MuscleMeat

Test E/Tren E/Mast E/T3 kuur.

• Topic Starter Topic Starter
een aap op lange esters krijgt negatieve karma....:eek2:

zou enath ester nooit korter dan 8 weken nemen.....dus zou mast enat vanaf het begin mee laten lopen

Thanx voor je duidelijke advies bro....

hmm, daar zit het kern van waarheid.....:D

idd mss dat ik toch korte esters mast neem dan vanaf week 5....

een aap op lange esters krijgt negatieve karma....:eek2:

zou enath ester nooit korter dan 8 weken nemen.....dus zou mast enat vanaf het begin mee laten lopen

Hahaha, klaas had toch laatst een post geplaats over een aap die elke dag meer dan een gram tren kreeg, resultaat ruim 8kilo spiermassa.
Misschien een idee:D

Nee kerel, ziet er wel lekker uit, succes ermee.

pfff ik kan niemand karma geven..... je kunt wel merken wie altijd karma vanmij krijgt:D

nee dat niet, maar aangezien je veel carbs gaat eten, zou je nog wel eens een rebound kunnen krijgen een in een korte tijd weer wat vetter worden! een fatburner kan de schade dan beperken..:)

HCG zou ik dan zeker opnemen in je schema..2 x 500IU per week werkt prima!
Ik wil het topic niet verpesten. Maar wat is IU voor eenheid? Met search wordt ik niet veel wijzer. Bedankt!

Goede shit bro!! ik heb ongeveer zelfde gedraaid maar met T4 pas op het einde en ipv Mast had ik IGF. Ik was zeer tevreden.
Persoonlijk is dit denk wel laatste keer geweest da tik lange esters gebruikt heb. Vind prikken niet erg en korte esters zijn net wat geiler hahaa.

Hmm, fatburner werkt dat goed bij schildklierenhormonen weer op gang te krijgen. Ik dacht veel craps, dat het dan wel aardig op gang zou komen..

Naast verhoogde carb intake zou guggul ook kunnen helpen om je schildklier op te starten.
Zelf geen ervaring mee btw

Ben je er verder al helemaal uit met je esters?

daarom neem ik die clen na de t3 zou ook helpen om alles weer een beetje aan de gang te krijgen :eek: wat we er toch eigenlijk allemaal voor over hebben he!

ga ongeveer dezelfde kuur nemen over 5 weken maar dan met korte esters en voor 6 weken.
krijg steeds meer t idee dat ik op korte esters veel beter reageer en t is n stuk heftiger.
maar veel succes ermee:D

Goede shit bro!! ik heb ongeveer zelfde gedraaid maar met T4 pas op het einde en ipv Mast had ik IGF. Ik was zeer tevreden.
Persoonlijk is dit denk wel laatste keer geweest da tik lange esters gebruikt heb. Vind prikken niet erg en korte esters zijn net wat geiler hahaa.

thanx bro, waar moet ik voor op passen? Zou je dat ff willen uit leggen.:)

Naast verhoogde carb intake zou guggul ook kunnen helpen om je schildklier op te starten.
Zelf geen ervaring mee btw

Ben je er verder al helemaal uit met je esters?

Ik ga in plaats van fatburners Clenbuterol nemen, ik heb hier helemaal geen ervaring mee dus ik weet niet hoeveel en wat dus dat moet ik nog ff uitpluizen.

Over esters, ja daar ben ik ook al uit Mast Prop ga ik nemen.:D
Dan maar wat vaker prikken. Ik denk dan aan 100mg EOD of 75mg dat weet ik nog niet, wat denken jullie.

daarom neem ik die clenbuterol na de t3 zou ook helpen om alles weer een beetje aan de gang te krijgen :eek: wat we er toch eigenlijk allemaal voor over hebben he!

Dat dacht ik ook:D

ga ongeveer dezelfde kuur nemen over 5 weken maar dan met korte esters en voor 6 weken.
krijg steeds meer t idee dat ik op korte esters veel beter reageer en t is n stuk heftiger.
maar veel succes ermee:D

Thanx...

minmaal 100mg mast eod!;)

Dat je nog veel meer mag groeien dan 110kg!! :)

thanx bro, waar moet ik voor op passen? Zou je dat ff willen uit leggen.:)

Weet niet of het aan mij ligt maar ik werd van de T4 zo idioot lui dat ik soms het niet kon opbrengen om te sporten. Dan moest ik paar caffeine tabletten wegwerken om energie te krijgen. 4x per dag slapen geen uitzondering bij mij

Ga je dit loggen kerel?

Vind het een leuk kuurtje....weinig van te zeggen.

Misschien wel hcg?

Weet niet of het aan mij ligt maar ik werd van de T4 zo idioot lui dat ik soms het niet kon opbrengen om te sporten. Dan moest ik paar caffeine tabletten wegwerken om energie te krijgen. 4x per dag slapen geen uitzondering bij mij

KAn het niet zo zijn dat je schildklierhormonen op een laag pitje werkten en dat dit de oorzaak was van jouw vermoeidheid.

Terug
Naar boven