MuscleMeat

Test E test Test

Bezoekers in dit topic

Hoe big ben je? Niet om te haten ofzo, gewoon benieuwd :P

41 jaar,
110 kilo
12%
En vreet wat ik wil.
Recreant geen podium ambitie nooit gehad.
 
Hoe zit het met je voedingsschema? Is dat in orde? :D

Mijn voeding is alles.
Van gezond en shajes tot alles waar ik trek in heb.
No rules.
Niemand is het zelfde wat voor mij werkt werkt niet voor een ander en andersom
 
Gezien ik ook al geruime tijd blast en cruise .
Meerdere dingen geprobeerd tijdens de cruise , zo ook 500 Mg test e , ook 200 .
Cruise nu op 200 test en 100 masteron .
De 500 Mg gaf geen meerwaarde .

De mast helpt erbij ja......
 
Mijn voeding is alles.
Van gezond en shajes tot alles waar ik trek in heb.
No rules.
Niemand is het zelfde wat voor mij werkt werkt niet voor een ander en andersom
voeding is ook echt niet belangrijk, als je niet meer groeit gewoon meer AAS rammen :cool:
 
Testosteronenanthaat en -cypionaat zijn praktisch hetzelfde:
upload_2019-1-11_1-24-49.png


Injection of either testosterone enanthate or testosterone cypionate in equivalent doses yielded identical serum testosterone concentrations both interms of maximal concentrations and in terms of duration of elevation above basal levels. Maximal and supraphysiologic levels were achieved as early as the 1st day after injection, and these values had returned to basal concentrations on day 10. There were also no differences in the conversion of testosterone to DHT and in the suppression of LH and FSH observed. Thus, both esters show the same pharmacokinetic properties and appear to be equally useful for clinical purposes

Uit: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7353699
 
Mijn voeding is alles.
Van gezond en shajes tot alles waar ik trek in heb.
No rules.
Niemand is het zelfde wat voor mij werkt werkt niet voor een ander en andersom
Dat was wel als grapje bedoeld. Daarom die smiley erbij.
 
Dat is nog eens een antwoord en onderbouwd.
Karma gegeven ;)
Eerlijk gezegd vind ik dat raar dat iemand zoals jij, die al zolang AS gebruikt, dit niet wist. Cypionate wordt vooral in de VS gebruikt en enanthaat in de EU maar de werking is bijna identiek. Dit is toch een beetje basiskennis voor iemand die zich wat interesseert voor anabole steroiden.
 
Dat is nog eens een antwoord en onderbouwd.
Karma gegeven ;)

Dat is inderdaad een uitgebreid antwoord. Alleen de stenen van mijn oprit wisten ook dat er nauwelijks verschil tussen die twee esters zit. En aangezien je 500 mg year round zet hoor je dat gewoon te weten.
 
Enig verschil is de olie die doorgaans gebruikt wordt. De farmaceutische testosteroncypionaat is met katoenzaadolie en testosteronenanthaat sesamolie.
 
Enig verschil is de olie die doorgaans gebruikt wordt. De farmaceutische testosteroncypionaat is met katoenzaadolie en testosteronenanthaat sesamolie.
Interessant om te weten indien je allergisch bent aan sesamzaad.
 
Eerlijk gezegd vind ik dat raar dat iemand zoals jij, die al zolang AS gebruikt, dit niet wist. Cypionate wordt vooral in de VS gebruikt en enanthaat in de EU maar de werking is bijna identiek. Dit is toch een beetje basiskennis voor iemand die zich wat interesseert voor anabole steroiden.


Daar heb je een goed punt, met je eens.
Kijk ik heb nooit C gebruikt.
Dus in theorie wist ik van inlezen dat het zowat het zelfde was maar in praktijk geen ervaring persoonlijk mee.

Dus vandaar netjes de vraag naar mijn broeders.

Zo wat duidelijker ;)
 
U
Dat is inderdaad een uitgebreid antwoord. Alleen de stenen van mijn oprit wisten ook dat er nauwelijks verschil tussen die twee esters zit. En aangezien je 500 mg year round zet hoor je dat gewoon te weten.


Niet zo doen. Lief blijven ;)
Lees mijn antwoord hierboven mate.
 
Back
Naar boven