarom ik gekozen heb om voor de 6 weken te gaan heeft met verschillende factoren te maken. Hoe langer de kuur , hoe langer het herstel. Hoe langer het herstel , hoe meer massa er verloren gaat na de kuur . de eerste 6 weken zijn vaak de weken waar veruit de meeste massa gewonnen wordt . Verder heb ik nog niet veel ervaring , baseer mijn eigen kuur ook op veel verschillende verhalen en onderzoeken.
mijn doel is ook om Max 2x per jaar te kuren , en deze kuren ook zo verantwoord mogelijk te houden in verband met mijn gezondheid voor nu maar ook voor in de toekomst.

Dan doet je dat erg verstanding. Cools zweert op max 2 keer per jaar 6 weken test/primo of anavar.
Ik geloof hem, hoewel ik denk ik dan in dit geval voor 8 weken zou gaan.

Ik ben 6 kg aangekomen door Test250+ 30 Anavar gedurende 8 weken. Ik heb 3,5 kg aan overgehouden.
Maar ik ben wel een snelle responder.

Bedankt voor je tip , mijn doel is om vooral droge massa aan te komen. Zit te bedenken wat ik dan kan stacken icm test e.
Test/Primo zou dan je keus moeten gaan worden. Test voor de massa en primo voor een strakke look. Primo aromatiseert niet, zorgt voor een grotere 'pump' en geeft je zelfvertrouwen en een juiste 'mood' tijdens je workouts. Beide zorgen voor vetverbranding. Geloof me, anavar naast test is weggegooid geld.

Test/Primo zou dan je keus moeten gaan worden. Test voor de massa en primo voor een strakke look. Primo aromatiseert niet, zorgt voor een grotere 'pump' en geeft je zelfvertrouwen en een juiste 'mood' tijdens je workouts. Beide zorgen voor vetverbranding. Geloof me, anavar naast test is weggegooid geld.

Ik weet dat het een gekke vraag is maar toch: Jij bent een vd weinigen die ik hoog heb zitten op AAS gebied.
Kan het zijn dat de primo de werking van test "tegenwerkt" in termen van gains?
Voorbeeldje: Een maat van mij pakte alleen 1 ml test in de week en werd snel zwaarder. hij kwam heel wat kg;s (ook vocht) aan.
Een andere maat nam 1 ml test en 2 ml Primo en kwam minder kg's aan.
Ik weet dat Primo niet aromatiseert, maar kan het zijn dat primo de oestrogene werking (= spieropbouwend) van test tegenwerkt waardoor men minder snel schone massa opbouwt?

Terug
Naar boven