Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zegt elke dealert! Volgens hem is er nooit een probleem natuurlijk; alsof hij er mee zit wat klanten in hun tas doen; zolang hij maar verkopen kan! Maar zou hij het zelf doen of zijn zoon bijvoorbeeld ook adviseren.......
---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 12:58 ----------
Het gaat om het principe. Het is verboden en imo not done om iemand op te zadelen met verboden zaken omdat jij nu eenmaal iets mee wil smokkelen. En het zou me oo niet verbazen dat je behalve een boete ook een registratie achter je naam krijgt. En wie weet waarvoor dat ooit eens erg nadelig kan zijn dat iemand in een informatiesysteem kan zien; was betrokken bij invoer van verboden anabolica.
Die keus en risicoinschatting mag elk volwassen individu zelf maken (en op de blaren zitten als het fout gaat) maar nooit mag je een ander daarmee opzadelen.
Als mijn vriendin me strafbare feiten liet plegen was het echt helemaal over tussen ons!!!!
Lekker met z'n 10-en in een cel tussen de kakkerlakken voor een paar ampulletjes.+1
En wat velen vergeten is dat je eerst wel het land uit moet met het spul dus als je daar al gepakt word wil ik nog wel zien of je jezelf er zo makkelijk uit lult en dan red je het niet met een boete.
En zeker het land (Thailand) waar de topic starter over praat als ze je daar al pakken ga je voor een jaar of wat de bak in , en een vette boete erbij , dus zou het ook lekker aanmoedigen allemaal.
Hoop naïeve jeugd tegenwoordig maar ok ze hebben tegenwoordig als ze rond de 20 zijn dan ook al de hele wereld over gereisd en alles al meegemaakt als het 1x goed gaat wil toch niet zeggen dat het altijd goed zal gaan maar ja dat zal die paar euro wel waard zijn denk ik.

Heb net gehoord van de douane dat 90 ampullen is toegestaan, dus 90ml. Alleen moet je wel aantonen dat het voor eigen gebruik is... Wat moet ik hier nou mee haha,

niet dat ik iemand heb gemold maargoed.Het is verboden om test in Nederland in bezit te hebben zonder recept volgens mij. Dus wat die douane zegt kan in dat geval niet. Anders zou iedereen hier in Nederland zonder probleem 90ml test kunnen hebben.