MDC
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.559
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol, denk dat jij eens beter moet lezen. Maar goed, genoeg getrollt, ben hier om anderen te helpen, niet om me te verlagen naar jou niveau. Klaar.
Ik heb zelf nooit primo gebruikt maar vrienden van me vertellen dat het je zeer droog maakt.Ik vraag me af wat potenter is:
Anavar of Primo
Primo of Masteron
Arnold was een grote liefhebber van Primo trouwens.
Ik heb zelf nooit primo gebruikt maar vrienden van me vertellen dat het je zeer droog maakt.
Z-track is relatief eenvoudig uit te voeren, zeker t.o.v. aspireren. Voor aspireren is er heel weinig evidence vóór en aardig wat evidence tegen (weefselschade op de injecteerlocatie met een ontsteking/pijn tot gevolg). Veel EU- en VS-richtlijnen vermelden aspireren niet meer (of vermelden zelfs uitdrukkelijk om het niet te doen). Al zijn er inderdaad nog aardig wat richtlijnen die het weer wél vermelden.
Dorsogluteaal is dan waarschijnlijk wel weer de enige locatie waar aspireren héél misschien nuttig is, omdat er een grote arterie loopt. Maar dat is ook puur theoretisch; er is geen evidence voor.
Je zou kunnen stellen: áltijd z-track-methode toepassen, en aspireren alléén als je geen injectiepijn of andere hinder ervan ondervindt bij dorsogluteale injecties.
Wie heeft dat ooit gezegd en over welke doseringen gaat het?Wilde nog doorgeven aan diegene die zeiden dat je met test e anavar nog geen 5kg aankomt, ben 4 weken onderweg en anavar zit er net pas 2 weken in +5,2 kg, eerste echte kuur klapt toch lekker in
Is voornamelijk vocht en glycogeen.Wilde nog doorgeven aan diegene die zeiden dat je met test e anavar nog geen 5kg aankomt, ben 4 weken onderweg en anavar zit er net pas 2 weken in +5,2 kg, eerste echte kuur klapt toch lekker in
Lees maar terug in dit topic, over zogenaamde vrouwen doseringen gesproken enzo, wil ook niemand aanvallen iedereen zijn eigen visie en mening daarin. Gebruik nu 250 test e e/w met 40mg anavar e/d.Wie heeft dat ooit gezegd en over welke doseringen gaat het?
Is wel heel lage dosering. Wacht even tot na de nakuur vooraleer je hier te felle uitspraken gaat doen. Het is pas indrukwekkend als je dit over 10weken ofzo weet te vertellen. Succes met je kuur alvast. Goed dat hij aanslaat want minder is natuurlijk veel beter indien je er resultaten mee behaalt.Lees maar terug in dit topic, over zogenaamde vrouwen doseringen gesproken enzo, wil ook niemand aanvallen iedereen zijn eigen visie en mening daarin. Gebruik nu 250 test e e/w met 40mg anavar e/d.
Zolang jij progressie ziet en je mentaal goed voelt, dat is het belangrijkste!Lees maar terug in dit topic, over zogenaamde vrouwen doseringen gesproken enzo, wil ook niemand aanvallen iedereen zijn eigen visie en mening daarin. Gebruik nu 250 test e e/w met 40mg anavar e/d.
Heb de eerste 2 weken alleen test gebruikt en afgelopen 2 weken anavar erbij . Maar heb wel het gevoel alsof ik sinds die anavar vocht aan het verliezen ben .
Zeker gelijk in , en zoals ik al zeg iedereen zijn eigen mening daarin. Vindt alleen dat er hier vaak te veel geadviseerd wordt voor een eerste kuur terwijl je met minder ook goede stappen vooruit kan maken, enne bedankt zal zeker lukkenIs wel heel lage dosering. Wacht even tot na de nakuur vooraleer je hier te felle uitspraken gaat doen. Het is pas indrukwekkend als je dit over 10weken ofzo weet te vertellen. Succes met je kuur alvast. Goed dat hij aanslaat want minder is natuurlijk veel beter indien je er resultaten mee behaalt.

300mg test-e is zat voor een eerste kuur, mits voeding,training en rust optimaal zijn.Zeker gelijk in , en zoals ik al zeg iedereen zijn eigen mening daarin. Vindt alleen dat er hier vaak te veel geadviseerd wordt voor een eerste kuur terwijl je met minder ook goede stappen vooruit kan maken, enne bedankt zal zeker lukken![]()
300mg test-e is zat voor een eerste kuur, mits voeding,training en rust optimaal zijn.

Zekerste wetenZolang jij progressie ziet en je mentaal goed voelt, dat is het belangrijkste!
nee inderdaad , alleen is de a/e verhouding bij deze een stuk beter , ook minder vocht dat er wordt vastgehouden.De eerste paar kilo’s na je eerste paar test injecties zijn inderdaad grotendeels watergains.
Bovendien is 40 anavar per dag toch al bijna 300mg per week aan anabolics die je erin knalt, plus de 250 test die je zet. Zoveel verschil zit er dus niet tussen jouw cycle en de standaard beginnerskuur van 400 of 500 test only.
wat een onzin zeg.Tip: verdubbel de test en drop de anavar, tenzij je een vrouw bent.