AndroidHealthClinic

Test-e Schiphol

Waarom zou je in Thailand de lik ingaan voor middelen die ze zelf vrij verkopen in de apotheek? Volgens mij overdrijven sommige mensen hier.

Ja jij zal het weten je komt er waarschijnlijk al jaren.

Het proberen exporteren van steroiden vanuit Thailand is illegaal en word je daar gepakt dan ga je de bak in, en dat hoef je niet te geloven maar het is nu eenmaal zo maar dat zal jij hier niet lezen in een ADtje of een Telegraaf staat daar regelmatig in de lokale krant kom er zelf nog maar 20 jaar maar ja dan weet je niet hoe het daar werkt natuurlijk.

Laatst bewerkt:
:DDat zegt elke dealert! Volgens hem is er nooit een probleem natuurlijk; alsof hij er mee zit wat klanten in hun tas doen; zolang hij maar verkopen kan! Maar zou hij het zelf doen of zijn zoon bijvoorbeeld ook adviseren.......

---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 12:58 ----------

Het gaat om het principe. Het is verboden en imo not done om iemand op te zadelen met verboden zaken omdat jij nu eenmaal iets mee wil smokkelen. En het zou me oo niet verbazen dat je behalve een boete ook een registratie achter je naam krijgt. En wie weet waarvoor dat ooit eens erg nadelig kan zijn dat iemand in een informatiesysteem kan zien; was betrokken bij invoer van verboden anabolica.

Die keus en risicoinschatting mag elk volwassen individu zelf maken (en op de blaren zitten als het fout gaat) maar nooit mag je een ander daarmee opzadelen.

Als mijn vriendin me strafbare feiten liet plegen was het echt helemaal over tussen ons!!!!

denk dat die registratie echt wel meevalt op 20 ampulllen, maar is wel iets om te overwegen idd, kan dan beter alleen zelf wat meenemen. Verstandiger

• Topic Starter Topic Starter
Ben zelf thai trouwens en heb het nagevraagd, je mag aas meenemen.
Heb trouwens nog nooit iets gehoord dat men de bak in gaat hier door anabole export, alleen er xtc of een andere drug bij betrokken is.

En friseanbear als jij zovaak in Thailand komt moet je toch wel weten dat je niet zo snel de bak in komt hier.
Je kan zelf met moord, mensensmokkel etc wegkomen, als je maar geld geeft. En als het gaat om kleine misdrijven dan is het helemaal makkelijk, als je er maar snel bent met betalen.

Op de thai luchthaven heb ik geen vrees, alleen in NL.
Ik stuur het maar op, maja de een zegt via fedex,dhl en de ander zegt gewoon juist van niet hehe.

+1

En wat velen vergeten is dat je eerst wel het land uit moet met het spul dus als je daar al gepakt word wil ik nog wel zien of je jezelf er zo makkelijk uit lult en dan red je het niet met een boete.

En zeker het land (Thailand) waar de topic starter over praat als ze je daar al pakken ga je voor een jaar of wat de bak in , en een vette boete erbij , dus zou het ook lekker aanmoedigen allemaal.

Hoop naïeve jeugd tegenwoordig maar ok ze hebben tegenwoordig als ze rond de 20 zijn dan ook al de hele wereld over gereisd en alles al meegemaakt als het 1x goed gaat wil toch niet zeggen dat het altijd goed zal gaan maar ja dat zal die paar euro wel waard zijn denk ik.
Lekker met z'n 10-en in een cel tussen de kakkerlakken voor een paar ampulletjes. :D

Heb net gehoord van de douane dat 90 ampullen is toegestaan, dus 90ml. Alleen moet je wel aantonen dat het voor eigen gebruik is... Wat moet ik hier nou mee haha,

Heb net gehoord van de douane dat 90 ampullen is toegestaan, dus 90ml. Alleen moet je wel aantonen dat het voor eigen gebruik is... Wat moet ik hier nou mee haha,

een verwijsbrief voor gebruik voor jezelf schrijven, met de avatar van Ymir erboven.:o

Nou Jake ik weet niet hoe vaak jij er nu geweest bent zo te horen kom je er al jaren maar je moet gewoon doen wat jij denkt dat goed voor je is ok , snap niet goed waarom je het vraagt als je het allemaal al weet.

En het is maar net hoe hun pet staat als ze je pakken maar ok dat zal jij ongetwijfeld ook wel beter weten , ik heb genoeg andere dingen gehoord en gezien.

En het geld waar jij over praat als steekpenningen zeg maar voor de andere vergrijpen die jij noemt verdienen jij en ik in een heel leven niet bijelkaar dus dat is slap gelul.

