Fitness Seller

Test E/Tren E/Mast E/T3 kuur.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie duidelijke posten jongens.....

Indianeneverhalen :D ja kan wel kloppen, is goed jongens ik vertrauw op jullie ervaringen en ga voor clen. Aangezien clen halfwaardetijd heeft van 35 uur ga ik voor twee dagen on en twee dagen of. 40mcg per dag zal dat voldoende zijn of moet dat meer zijn zeg het maar.
Ik hoor graag jullie ervaringen:)

nee...niet voor 2 op en 2 af. moestafa........!
gewoon voor 3/4 weken achter elkaar en niet mauwen.........persoonlijk ga ik altijd hoger dan 40mcg....bouw tijdens pct op naar 80-100mcg p/d

nee...niet voor 2 op en 2 af. moestafa........!
gewoon voor 3/4 weken achter elkaar en niet mauwen.........persoonlijk ga ik altijd hoger dan 40mcg....bouw tijdens pct op naar 80-100mcg p/d

:eek: :eek: wat

Wil je me dood hebben ofzo wat denk je een turk minder op aarde kan geen kwaat hahaha. pffff nou ik vertrauw daar op.

Dennis je weet toch als je halwaardetijd van 35 uur hebt je neemt elkedag 40mcg in na vierdagen zit je al bijna op 120mcg en het wordt met de dag hoger, idd ik heb ook gelezen dat jongens 2 weken on 2 weken of zaten ik dacht 2 dagen on 2 of wel goed was maar ja ik gloof je.

een turk minder, die kans laat ik nie lopen:
Typically if using clenbuterol the dose would be about 100 mcg per day. It is not anabolic (or significantly so.)
Clenbuterol Hydrochloride Profile

Then you can start increasing the dose gradually. Personally, I wouldn’t work my way up to more than 200mcg/day. 60-120mcg/day is an average dose.
Anabolic Review Profile: Clenbuterol - Anabolic Steroids - Steroid.com / Anabolic Review Forums

Athletes usually take 5-7 tablets, 100-140 mcg per day For women 80-100 mcg/day are usually sufficient, It is important that the athlete begin by taking only one tablet on the first day and then increasing the dosage by one tablet each of the following days until the desired maximum dosage is reached. The compound is usually taken over a period of 8-10 weeks
Clenbuterol - IBE Forums Version 2.0 Beta

zo meer ga ik niet uitzoeken voor je mohammed :P

Heb op de 160mcg gezeten en heb het zonder en met taurine geprobeerd. Taurine is zeker aan te raden heb nog nooit ergens kramp gehad behalve in me voeten en dat is toch wel het ergste wat er is als je je schoenen probeert aan te krijgen. :(

Dus beter neem je taurine, overigens merkte ik weinig meerwaarde toen ik van de 120 naar de 160 ging alleen meer sides. Als je het echt slim doet kijk je elke dag wat je temperatuur is en hou je die in de gaten dan weet je vanzelf wel wanneer je de dosis moet verhogen.

Je gaat wel als een stuiterbal door de week aan dus ikzelf deed 5on 2off om de mensen om me heen nog een beetje rust te gunnen :D

Aangepast test e/ tren e/mast prop/t3/clen/HCG

Weken
1-10 750 test e EW
1-9 400 trenbolone e EW
5-10 100 mast prop EOD

Vanaf week 2: T3
dagen:
1-6 25 mcg
6-12 50 mcg
12-18 75 mcg
18-24 100 mcg
24-30 75 mcg
30-36 50 mcg
36-42 25 mcg
42-48 12,5 mcg

Weken
9-12
clenbuterol
Mcg:
40/40/40/60/60/60/80/80/80/120/120/120/80/80/80/60/60/60/40/40/40

HCG
weken
9-11
2x750UI EW

nakuur:
Weken
13-14 40mg Tamoxifen +50mg clomid
14-13 30mg -" "- +50mg -"-
14-15 30mg -" "-
15-16 20mg -" "-

Dit wordt hem dan, commentaar is van harte welkom...

AANGEPAST

Laatst bewerkt:
geen commentaar want doe bijna hetzelfde wel een vraagje waarom t3 pas vanaf week 4??

Ik had van de clen ook wel spierkrampen maar dan moet je gewoon lager doseren en is er niets aan de hand.
Ik zie dat je de clen rustig opbouwt dus wat kan er mis gaan eigenlijk? Je hebt het zelf in de hand toch...?
Ik heb toen de clen een beetje misbruikt omdat ik toen de kennis nog niet had maar ik weet zeker dat je er goed mee kan cutten.

Het is wel een brute kuur en ziet er goed doordacht uit. Succes man!

- ik zou de mast prop lekker tot wk 12 doortrekken
- vind het niet nodig om met de clen weer af te bouwen..opbouwen, en op deze dosering blijven zitten.
- nolva eerste week 40mg, daarna 20mg aanhouden zal volstaan, deze eventueel iets langer doortrekken, als je merkt dat dat nodig is!

:)

afbouwen met t3 slaat ergens ook nergens op, gezien de halfwaardetijd...doe/deed het zelf ook maar is eigenlijk nergens voor nodig volgens mij

vind clomid trouwens altijd een erg positief effect hebben op de omvang van mijn testikels...wat ik laatst heb gedaan. week 1 en 2 vd pct clomid en week 5 en 6 clomid als een soort van stimulans...werkte uitstekend voor mij...week 1-6 liep de nolva uiteraard wel door

vind clomid trouwens altijd een erg positief effect hebben op de omvang van mijn testikels...wat ik laatst heb gedaan. week 1 en 2 vd pct clomid en week 5 en 6 clomid als een soort van stimulans...werkte uitstekend voor mij...week 1-6 liep de nolvadex uiteraard wel door
nou dat vind ik dus ook...je hoeft zelfs niet zon extreem hoge dosis te nemen van clomid zodat je ook niet gekke sides krijgt..maar vind echt voor testikel shizzle beter dan nolvadex...

vind je kuurtje ok op t3 na..vind heel op en afbouwen beetje overbodig...opbouwen wel nuttig als je erg hoog gaat maar is imo bij 75-100mcg niet echt nodig..

nakuur doe ik altijd exact hetzelfde..

clenbuterol zou ik vervangen voor dnp..clenbuterol is troep..toch dennis?

het kuurtje zelf is errug lekker...nix op aan te merken..

Terug
Naar boven