MuscleMeat

Test e /primo of test e / anavar

Het wordt gewoon 12 weken test met primo
1/12 test e 375mg e/w
1/12 primo 300mg e/w

aangezien ik lekker wil gaan bulken laat ik anavar/winstrol lekker zitten . Kan ik deze mooi bewaren om er in de zomer weer lekker strak bij te staan. Eerste kuur maar 1ml per week hoeven zetten en nu bijna 5ml dus ben er nog over na aan het denken hoe ik dit ga verdelen.

kan ik de test en primo gewoon samen optrekken ? Of beter apart.
En om de hoeveel dagen injecteren ?
Ik zat te denken 0,8ml test+ 1,5ml primo 2x in de week.

vragen, tips en/of opmerkingen zijn welkom !
Succes kerel!

• Topic Starter Topic Starter
De plek is rood en warm geworden , ook last van koorts. Denk ik een ontsteking opgelopen , het begint lekker 😕.

Alle tips zijn welkom.

Huisarts is mijn tip dan, als het alleen rood en dik was niet maar je hebt koorts
Is die koorts niet een gevolg van een onsteking?ofja ik denk dat het een ontsteking is aangezien het warm en rood is. Wat ik vreemd vindt is dat het pas rood begon te worden na 2 dagen. En ook tijdens de injectie nergens last van gehad.
Vriend van me gebruikt dezelfde gear en heeft nergens last van..

Is die koorts niet een gevolg van een onsteking?ofja ik denk dat het een ontsteking is aangezien het warm en rood is. Wat ik vreemd vindt is dat het pas rood begon te worden na 2 dagen. En ook tijdens de injectie nergens last van gehad.
Vriend van me gebruikt dezelfde gear en heeft nergens last van..
Heb zo vaak wel iets rood en dik gehad alleen nooit koorts erbij, is meestal geen goed teken. Als je er echt onzeker over bent is het enige juiste advies de huisarts man :-(

Heb zo vaak wel iets rood en dik gehad alleen nooit koorts erbij, is meestal geen goed teken. Als je er echt onzeker over bent is het enige juiste advies de huisarts man :-(
Oke iniedergeval bedankt voor je tip, aangezien dit de eerste inject was wacht ik nog even af. Als het na de 2e inject zo blijft ga ik inderdaad langs bij de huisarts. Ga eerst nog mijn injectiemethode goed onder de loep nemen , misschien maak ik daar wel wat fouten in.

De plek is rood en warm geworden , ook last van koorts. Denk ik een ontsteking opgelopen , het begint lekker 😕.

Alle tips zijn welkom.
Wat is je temperatuur en weet je toevallig wat normaal gesproken je temperatuur is?

Je hebt in elk geval een ontsteking, dat komt wel vaker voor.

Wat is je temperatuur en weet je toevallig wat normaal gesproken je temperatuur is?

Je hebt in elk geval een ontsteking, dat komt wel vaker voor.
Normaal gesproken zit ik rond de 36,3 graden . Nu schommelt het tussen 37,5 en 37,9 graden.

Lichte verhoging dus geen koorts, niks aan de hand
heb het gister niet opgemeten , voelde me gister wel wat slechter dan vandaag . En koude en warme rillingen lijken mij toch wel te komen van koorts, al kan ik dit niet met zekerheid zeggen.

glute is nog wat rood en doet nog lichtelijk pijn maar het is sneller beter geworden dan ik had verwacht, wel zit er nog een bult maar die zal denk ik wel wegtrekken.

Misschien die koorts gekregen omdat er een nieuwe stof mijn lichaam inging. Kan het zo zijn dat ik misschien koorts heb gekregen omdat ik nog nooit primo gebruikt heb en me lichaam zichzelf ertegen wilden verzetten?

vanavond ga ik toch gewoon injecteren in me andere glute , ben benieuwd of ik weer hetzelfde krijg. Is dit wel het geval zou ik misschien moeten gaan switchen van merk.

glute is nog wat rood en doet nog lichtelijk pijn maar het is sneller beter geworden dan ik had verwacht, wel zit er nog een bult maar die zal denk ik wel wegtrekken.

Misschien die koorts gekregen omdat er een nieuwe stof mijn lichaam inging. Kan het zo zijn dat ik misschien koorts heb gekregen omdat ik nog nooit primo gebruikt heb en me lichaam zichzelf ertegen wilden verzetten?

vanavond ga ik toch gewoon injecteren in me andere glute , ben benieuwd of ik weer hetzelfde krijg. Is dit wel het geval zou ik misschien moeten gaan switchen van merk.
Je hebt een lichte verhoging omdat het is gaan ontsteken door weefselschade van het injecteren zelf, of als reactie op een van de oplosmiddelen in de olie. Je lichaam geeft geen immuunreactie op steroïdhormonen.

Gisteravond 2e injectie gehad in me andere glute, savonds uiteraard nergens last van gehad, warme douche genomen en snel in slaap gevallen.

4 uur wakker geworden , nat van het zweet. Lichaam was echt heel heet op dat moment en de injectieplek deed ook veel pijn. Temperatuur gemeten en die gaf 38,3 aan. Een ibuprofen ingenomen en 3 uur later nergens meer last van , zelfs niet meer echt van de injectieplek. Nu aan het sporten en ook dat gaat best goed . Lichaam voelt nog warm aan af en toe maar verder nergens meer last van.
Vindt het maar raar , wacht ook nog even af of die injectieplek nog rood gaat worden.

Gisteravond 2e injectie gehad in me andere glute, savonds uiteraard nergens last van gehad, warme douche genomen en snel in slaap gevallen.

4 uur wakker geworden , nat van het zweet. Lichaam was echt heel heet op dat moment en de injectieplek deed ook veel pijn. Temperatuur gemeten en die gaf 38,3 aan. Een ibuprofen ingenomen en 3 uur later nergens meer last van , zelfs niet meer echt van de injectieplek. Nu aan het sporten en ook dat gaat best goed . Lichaam voelt nog warm aan af en toe maar verder nergens meer last van.
Vindt het maar raar , wacht ook nog even af of die injectieplek nog rood gaat worden.
Apart, had je tijdens de vorige kuur geen last van toch? En toen zette je 1ml?

misschien omdat de dosering wat hoger is? 2,3ml per keer wat je reet drukt.

misschien toch kiezen op test en primo apart te zetten.

primo in quad of glute en test in je schouder?

Apart, had je tijdens de vorige kuur geen last van toch? En toen zette je 1ml?

misschien omdat de dosering wat hoger is? 2,3ml per keer wat je reet drukt.

misschien toch kiezen op test en primo apart te zetten.

primo in quad of glute en test in je schouder?
Ja ik denk dat je inderdaad gelijk hebt , was ik ook sws van plan. Wilde het deze keer nog aankijken aangezien het me 2e inject was.

Terug
Naar boven