Fitness Seller

Test-e Schiphol

Als je bij de douane gecontroleerd wordt en ze treffen het aan, komt de marechaussee er ook bij kijken.
Volgens mij ben je alles kwijt+boete en in het ergste geval ook een proces verbaal.

Zo lang ze niet kunnen aantonen dat er geen Händel mee wordt gedaan, mag je het gewoon thuis of op zak hebben... Eigen gebruik

• Topic Starter Topic Starter
Als je bij de douane gecontroleerd wordt en ze treffen het aan, komt de marechaussee er ook bij kijken.
Volgens mij ben je alles kwijt+boete en in het ergste geval ook een proces verbaal.

Volgens de douane mag je max 90ml test meeneme. Het moet dan wel voor eigen gebruik zijn, dus niet in je moeders,vriendin,nichtje der koffer doen...

Als je verdere vrage hebt dit nummer bellen

KMar Schiphol
Tel: (020) 603 81 11

Ik woon hier nu bijna 6 jaar anabolen zijn legaal hier ,geen probleem om het legaal te krijgen zelfs de kleinste apos hebben tetos er liggen in het binnen land.En met die verhalen van vast komen te zitten pffffffff,als je maar niet met drugs loopt te rommelen.Hormonen zijn hier in dit land heel erg van belang,want anders zouden we hier ook niet veel katoes hebben of in nl gezegt lady boys.

Ik heb even in de geneesmiddelenwet (hier vallen aas onder) gekeken en in Nederland is het voor eigen gebruik niet verboden. Uiteraard zegt die wet niet wat onder eigen gebruik valt.

Waarom zou je in Thailand de lik ingaan voor middelen die ze zelf vrij verkopen in de apotheek? Volgens mij overdrijven sommige mensen hier.

Dacht ik ook,veel cowboy verhalen hier..

---------- Post toegevoegd Fri 25 Jan 2013 om 11:35 ----------

ik ben vorige zomer op vakantie geweest in egypte . in ons resort zelf was ook een apotheek en moest er even langs om een hoestfles op te halen . De eigenaar sprak me meteen aan of ik intresse had in steroiden .Even de badge nummers en merknamen op gezocht in de anabolengids en alles was 100 % real en voor die prijs kon ik het echt niet laten liggen . betaalde daar 1.2O eu per ampule van 250 ml .Heb toen 6O ampulles aangekocht en deze volledig verdeeld over mijn bagage .Zonder probleem door de luchthaven geraakt.Meer zou ik nu zelf wel niet riskeren .Volgens de apotheker daar had hij Engelse en Nederlandse klanten die jaarlijks van 1000 tot 2OOO ampullen mee namen.

Wat heb je toen gekocht ?

Ik heb even in de geneesmiddelenwet (hier vallen aas onder) gekeken en in Nederland is het voor eigen gebruik niet verboden. Uiteraard zegt die wet niet wat onder eigen gebruik valt.

Inderdaad toen ik belde wist beste meneer niet echt te vertellen hoe ik nou kon aantonen dat het voor eigen gebruik was...

Maja die 90 ampuls gaan in me koffer en hopelijk mag ik ze houden.

Ik zou ze niet verspreiden in je koffer want dan lijkt het alsof je het wil verstoppen maar gewoon allemaal in een zakje van de apo en als ze controleren en vragen stellen kan je je nog voor de domme houden..

Inderdaad toen ik belde wist beste meneer niet echt te vertellen hoe ik nou kon aantonen dat het voor eigen gebruik was...

Maja die 90 ampuls gaan in me koffer en hopelijk mag ik ze houden.

Eigen gebruik wordt meestal bepaald aan de hand van de hoeveelheid. Bij cocaine is het een halve gram, wiet 5 gram, xtc 1 pil. Dat is dus weinig, maar dat zijn dan ook middelen die altijd verboden zijn te hebben. De eigen gebruik hoeveelheden daarbij komen van het OM. Het OM heeft zover ik weet geen richtlijn op gebied van aas.

Gasten bij ons in de sportschool breken de ampullen en vullen hiermee shampooflessen vol. Niet de meest praktisch en hygienische manier maar je kunt wel 500 ampulletjes kwijt in een klein flesje.

De ampullen overspuiten in vials zou ik nog geloven maar schampooflessen ...hahaha funny

Eigen gebruik wordt meestal bepaald aan de hand van de hoeveelheid. Bij cocaine is het een halve gram, wiet 5 gram, xtc 1 pil. Dat is dus weinig, maar dat zijn dan ook middelen die altijd verboden zijn te hebben. De eigen gebruik hoeveelheden daarbij komen van het OM. Het OM heeft zover ik weet geen richtlijn op gebied van aas.

Ik ga ze niet verspreiden, volgens de duane mocht je maximaal 90ml test meenemen.
Alleen zei hij liever neem je niks mee...

