MuscleMeat

test-e SubQ of IM

hope2gain

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m85
Massa
94kg
Vetpercentage
10%
Een paar dagen geleden heb ik 0.7ml test-e in mijn rechter bovenbeen gezet met een slin spuitje.
Alles verliep heel goed tot de dag erna.
Ik heb nu al 2 dagen pijn, wel draaglijk maar vervelend, een 10 - 15 cm onder de injectieplek.
Komt dit door virgin muscle of denken jullie dat dit door te ondiep zetten is?
Het was uiteraard een 1ml slin spuit, ik gok op een naald van +/- 2cm.

Ik heb in het verleden nog 1 keer in het bovenbeen gezet (2ml) en heb daar veel meer last van gehad.
SubQ bevalt me heel erg goed, geen zwelling, geen pijn.
Ik ga dus voorlopig SubQ doen, maar ik had toch graag de info gehad of dit virgin muscle is, of dit komt door de diepte van zetten.

Virgin muscle, heb het nu ook

what the ****... welke test ga jij door een slin naald krijgen dan ?

• Topic Starter Topic Starter
what the ****... welke test ga jij door een slin naald krijgen dan ?

Je kan ook backloaden, maar gewoon opzuigen door een slin naald kan perfect hoor.
Als je de vial ff in je broekzak steekt zodat ie warm is gaat 1ml op een minuutje tijd prima hoor :-)

Ik gebruikte gewoon de oranje 25mm naald, snap niet waarom je test e met een slin spuitje zou zetten.

Was overigens wel sick lang bezig met 4 ml in mijn been zetten.

UG maar geen HG (voor diegenen die enkel HG willen gebruiken)

---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------

Ik gebruikte gewoon de oranje 25mm naald, snap niet waarom je test e met een slin spuitje zou zetten.

inderdaad. waarom maken ze het zichzelf moeilijk met een slinspuit als er gemakkelijker oplossingen bestaan. die oranje naalden zijn zelfs gemakkelijk om subcutaan te zetten. eerst opzuigen met een dikkere naald en dan spuiten met de oranje.

Een paar dagen geleden heb ik 0.7ml test-e in mijn rechter bovenbeen gezet met een slin spuitje.

Ik lees steeds vaker over AAS injecteren met een slinspuitje..

Wat is hier de achterliggende gedachte achter, waarom zou je dat doen ipv gewoon een normale 25-50mm naald..?

Een slin spuit heeft als voordeel dat je ook minder verliest hebt per keer je optrekt.
Het is dus handig voor als je geregeld kleine dosissen zet voor bv TRT of cruize @ 125mg per week.
In november was mijn laatste kuur gedaan en mijn libido was nu nog steeds beneden alle peil.
Mijn testosteron stond op 187. toen ik de kuur starte had ik 290 wat ook aan de lage kant is.
Ik had voor mijn kuur dus al al problemen met het libido.
Dus heb ik met mijn dokter besproken om een TRT protocol op te starten en binnen 5 weken opnieuw bloed te trekken en te bekijken of het libido verbeterd is en of er iets moet bijgestuurd worden (E2 ofzo).
Nu zet ik dus 2 keer per week 0.3ml= 0.6ml/week @ 300mg/ml = 180mg/week.
Voorlopig doe ik dit SubQ omdat dit veel minder, lees geen, pijn doet.
Eens ik alle waarden onder controle heb ga ik nog een klein kuurtje doen voor de zomer...

---------- Toegevoegd om 07:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:06 ----------

Gebruik je die ook om in je achterwerk te zetten?

Oh je bedoelt kleine hoeveelheden test e, dacht je gaat toch niet een fatsoenlijke kuur door een slin spuitje zetten.

Ik zet in been overigens, gewoon gaan zitten, knie gebogen houden dat je quad ontspannen is, vervolgens pak je je spier stevig vast (alsof je een vetrol pakt, maar dan inclusief spier) en vervolgens druk je de naald er in, laat je de spier los, aspireren en spuiten.

Pijn is maximaal een 1/10

Dat verschilt nogal per persoon denk ik, heb been meerdere malen geprobeerd maar blijft k*t :)

Ik lees steeds vaker over AAS injecteren met een slinspuitje..

Wat is hier de achterliggende gedachte achter, waarom zou je dat doen ipv gewoon een normale 25-50mm naald..?

Denk je eens in dat je op Ace gaat, wat opeens een hype is hier. Moet je elke dag gaan zetten, 't is niet leuk om elke dag zo'n dikke naald ergens in te knallen. Voor de hardcore people op DBB mss wel maar de meeste vinden een slin-naaldje een stuk comfortabeler.

Oh je bedoelt kleine hoeveelheden test e, dacht je gaat toch niet een fatsoenlijke kuur door een slin spuitje zetten.

Ik zet in been overigens, gewoon gaan zitten, knie gebogen houden dat je quad ontspannen is, vervolgens pak je je spier stevig vast (alsof je een vetrol pakt, maar dan inclusief spier) en vervolgens druk je de naald er in, laat je de spier los, aspireren en spuiten.

Ik doe meestal gewoon zitten op bed, met een klein kussentje onder m'n been, been licht gebogen, en dan gewoon d'r in prikken.

Zoals jij het uitlegt lijkt me juist erg onhandig....

Ik doe meestal gewoon zitten op bed, met een klein kussentje onder m'n been, been licht gebogen, en dan gewoon d'r in prikken.

Zoals jij het uitlegt lijkt me juist erg onhandig....

Zo onhandig is het niet hoor, gewoon wat jij doet maar dan met links je spier vast pakken en dan naald er in drukken. Als die er in zit kun je je been los laten.

Zo onhandig is het niet hoor, gewoon wat jij doet maar dan met links je spier vast pakken en dan naald er in drukken. Als die er in zit kun je je been los laten.

Wat is het nut van je "spier" vastpakken.. want anders zal ik dat ook is een keer proberen. :p

Als je je spier vastpakt en daarna los laat beweegt er toch iets met die naald in je poot? Lijkt me niet prettig, ik hou 't wel bij m'n eigen manier :P

Als je je spier vastpakt en daarna los laat beweegt er toch iets met die naald in je poot? Lijkt me niet prettig, ik hou 't wel bij m'n eigen manier :P

Nee, je moet hem gewoon in het midden van wat je vast hebt steken, hij gaat niet wrikken of wat dan ook. Het enige wat je doet is druk op de spier zetten waardoor er waarschijnlijk minder gevoel in zit.

---------- Toegevoegd om 10:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:23 ----------

Wat is het nut van je "spier" vastpakken.. want anders zal ik dat ook is een keer proberen. :p

Dat het minder vervelend voelt en minder pijn doet als je de naald er in steekt.

Hoe het precies werkt heb ik geen idee, kreeg het als tip van huisarts en heb 1 keer zonder geprobeerd en dat voelde een stuk vervelender.

Ik ga later 3ml in mijn glutes zetten.
In het verleden heb ik altijd de groene naalden gebruikt hiervoor.
Welke is de dunste die ik kan gebruiken? de roze? of zijn die te kort?
Ik heb weinig vet op die plek...

Terug
Naar boven