Laatst bewerkt:
Hey frisean, Ik weet hoe het in Thailand werkt, ben er opgegroeid. Weet alleen niet zo goed hoe het zit op schiphol ivm anabole haha.

Wilde gewoon graag meningen van mensen die of zelf gepakt zijn op schiphol of iets van andere mensen hebben gehoord.

Wat heb je dan precies gehoord? Dat er mensen gepakt zijn in thailand met 90ampuls? Of dat er mensen zijn gepakt die grote hoeveelheden verzonden en waar ook hoeveelheden drugs bijbetrokken is...

Je staat versteld hoe weinig die steelpenning zijn voor een thai ;) niet dat ik iemand heb gemold maargoed.

Ik zou het goed verpakken en naar huis sturen alsje de gok wil nemen.

En ik weet dit niet zeker maar ik dacht dat je een kleine hoeveelheod voor eigen gebruik bij je mag hebben, b12 is bijvoorbeeld zonder recept niet haalbaar in nederland maar toen ik dat mee.nam uit frankrijk en ze me koffee doorzochten zei ik dat ik me recept niet had en omdat het voor eigen gebruik was was er niks aan de hand.

Test is geem verboden middel, anders verkochten ze het ook niet in de apotheek.

Ja klopt de douane in Nl zei dat ik maximaal 90ml mee mocht nemen, grote hoeveelden werden in beslag genomen en je krijgt een procesverbaal.

Heb hem ook duidelijk verteld dat ik geen recept had. Maar ik moest wel aantonen dat het voor eigen gebruik was.

Heb toen nog 1 keer gebeld, kreeg un ander aan de telefoon en die zei keihard nee je ag geen anabolen meenemen en ook niet voor egen gebruik.
Dus ik zei huh heb net nog gebeld en toen zij je collega dat het wel toegestaan was, grote stilte en kreeg daarna dezelfde man aan de lijn, die gewoon weer zei dat het toegestaan was mits je kan aantonen dat het voor eigen gebruik is..

Heel erg vaag dus.

90ml is nog aardig wat, had ik niet verwacht.

Maar inderdaad meestal kan t gewoon alsje aangeeft dat het voor eigen gebruik is.
Anders vraag je het daar even na bij de douane, misschien dat ze die vragen wel vaker krijgen.

Op basis van wat voor correspondentie is die 90 ml ter sprake gekomen? Als het een richtlijn is voor de marechaussee dan zou ik deze graag willen terugvinden in een bron.

Ik heb gewoon gebeld.
Werd me 2 keer verteld dat 90ml test-e toegestaan was. je kan nog zelf bellen als je me niet gelooft.

KMar Schiphol
Tel: (020) 603 81 11

Het is verboden om test in Nederland in bezit te hebben zonder recept volgens mij. Dus wat die douane zegt kan in dat geval niet. Anders zou iedereen hier in Nederland zonder probleem 90ml test kunnen hebben.

Het is verboden om test in Nederland in bezit te hebben zonder recept volgens mij. Dus wat die douane zegt kan in dat geval niet. Anders zou iedereen hier in Nederland zonder probleem 90ml test kunnen hebben.

Juist niet toch? Bezit is niet verboden maar handel en het maken ervan wel....

Heeft er iemand dan ooit problemen gehad met die kleine hoeveelden? Heb nog nooit gelezen of gehoord dat iemand is opgepakt wegens die kleine hoeveelheden,

Zijn die regelingen ook geldig i.c.m. andere middelen? 90 ml test, 90 ml deca, 90 ml HGH etc. etc?

Ik heb het alleen over test gehad, messchien dat je ze zelf belt?
Weet ik gelijk driedubbel zeker dat het is toegestaan hehe

zover ik weet is bezit van anabolen legaal in nederland.

dudes ze gaan je echt ni anaal vernederen in de jail ergens in thailand of egypte omdat je 50 of 60 ampullen mee hebt...

het is vrij verkrijgbaar in die landen .Aangezien je dan nog in dat land bent kunnen ze je in feite niks maken .drugs zijn in die landen wel illegaal en als ze je daar mee pakken dan is er iets anders aan de hand...natuurlijk gaan ze wel wat dreigen en er munt proberen uit te slaan omdat je het europa wil invoeren .Maar n Egypte bv is het gemiddeld loon 300 eu per maand .Dus als je ze daar 1OO euro in hun pollen duwt hebben ze eten voor een halve maand en mag je vervolgens gewoon de vlieger op (zonder gear wel) ;)

Als ze je in europa pakken zal de boete iets hoger zijn natuurlijk .maar geen vrees ze zullen je niet in de bak steken voor 50 of 60 ml gear.

Terug
Naar boven