Fitness Seller

test-e verkleurd & verdund

Ano_9146

Alles onder 1g is cruisen
uitgeschakeld
Waardering
123
Lengte
1m89
Massa
105kg
Vetpercentage
7%
Ik zit met een vraag
Normaal injecteer ik altijd met ampullen maar ik heb nu voor de verandering een vial.
Bij de eerste paar injecties (test-e) trok ik dikke donkere olie op maar nu ineens dunne heldere olie?
Is dit normaal? Ik zie dit voor het eerst
Groetjes

Schudden voor gebruik :)

Ik zit met een vraag
Normaal injecteer ik altijd met ampullen maar ik heb nu voor de verandering een vial.
Bij de eerste paar injecties (test-e) trok ik dikke donkere olie op maar nu ineens dunne heldere olie?
Groetjes

Nog nooit gehad...!
Lijkt me niet in orde als ik het zo hoor..

Is dit noodzakelijk? Dan vermeld ik dit in mijn IM injectieprocedure.

Nee natuurlijk niet!
Bij normale (goede) gear met olie als basis, hoef je echt niet te schudden.

Uitzondering is op waterbasis (winstrol inject bijvoorbeeld)

Idd schudden hoeft eigenlijk niet heb je meerdere vials ? Doe daar anders ook is wat van in een spuit dan kan je kijken of de rest het ook heeft

Ik zit met een vraag
Groetjes

Was jij dat niet die niet meer ging kuren en ging klimmen?

• Topic Starter Topic Starter
ze worden bij mij altijd gezet door een doktersassistente, zij heeft vaker aas bij mensen geïnjecteerd maar dit is nieuw voor ons

Was jij dat niet die niet meer ging kuren en ging klimmen?

dat was ik idd maar die vraag had ik al eens eerder beantwoord haha:rolleyes: niet kuren is een no-go voor mij

Heb ik ook met een vial van het merk met de stier. Laatste beetje lijkt net water man.

verschillende kleuren in 1 vial is al niet best laat staan een verschil in viscositeit.

ik heb 2ml met dit spul alsnog gezet en vanavond krijg ik nieuwe ampullen (toeval) wat zeggen jullie? vial weg gooien?

ik heb 2ml met dit spul alsnog gezet en vanavond krijg ik nieuwe ampullen (toeval) wat zeggen jullie? vial weg gooien?

Vind je eerlijk gezegd onnavolgbaar bro. In je vorige topic wilde je nog gaan kuren met winny, clen, ECA, nolva en clomid en kon/mocht het niets anders worden. Nu een paar weken later zit je ineens middenin een test kuur?

Laatst bewerkt:
Test erbij laten lopen omdat dat aangeraden werd in de reacties en om libido te behouden

Terug
Naar boven