Fitness Seller

Test E Winstrol

De foto's staan er nu toch op dankzij Sam bedankt daarvoor.
Ben nu bezig met men kuur van vrijdag en het is nog wat te vroeg om er al ,iets van te merken ik ben wel Supergemotiveerd om te trainen.
Ik heb een kleine wijziging i.v.m. kuur.
Kzal nu injecteren om de 5 dagen 375 mg leikt me beter.
Kzal even opzoeken waarom Masteron misschien beter bijpassend zou zijn bij mijn kuur.
i.p.v. Winstrol.
Rekening houdende dat het wel men tweede kuur is.

no problemo man ;)

je 2de kuur en dan zo n fysiek? miss je voedingsschema onderhanden nemen! ( dit wel een goede tip)?

Makkelijk commentaar geven als je zelf geen foto's plaatst !!!

Begint op te vallen dat je een irritant kereltje bent dat in elk topic de mensen komt afzeiken, en ben niet de enige die dit vindt (zie log Sisevano!)

@ TS: veel succes met je kuur, weet niet of je gaat voor extra massa, of voor definitie, maar in jouw plaats zou ik er deca bij gezet hebben voor wat extra massa...

ziet er goed uit man

Begint op te vallen dat je een irritant kereltje bent dat in elk topic de mensen komt afzeiken, en ben niet de enige die dit vindt (zie log Sisevano!)

@ TS: veel succes met je kuur, weet niet of je gaat voor extra massa, of voor definitie, maar in jouw plaats zou ik er deca bij gezet hebben voor wat extra massa...

het gaat erom dat die TS zat te zeiken over tips die ik gaf betreft foto s plaatsen, als hij ze gwoon op een normale manier had gelezen en er mee om was gegaan en niet meteen met kritiek was gekomen was er niks aan de hand.
en zeg nou niet dat hij een monster fysiek heeft wat ready to kuur is

succes verder met je kuur daar niet van.

en wat nou zie log sisavano, dat is precies de bedoeling, triestheid

• Topic Starter Topic Starter

thx vind ik ook die kerel geeft al te graag commentaar maar ja ieder zijn mening.
Is het nu goed commentaar of slecht daar moet ik meeleven en heb daar geen probleem jammer dat hij dit echter op zo'n manier doet.
Ik neem nu gewoon test e en winny omdat dit men tweede kuur is misschien mijn volgende kuur een sover nadenken toch bedankt voor de tip.

Groet

en zeg nou niet dat hij een monster fysiek heeft wat ready to kuur is

Hoe weet jij dat? Ken jij zijn trainingsachtergrond, zijn voedingspatroon, zijn kennis, zijn fysiek haalbare mogelijkheden?

Het is heel kortzichtig wat je zegt. Of je gelijk hebt of niet.

Kleine update..
Ben nu 10 dagen ver en ben al een goede twee kilo's aangekomen.
Kzie wel dat men hoofd wat dikker wordt.Jammer
Kvind wel van mezelf dat ik wat voller wordt.
Kracht is er ook op vooruit gegaan uithouding ook al is dit misschien wel placebo.
I don't know I don't care I love it!!
Het enige vervelend is men buikje die wat terugkomt daarom ben ik deze week begonnen met wat cardio bij te voegen na men KT rustig 30 min.lopen kan ik het zo wat beperken
Men gewicht is nu 83,3 hopelijk haal ik de 88kg Waar ik toch 85 van kan houden zou wel leuk zijn.
Ik heb ook wat supps bij besteld wat multivits visolie en NO-Shotgun met een goede whey en een caseine shake voor het slapen gaan.
Kzal volgende week eens wat nieuwe foto's posten die geven veel meer duidelijkheid.
Dus hou jullie op de hoogte
See Ya

Het enige vervelend is men buikje die wat terugkomt

Dat had ik ook wel.. komt ook vooral omdat je veel eet tijdens zo'n cycle of
f toch enorm veel zou moeten binnenwerken.. "nog" meer dan ervoor! en dus altijd "vol" lijkt te zitten..

Succes verder!