Neem aan dat ze me spulle niet weggooie als ze 90 ampuls vinden + I do look like I lift dus is eigen gebruik...

Ik plaats nog wel un berichtje als ik in NL ben geland.

En als er iemand nog vrage heeft hierover gewoon de douane schiphol belle.

Ik ga ze niet verspreiden, volgens de duane mocht je maximaal 90ml test meenemen.
Alleen zei hij liever neem je niks mee...

Neem aan dat ze me spulle niet weggooie als ze 90 ampuls vinden + I do look like I lift dus is eigen gebruik...

Ik plaats nog wel un berichtje als ik in NL ben geland.

En als er iemand nog vrage heeft hierover gewoon de douane schiphol belle.

Hoe je er uit ziet is normaal gezien geen criterium voor eigen gebruik. Als de douane het aangaf hoop ik ook dat het klopt voor je.

Ik zou het goed verpakken en naar huis sturen alsje de gok wil nemen.

En ik weet dit niet zeker maar ik dacht dat je een kleine hoeveelheod voor eigen gebruik bij je mag hebben, b12 is bijvoorbeeld zonder recept niet haalbaar in nederland maar toen ik dat mee.nam uit frankrijk en ze me koffee doorzochten zei ik dat ik me recept niet had en omdat het voor eigen gebruik was was er niks aan de hand.

Test is geem verboden middel, anders verkochten ze het ook niet in de apotheek.

Waar kom jij nu mee af. vit B12. Tuurlijk mag je dat in je koffer hebben. Is geen verboden product. 't Is enkel niet verkrijgbaar zonder recept in NL.

Ok ik heb zojuist met de KMar gebeld en zij konden geenszins een hard getal noemen over wat wel en niet is toegestaan, die 90 ml kwam dus niet eens ter sprake. Wel werd er gezegd dat de hoeveelheden werden gedoogd zolang het duidelijk is dat dit niet voor de handel is bestemd. Hoeveel dat moge zijn is dus niet duidelijk. Ook gebeld met de douane en zij vertelden me dat het invoeren van medicijnen in zijn geheel niet wordt toegestaan zonder doktersrecept. Als zij een hoeveelheid anabolica onderscheppen dan gaat de KMar bepalen of het wel of niet kan. De KMar vertelde me ook dat ze kijken naar de hoeveelheid in combinatie met je reisverleden. Reis je weinig en vertel je erbij dat je de middelen in bijvoorbeeld 2 jaar gaat opmaken dan weegt dat mee in de beoordeling maar als je bij wijze van spreken iedere 2 maanden vliegt en een koffer vol ampullen hebt dat ze dan wat kritischer zijn in het gedoogbeleid.

Ok ik heb zojuist met de KMar gebeld en zij konden geenszins een hard getal noemen over wat wel en niet is toegestaan, die 90 ml kwam dus niet eens ter sprake. Wel werd er gezegd dat de hoeveelheden werden gedoogd zolang het duidelijk is dat dit niet voor de handel is bestemd. Hoeveel dat moge zijn is dus niet duidelijk. Ook gebeld met de douane en zij vertelden me dat het invoeren van medicijnen in zijn geheel niet wordt toegestaan zonder doktersrecept. Als zij een hoeveelheid anabolica onderscheppen dan gaat de KMar bepalen of het wel of niet kan. De KMar vertelde me ook dat ze kijken naar de hoeveelheid in combinatie met je reisverleden. Reis je weinig en vertel je erbij dat je de middelen in bijvoorbeeld 2 jaar gaat opmaken dan weegt dat mee in de beoordeling maar als je bij wijze van spreken iedere 2 maanden vliegt en een koffer vol ampullen hebt dat ze dan wat kritischer zijn in het gedoogbeleid.

Wuutt ik heb 2 keer gebeld met ene Dhr Hazenbroek van de douane schiphol en die wist me te vertellen dat je toch echt maximaal 90 ml test mee mag nemen, alles erbij wordt in beslag genomen + proces verbaal.

Ik heb eerst de kmar gebeld, door hun werd ik doorverbonden met de douane schiphol...
Ik neem aan als je onder de 90ml zit a het meestal wel goed is.

De telefoonmiep die ik aan de lijn had zei dingen in de trant van: "Als je 10 potjes ofzo meeneemt dan kan dat meestal wel". Ik ga binnenkort ook even de voedsel- en warenautoriteit raadplegen aangezien zij beschikken over exactere richtlijnen.

Ja erg raar 10 potjes van wat? En inhoud van die potjes dan? Hana denk dat de meeste daar niet echt weten hoe en wat precies.

Invoeren van geneesmiddelen mag alleen met vergunning. Deze vergunning is niet nodig als het voor eigen gebruik is. Art. 18 lid 1 en 6 geneesmiddelenwet. Dus van gedogen is zolang het voldoet aan wat ik aanhaal geen sprake.

Terug
Naar boven