Hoe bedoel je??je 2de kuur en dan zo n fysiek? miss je voedingsschema onderhanden nemen! ( dit wel een goede tip)?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe bedoel je??je 2de kuur en dan zo n fysiek? miss je voedingsschema onderhanden nemen! ( dit wel een goede tip)?
De foto's staan er nu toch op dankzij Sam bedankt daarvoor.
Ben nu bezig met men kuur van vrijdag en het is nog wat te vroeg om er al ,iets van te merken ik ben wel Supergemotiveerd om te trainen.
Ik heb een kleine wijziging i.v.m. kuur.
Kzal nu injecteren om de 5 dagen 375 mg leikt me beter.
Kzal even opzoeken waarom Masteron misschien beter bijpassend zou zijn bij mijn kuur.
i.p.v. Winstrol.
Rekening houdende dat het wel men tweede kuur is.

je 2de kuur en dan zo n fysiek? miss je voedingsschema onderhanden nemen! ( dit wel een goede tip)?
Makkelijk commentaar geven als je zelf geen foto's plaatst !!!
Begint op te vallen dat je een irritant kereltje bent dat in elk topic de mensen komt afzeiken, en ben niet de enige die dit vindt (zie log Sisevano!)
@ TS: veel succes met je kuur, weet niet of je gaat voor extra massa, of voor definitie, maar in jouw plaats zou ik er deca bij gezet hebben voor wat extra massa...
thx vind ik ook die kerel geeft al te graag commentaar maar ja ieder zijn mening.Makkelijk commentaar geven als je zelf geen foto's plaatst !!!
Begint op te vallen dat je een irritant kereltje bent dat in elk topic de mensen komt afzeiken, en ben niet de enige die dit vindt (zie log Sisevano!)
@ TS: veel succes met je kuur, weet niet of je gaat voor extra massa, of voor definitie, maar in jouw plaats zou ik er deca bij gezet hebben voor wat extra massa...
en zeg nou niet dat hij een monster fysiek heeft wat ready to kuur is
Het enige vervelend is men buikje die wat terugkomt
De foto's staan er nu toch op dankzij Sam bedankt daarvoor.
Ben nu bezig met men kuur van vrijdag en het is nog wat te vroeg om er al ,iets van te merken ik ben wel Supergemotiveerd om te trainen.
Ik heb een kleine wijziging i.v.m. kuur.
Kzal nu injecteren om de 5 dagen 375 mg leikt me beter.
Kzal even opzoeken waarom Masteron misschien beter bijpassend zou zijn bij mijn kuur.
i.p.v. Winstrol.
Rekening houdende dat het wel men tweede kuur is.
Dit omtrent Bloedwaarden meer info daarover te vinden in voeldoende topics.Waarom is om de 5 dagen 375mg beter dan 1 x per week 500mg?
Dit omdat je dan 1 x extra 250mg injecteerd (over de 10 weken bekeken)?
Respect voor je dude!1 ampul bevat 250ml toch. Kun je wel een halve ampul bewaren dan voor 5 dagen die geopend is?? Hoe bewaar je het dan?

Denk dat ik men test ga doortrekken tot W12.
Begin dan waarschijnlijk met winstrol vanaf W8 tot W14 en dan beginnen met nakuur.
Heb wel al enkele meningen hoort dat eindigen met orals niet goed is wat vinden jullie
Kzal waarschijnlijk vit.B12 gebruiken weet gewoon niet wanneer dit beter zou zijn tijdens men kuur of na men kuur de meningen zijn daarover weer verdeeld.
Voor de rest gewicht staat nu op 84.1 kom van 80,8 dus dat valt wel mee kzit nu in dag 19.
Kracht gaat wel heel goed vooruit.Kijk er wel naar uit om de winny erbij te gooien.
vetpercentage zit op 9% dus dat blijft wel stabiel.
Dus mijn vragen zijn:Winny voor zes weken tot aan nakuur of niet?
Vit.B12 tijdens kuur of voor nakuur?
Dit weekend nieuwe foto's . See Ya