AndroidHealthClinic

Test e /primo of test e / anavar

• Topic Starter Topic Starter
Die zogenaamde kuur schema’s van X en Y moet je altijd met een korrel zout nemen. Zo lang je er zelf niet bij was kan je nooit zeker weten wie wat nam.
Dat klopt wel maar alsnog geloof ik best dat de jongens aan de top deze doseringen tot zich nemen.

En hij is ook dood.

In!

Liam Neeson Good Luck GIF

Leuk man!
Geen last meer van koorts of andere dingen?
Nee gelukkig niet, was denk ik allergisch voor de gear die ik voorheen gebruikte. Nu gebruik ik een ander merk en geen last meer van bijwerkingen dus dat is positief. 😄

Vandaag chest/triceps getraind. Heerlijke training gehad en ben sinds vandaag begonnen met wat meer op volume te trainen. Heb wat filmpjes gekeken van andre deiu en zijn manier van trainen sprak mij erg aan.
Hij zelf kijk nooit naar gewicht en is vaak alleen maar bezig met high reps en een slome gecontroleerde uitvoering. Hij wilt niet trainen op kracht omdat hij dan de mind-muscle connection teveel verliest. Vandaag dus zelf toegepast op mijn training en wat een intense pomp zat erin. Merkte echt dat de mind muscle stukken beter was dan wanneer ik wat minder reps pak en ook indirect een beetje op kg’s let. Overigens bencht/squat/deadlift hij nooit omdat hij persoonlijk geen optimale mind-muscle connection heeft met deze compound oefeningen.

Die volume die er bij die gast inzit trouwens is ook wel abnormaal. Dit is tevens ook wel echt mijn streef fysiek.
EEEA7EDC-D4FB-4D6B-A354-DFB89A4F4DD3.jpeg

A6D3A3EF-1FD1-44C9-9934-AAA98FB59380.jpeg
8F888020-4195-4486-B490-206476D4327D.jpeg

Niet om te bashen maar het is vrij dom om een traingstijl te gaan volgen van iemand met elite genetica.

Niet om te bashen maar het is vrij dom om een traingstijl te gaan volgen van iemand met elite genetica.
Persoonlijk vindt ik het wel een keer waard om wat anders te proberen . Gooi wel eens mijn schema om en waarom nu niet een keer wat anders volgen ? Als ik het gevoel heb dat ik hier goed op ga en vooral tijdens de training een absurd goede feeling heb waarom niet ?

ik begrijp je punt maar ik denk dat bb vooral een mentaal spelletje is. Sky is the limit 😄.

Gewoon proberen. Wie weet ga je hier juist wel hard op. Er is soms geen pijl om te trekken mbt wat werkt voor de een en juist niet voor de ander.

Gewoon proberen. Wie weet ga je hier juist wel hard op. Er is soms geen pijl om te trekken mbt wat werkt voor de een en juist niet voor de ander.
Dat was ook een van de redenen waarom ik het juist wilde gaan proberen. Denk dat het ook vooral in je koppie zit wat wellicht gaat werken voor je en wat niet.
nu de gyms gaan sluiten en ik beschikking heb over een privé gym komt dit wel goed uit. Er is minder materiaal tot mijn beschikking maar kan er wel prima uit de voeten komen om gewoon fully focus door te gaan.

Net een filmpje gekeken waarin het kuurschema van Rich Piana te zien was...
Als je dat toch voorbij ziet komen , dan schrik je wel even. Vooral over orals gesproken.
Hier beginnen de meeste te steigeren als je anavar/winstrol voor 8 weken zou nemen op 50mg.
Rich begon met dbol te nemen op de volgende hoeveelheden, het zijn natuurlijk dagdoseringen.
Wk1 40mg
Wk2 60mg
Wk3 60mg
Wk4 80mg
Wk5 100mg

na 5 weken switcht hij de dbol voor anadrol.
Wk6 50mg
Wk7 100mg
Wk8 150mg
Wk9 150mg
Wk10 150mg
Wk11 150mg

als kers op de taart wordt de anadrol eruitgehaald en komt de anavar voor 2 weken nog aan bod op 100mg per dag.

hoe in godsnaam hebben zijn organen (vooral lever) dit kunnen hendelen? Dit zou overigens niet zijn enige kuur geweest zijn met deze hoeveelheden ..
oxy is minder schadelijk dan dboll, er zijn studies waarbij ze mensen 24 weken op oxymethelone zetten 1mg per kg lichaamsgewicht.

maar ik vind het inderdaad een zeer hoge dosering vooral dboll 100mg

oxy is minder schadelijk dan dboll, er zijn studies waarbij ze mensen 24 weken op oxymethelone zetten 1mg per kg lichaamsgewicht.

maar ik vind het inderdaad een zeer hoge dosering vooral dboll 100mg
24 weken? En heb je het dan over 1mg per kg lichaamsgewicht per week? Heb je misschien een link naar deze studie ofzo

ik ga kijken voor je, maar mijn computer heeft probs om op dit forum te komen duurde al vijf minuten.

Ik benoem oxymetholon ook specifiek in onze paper over AAS-geïnduceerde hepatotoxiciteit:
1607963369099.png

Ik benoem oxymetholon ook specifiek in onze paper over AAS-geïnduceerde hepatotoxiciteit:
1607963369099.png

Zou je stellen dat oxymetholone hematocriet sterker doet stijgen dan andere middelen? Meende dat het in het verleden gebruikt werd bij bloedarmoede.

Tevens stelde je ook dat de hematocriet stijging bij testosteron zijn maximum bereikt bij een dosis van 500mg per week en het bij hogere dosis niet sneller/ hoger stijgt. Geldt dat ook als je bijvoorbeeld 500mg testosteron stacked met oxymetholone?

Er is geen bewijs dat de ene AAS leidt tot een hogere stijging van het hematocriet dan een ander (als je uitgaat van doseringen die even anabool zijn).

En ja, maakt dan niet uit wat je nog meer neemt naast die 500 mg test e wekelijks. Er lijkt een plafond te zitten op de mate van androgene activiteit die leidt tot een hematocrietstijging.

Terug
Naar boven