Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KAn het niet zo zijn dat je schildklierhormonen op een laag pitje werkten en dat dit de oorzaak was van jouw vermoeidheid.
die vervangt ie met extern toegediend hormoon...volgens mij is ie gewoon lui![]()
Ga je dit loggen kerel?
Vind het een leuk kuurtje....weinig van te zeggen.
Misschien wel hcg?
ja is indd heftiger, jammer alleen dat je dat vele prikken geen 10/12 weken kan volhouden.

ja maar 3ml per keer, ik heb t er niet zo op.
op n gegeven moment heb k egt t gevoel dat er gewoon nix meer bij kan.
vind t t jammer dat er geen tussen ester bij is die tussen prop en enanthate inzit voor deze middelen, iets wat je om de 2 dagen moet zetten zou n hoop schelen

Ik zelf ben ook geen voorstander van klote met 500iu hcg per wk. Gewoon in de laatste weken in crashdosis gebruiken van 2500iu als voorbereidend werk op de nakuur.

Ziet er wel lekker uit ahmet.
HCG pak ik altijd laatste week op 500iu ED voor 5dagen. Voelt veiliger en werkt goed (bij mij).
Met T4 ben ik tot 300mcg ED gegaan werkte bij mij erg goed en heb niet echt sides ondervonden ook geen luiheid en de terugval is me erg meegevallen ben ietsje dikker geworden bij me buik en heb om de terugval te beperken helemaal niks gebruikt. Volgende keer pak ik er wel wat clenbuterol bij om te kijken hoe snel het dan allemaal gaat.
Prop gebruiken bij deze kuur? Ja, lekker. Veel prikken dat went vanzelf wel en je gaat er vanzelf wel naar uitkijken omdat de resultaten beter zijn IMO.
Succes met je kuur ahmet.
ik denk ook wel dat dat zal volstaan, als je doorgaans maar 4 wkn "on" gaat..
tien weken is toch andere koek imo..
Dan probeer je het @week 8 volgens mijn protocol, dan kan je altijd nog zien of het goed werkt en kan je het desnoods nog aanpassen. Het ligt er maar net aan in wat voor mate je ballen zijn gekrompen.
why?..Ik ben het er niet mee eens namelijk..heb beide gedaan en 2x 500IU per week werkt mijn inziens veel beter..
maar ben benieuwd wat je beweegreden is..![]()

Ik heb net ff over clenbuterol gelezen nou dat is geen pretje om het te nemen.
Ik kon nergens vinden dat clenbuterol je schildklierenhormonen helpt om opgang te komen. Waarom dan zo'n heftig spul gebruiken. Ik las dat er mensen kramp in hun spieren krijgen en in de gezicht.Aangezien je hart ook van spier is, wat zal daar wel niet gebeuren. Nou daar heb ik geen zin in. Het moet wel leuk blijven. En dit zijn maar paar dingen die ik ff nu neer zet, over die andere dingen zal ik maar niet over hebben.
Waarom clenbuterol maar geen fatburner, dat is toch veel veiliger.
Een fatburner doet het toch ook wel goed tijdens crabs vreten of niet.
het valt allemaal wel mee ahmet..ik weet niet waar je deze indianenverhalen hebt gelezen?ergogenics? clenbuterol is prima veilig te gebruiken, als je de juiste zaken in acht neemt!
Volgens mij is het ook niet om je schildklier weer op gang te helpen, maar om de rebound op te vangen na je t3 of t4 inname![]()