AndroidHealthClinic

Test e /primo of test e / anavar

Bezoekers in dit topic

Ik denk niet dat het daar aan ligt bro.
Als je na een injectie koorts krijgt ben je ofwel allergisch voor een van de stoffen die in die gear zit of je bent niet allergisch maar je gear is gewoon verontreinigd.
 
Apart, had je tijdens de vorige kuur geen last van toch? En toen zette je 1ml?

misschien omdat de dosering wat hoger is? 2,3ml per keer wat je reet drukt.

misschien toch kiezen op test en primo apart te zetten.

primo in quad of glute en test in je schouder?
2.3 in bil moet makkelijk kunnen
 
2.3 in bil moet makkelijk kunnen
Klopt heb gelezen dat een glute op bepaalde plekken 5ml kan hebben. Gedeelte van de spier kan 3ml hebben, maarja hierbij is het per persoon ook weer verschillend.
Bij TS is het waarschijnlijk allergisch op de olie.
 
Ik zou echt die test samen primo om de dag zetten man. Geeft toch net iets stabielere bloedwaarden, minder olie en ook minder issues.
 
Ik zou echt die test samen primo om de dag zetten man. Geeft toch net iets stabielere bloedwaarden, minder olie en ook minder issues.
Ja ik ga overschakelen op een ander merk , had in me vorige kuur hier ookal last van terwijl ik toen maar 1ml zette. Ben denk gewoon allergisch voor de olie van dit merk . Maat van me zet hetzelfde en heeft nergens problemen mee.
 
Even een update:
Donderdag nieuwe gear gehaald dit voor mijn 3e injectie, oude gear gaf koorts en ontzettende pip en dikke bulten kreeg ik er ook gratis bij😅.

gister dus gewoon 2,3ml gezet om te kijken of dit verschil zou brengen. Voor het eerst sinds ik injecteer (nu 2e kuur) dat ik serieus niks voel de dag erna, geen koorts niks . Dus ben eigenlijk best wel blij en ben klaar om nu als een gek te gaan rammen (in de keuken en gym bedoel ik dan😋). Ben al 9 dagen onderweg en train nu eindelijk zonder fut-energieloos te zijn. Kut begin maar dit haal ik wel in , toch al 2kg gewonnen dus niet verkeerd voor zo een begin.

Ondanks het ziek zijn merk ik dat de gear al werkt, schouders en traps lopen vol, volume komt er weer in .
Zal van de week wel even wat update-fotos maken.
 
Even een update:
Donderdag nieuwe gear gehaald dit voor mijn 3e injectie, oude gear gaf koorts en ontzettende pip en dikke bulten kreeg ik er ook gratis bij😅.

gister dus gewoon 2,3ml gezet om te kijken of dit verschil zou brengen. Voor het eerst sinds ik injecteer (nu 2e kuur) dat ik serieus niks voel de dag erna, geen koorts niks . Dus ben eigenlijk best wel blij en ben klaar om nu als een gek te gaan rammen (in de keuken en gym bedoel ik dan😋). Ben al 9 dagen onderweg en train nu eindelijk zonder fut-energieloos te zijn. Kut begin maar dit haal ik wel in , toch al 2kg gewonnen dus niet verkeerd voor zo een begin.

Ondanks het ziek zijn merk ik dat de gear al werkt, schouders en traps lopen vol, volume komt er weer in .
Zal van de week wel even wat update-fotos maken.

Nou, dan weet je voor in de toekomst dat je dat ene merk waar je mee begon nooit van je leven meer hoeft aan te raken, lol.
 
Nou, dan weet je voor in de toekomst dat je dat ene merk waar je mee begon nooit van je leven meer hoeft aan te raken, lol.
Nee dat zeker niet nee , voel me nu herboren 😂. En deze test is ook 300mg per ml Dus dat is wel mooi meegenomen.
 
Vanaf vandaag precies 2 weken bezig .
Met de nieuwe gear nergens meer last van dus nu een weekje lekker griepvrij aan het trainen/kuren.
ik merk wel al iets qua gains maar zit nog wel te wachten tot de test echt begint op te komen. Respond tot nu toe wel echt goed op een klein beetje AAS.
08C853D1-49A7-464F-8BED-3D8E4D1D1838.jpeg

deze foto is 2 dagen geleden genomen. Zoals je ziet beginnen de schouders/traps/chest zich goed te vullen. Vindt me nu nog wel te natty ogen... het vet dat ik ben aangekomen zal er wel weer snel vanaf vliegen.
Ben ook echt benieuwd waar ik zal staan over 10 weken.
momenteel :
Test 375mg e/w
Primobolan 300mg e/w
 
Goede traps wel. Ik zou lekker veel eten en er het maximale uit proberen te halen en me geen zorgen maken over 1 of 2kg vet te veel. Vet verbranden is easy, spiermassa aanzetten is een stuk moeilijker. Maak maximaal gebruik van dat je nog een beginner bent met aas.
 
