MuscleMeat

Test e /primo of test e / anavar

Ja exact , ik kan me ook zeker vinden in zijn visie die hij uitgebreid met onderzoeken gaf. Heb er veel informatieve leesuren aan overgehouden. Echter twijfel ik nog steeds tussen welke het gaat worden. Inderdaad over die 8 weken twijfel ik ook nog sterk . Vindt het persoonlijk moeilijk welke keuze ik zou moeten maken , puur omdat ik ook niet echt weet hoe me lichaam erop zal reageren en dit natuurlijk de eerste injectie kuur wordt .
Om eerlijk te zijn neig ik toch meer naar test e icm anavar , moet je gewoon eerlijk zeggen heb al best gezonde spanningen over het eerste prikkie dat gezet gaat worden . En denk ook dat anavar toch wel een prima werking kan doen icm met de test.

Begrijpelijk. Ik was ook erg zenuwachtig de 1e keer prikken maar als je het 1 keer hebt gedaan en dan valt het echt wel mee.

Wat was uberhaupt het verschil in kg's?
Daarnaast zegt het niks, je hebt zoveel variabelen.
Doorgaans pak je ook niet mega veel kg's op maar 250 test

Verschil in Kg's geen idee.
De ene die alleen 1 ml Test pakte die kwam bijna 10 kg aan. Maar die vrat inderdaad ook best veel.

Mits je voeding en training op orde zijn zul je alle pluspunten van primo teweegbrengen. Primo werkt prima samen met test. Ik ben bang dat de voeding van vriend 1 niet juist was. Waarschijnlijk teveel boven onderhoud en dat de macro verhoudingen niet klopten, teveel koolhydraten, suiker of misschien gedacht dat een beetje junk zo nu en dan geen schade kan brengen. Vriend 2 deed het beter, teveel te snel aankomen is niet goed, dat is onherroepelijk de verkeerde massa. Steroiden zijn geen wondermiddel, voor het winnen van schone massa bevordert het enkel maar de eiwit synthese en dat gaat echt niet zo snel. Dus nee, primobolan werkt testosteron niet tegen.

Van test ga je pas wat aan resultaat zien na 4 weken tot een maand. Dus ja dat kan wel kloppen dat jij plotseling voller oogde maar dat kwam niet door de anavar, dat kwam omdat je resultaat ging zien van de werkende test. Kijk, het duurt eventjes voordat je lichaam in de gaten heeft wat er gaande is. Dan zal het gaan reageren, door bijvoorbeeld aan je testes door te geven te stoppen met test productie, door de eiwit synthese te versnellen, door je spieren te prepareren voor meer opname, etc. Wanneer dat allemaal op orde is zul je veranderingen zien maar dan ben je echt wel een maand verder. Daarom is een kuur van 6 weken gewoon te kort, je kunt er meer uit halen.

Thanks kerel.

Ten eerste bedankt voor je compliment , zou graag betere fotos van mijn fysiek plaatsen alleen omdat ik 22 ben blijf ik liever nog even onherkenbaar , dit is ook de reden dat ik kies voor deze hoeveelheden . Groei snel en heb een goede naturel basis ( op mijn winny only kuur na dan ). Voeding is op orde en ga op een dikke 4000kcal zitten tijdens deze kuur . Twijfel ook om een kuurlog bij te houden met before and after pics .

Succes ermee!

Misschien is dit een idee:

2 weken na je kuur (na je laatste injectie):

Clomid: 3 weken, 50mg per dag
Tamoxifen: 4 weken: Week 1, 40mg per dag, week 2 en 3, 20mg per dag, week 4, 10mg per dag

Je stopt HCG na de 2e week van Clomid en Tamoxifen.

Mij lijkt dat erg veel voor zo'n licht kuurtje...

• Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
Waarom niet de anavar in week 1 beginnen?
Eerst kijken hoe mijn lichaam op de test reageert , en zo ook de laatste 2 weken stimuleren met iets meer aas. En over de nakuur ga ik nog iets meer onderzoeken , wellicht heroverweeg ik wat veranderingen daarin .

Mij lijkt dat erg veel voor zo'n licht kuurtje...
Tsja, wat is een licht kuurtje? Houd er rekening mee dat de hoeveelheid testosteron die in je bloed gaat rondcirculeren veel hoger zal zijn dat je natuurlijk aan kunt maken. Je lichaam zal al na 2 weken met de productie van het LH hormoon stoppen. HCG zal het LH hormoon imiteren/vervangen waardoor natuurlijke testosteron tot op zekere hoogte gewaarborgd blijft. Maar na de kuur wil je weer zo snel mogelijk je eigen LH productie opstarten en daar zouden Tamoxifen en Clomid wel eens een handje bij kunnen helpen. Tevens is mijn PCT idee/voorstel helemaal niet zo heftig en je vergeeft het jezelf niet wanneer de nakuur te zwak is en je winst verloren gaat. Maar goed, probeer enkel maar te adviseren, men moet zelf de beslissing maar maken.

Enkel de huid is gevoelig, en de huid is flinterdun. Na de eerste keer denk je, haha is dat alles?
Mijn eerste x zetten me zelf er toe zetten ging goed totdat die erin ging. De naald gaat er nooit soepel bij mij in en moet hem met 2 handen erin drukken dat hard leer deukt zeker 3cm mee. Achja kleinigheidjes bliede houwe he gwn nie mouwe gwn zetten. Als er wat vloeistof uitkomt gwn opslurpen.

Mijn eerste x zetten me zelf er toe zetten ging goed totdat die erin ging. De naald gaat er nooit soepel bij mij in en moet hem met 2 handen erin drukken dat hard leer deukt zeker 3cm mee. Achja kleinigheidjes bliede houwe he gwn nie mouwe gwn zetten. Als er wat vloeistof uitkomt gwn opslurpen.
Ja huid is wel taai lol maar met een scherpe naald toch goed te doen. Soms had ik dat ook wel dat de naald er niet doorheen wil.

Terug
Naar boven