Goede traps wel. Ik zou lekker veel eten en er het maximale uit proberen te halen en me geen zorgen maken over 1 of 2kg vet te veel. Vet verbranden is easy, spiermassa aanzetten is een stuk moeilijker. Maak maximaal gebruik van dat je nog een beginner bent met aas.
Thanks!
Maar je hebt wel gelijk man , moet me eigenlijk over die ikwilnietfatwordenissue heen zetten. Maar is voor mezelf toch nog stukken moeilijker dan verwacht 😅.
 
fat worden is voor een naturel het laatste wat hij moet doen, je bent dan in de praktijk te veel tijd bezig met het er weer allemaal af krijgen.
Voor iemand die gebruikt is het ook onzin om vet aan te komen, want je hebt onder andere betere nutriënt partitioning en ook vanwege de effecten van AAS op cortisol in de spiercel.

misschien 2% toename van vet% in een kuur om er zeker van te zijn dat je genoeg eet en geen gains verloren laat gaan.
 
fat worden is voor een naturel het laatste wat hij moet doen, je bent dan in de praktijk te veel tijd bezig met het er weer allemaal af krijgen.
Voor iemand die gebruikt is het ook onzin om vet aan te komen, want je hebt onder andere betere nutriënt partitioning en ook vanwege de effecten van AAS op cortisol in de spiercel.

misschien 2% toename van vet% in een kuur om er zeker van te zijn dat je genoeg eet en geen gains verloren laat gaan.

In theorie zal het allemaal wel kloppen wat je zegt, maar in de praktijk ken ik niemand die echt huge is en nooit een beetje “fat” is geweest. Om maximaal spiermassa te kweken moet je nu eenmaal veel gewicht gainen en daar zal altijd ook wat vet bijzitten.
 
veel gewicht gainen klopt maar dik worden is het laatste wat je wilt,

wie is dan veel dikker geworden bij de pro's?

en de massa die ze gainen is geen vet% maar vocht in de meeste gevallen.

natuurlijk gaan ze van 4% op wedstrijddag eerst naar 8% en dan slow en steady omhoog met gewicht waar ook wel vet bij zal zitten.
 
veel gewicht gainen klopt maar dik worden is het laatste wat je wilt,

wie is dan veel dikker geworden bij de pro's?

en de massa die ze gainen is geen vet% maar vocht in de meeste gevallen.

natuurlijk gaan ze van 4% op wedstrijddag eerst naar 8% en dan slow en steady omhoog met gewicht waar ook wel vet bij zal zitten.

Pro’s worden idd niet/nauwelijks vet, maar dat komt omdat dat bijna onmogelijk is met e muscle mass. Als je daarentegen foto’s ziet van toen ze nog volop in hun groei zaten, zijn ze allemaal wel eens dik geweest. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar foto’s van Markus Ruhl toen hij net begon met trainen, lol. Of Jay Cutler, die is ook wel eens echt best wel dik geweest.
 
Pro’s worden idd niet/nauwelijks vet, maar dat komt omdat dat bijna onmogelijk is met e muscle mass. Als je daarentegen foto’s ziet van toen ze nog volop in hun groei zaten, zijn ze allemaal wel eens dik geweest. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar foto’s van Markus Ruhl toen hij net begon met trainen, lol. Of Jay Cutler, die is ook wel eens echt best wel dik geweest.
klopt dik zijn ze allemaal weleens geweest maar of dit hun progressie heeft geholpen is maar de vraag, bodybuilders slaan vaak door dit kan ook hun eetgedrag in die periodes verklaren.

niemand heeft hier de waarheid, er zijn pro's en cons voor beide kanten.
 
klopt dik zijn ze allemaal weleens geweest maar of dit hun progressie heeft geholpen is maar de vraag, bodybuilders slaan vaak door dit kan ook hun eetgedrag in die periodes verklaren.

niemand heeft hier de waarheid, er zijn pro's en cons voor beide kanten.
Volgens mij zei markus ruhl wel in een van zn videos dat de enige manier om echt veel massa aan te komen zo een bulk is zoals hij heeft gedaan. Maar dat weet ik niet meer zeker. Een pro heeft dat een keer gezegd, voglens mij was hij dat
 
Pro’s worden idd niet/nauwelijks vet, maar dat komt omdat dat bijna onmogelijk is met e muscle mass. Als je daarentegen foto’s ziet van toen ze nog volop in hun groei zaten, zijn ze allemaal wel eens dik geweest. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar foto’s van Markus Ruhl toen hij net begon met trainen, lol. Of Jay Cutler, die is ook wel eens echt best wel dik geweest.
97EA1A17-F5B3-4601-98F3-928021A68B66.jpeg
 
Net een filmpje gekeken waarin het kuurschema van Rich Piana te zien was...
Als je dat toch voorbij ziet komen , dan schrik je wel even. Vooral over orals gesproken.
Hier beginnen de meeste te steigeren als je anavar/winstrol voor 8 weken zou nemen op 50mg.
Rich begon met dbol te nemen op de volgende hoeveelheden, het zijn natuurlijk dagdoseringen.
Wk1 40mg
Wk2 60mg
Wk3 60mg
Wk4 80mg
Wk5 100mg

na 5 weken switcht hij de dbol voor anadrol.
Wk6 50mg
Wk7 100mg
Wk8 150mg
Wk9 150mg
Wk10 150mg
Wk11 150mg

als kers op de taart wordt de anadrol eruitgehaald en komt de anavar voor 2 weken nog aan bod op 100mg per dag.

hoe in godsnaam hebben zijn organen (vooral lever) dit kunnen hendelen? Dit zou overigens niet zijn enige kuur geweest zijn met deze hoeveelheden ..
 
Die zogenaamde kuur schema’s van X en Y moet je altijd met een korrel zout nemen. Zo lang je er zelf niet bij was kan je nooit zeker weten wie wat nam.

En Piana was nou ook niet bepaald een top bodybuilder dus erg relevant is het ook niet wat hij precies deed.

Hij scheen ook een hoop andere drugs te gebruiken btw
 
Back
Naar boven