De foto's staan er nu toch op dankzij Sam bedankt daarvoor.
Ben nu bezig met men kuur van vrijdag en het is nog wat te vroeg om er al ,iets van te merken ik ben wel Supergemotiveerd om te trainen.
Ik heb een kleine wijziging i.v.m. kuur.
Kzal nu injecteren om de 5 dagen 375 mg leikt me beter.
Kzal even opzoeken waarom Masteron misschien beter bijpassend zou zijn bij mijn kuur.
i.p.v. Winstrol.
Rekening houdende dat het wel men tweede kuur is.

Waarom is om de 5 dagen 375mg beter dan 1 x per week 500mg?
Dit omdat je dan 1 x extra 250mg injecteerd (over de 10 weken bekeken)?

1 ampul bevat 250ml toch. Kun je wel een halve ampul bewaren dan voor 5 dagen die geopend is?? Hoe bewaar je het dan?

1 ampul bevat 250ml toch. Kun je wel een halve ampul bewaren dan voor 5 dagen die geopend is?? Hoe bewaar je het dan?
Respect voor je dude!
Maar zoek eerst eens wat meer op in de zoekfunctie voor je hier op een bestaande topic met je vragen komt.
Of open misschien eens een nieuwe topic open daar omtrent.
Groeten

Goede avond beste dbb'ers,
Ik ga even een korte update geven,ik zit nu in men 16de dag van men kuur.
Men gewicht staat al op een goede 84 kg kom van 80.5.
Dus das al een kleine 4kilo vind ik wel al goed ik heb deze week keihard getraind iik was
gekraakt maar voldaan.
Vrijdag gebenched kwam van 110kg naar 130 dat ging goed.
Voel wel dat ik wat prikkelbaarder wordt en redelijk horny vind ik wel niet erg zeler nu we in zomer zijn woon aan de kust dus ik zie heel wat mooi's lopen.Jammmyyy!!!
Ben echt benieuwd wat deze kuur me gaat geven.
Binnen enkele weken gaat de winstrol erbij ben benieuwd dit is allemaal nieuw voor mij.
Neem niet teveel door elkaar zo kan ik voor mezelf uitmaken hoe ik reageer op deze gear.
Ben n og maar bezig met deze kuur en denk al aan de volgende.Strange??Or not??
Nakuur ga ik waarschijnlijk Vitamine B12 inject bij gebruiken schijnt wel goed te zijn en hier bij ons gemakkelijk te verkrijgen bij de apotheek.
Zal eind deze week nog een paar pics plaatsen.
Kijk er al naar uit om er morgen weer in te vliegen.
Binnen enkele dagen weer een update.
See ya..

Succes verder kerel.. Laat optijd wat van je horen, en ook die pics ja.

Dat je al aan de volgende denkt is niet zo bijzonder.. tijdens een kuur voel je je "uber"... en wie wil dit nu tot een einde laten komen..? :)

Thx
Loop idd.op een wolkje.I love it.
Eind deze week de pics is voor iedereen duidelijk ,zegt meer dan woorden.
Groet

Damn,wat ging het trainen lekker vandaag.Niet te doen,rug getraind alle oude records gesneuveld niet normaal bomvol energie.
De gear slaat echt in zalig!
One arm rowing met 50kg p.dumbbell en dit zijn de zwaarste jammer want denk dat ik de volgende weken nog een hoop kracht ga bij krijgen.
Kvoel me wel al heel de dag opgefokt.Deze morgen op het werk kon geen kloten verdragen redelijk gefrustreerd weet dat het door de test is dus vermijd confrontatie en zet me even appart das wel een minpuntje.
Anders vind ik het superspul morgen Borst proberen voor de 150 kg
Laat jullie dan weten of dees gaat lukken.
See Ya!!!

Good luck ;)

Waar train je ergens eigenlijK?

Denk dat ik men test ga doortrekken tot W12.
Begin dan waarschijnlijk met winstrol vanaf W8 tot W14 en dan beginnen met nakuur.
Heb wel al enkele meningen hoort dat eindigen met orals niet goed is wat vinden jullie???
Kzal waarschijnlijk vit.B12 gebruiken weet gewoon niet wanneer dit beter zou zijn tijdens men kuur of na men kuur de meningen zijn daarover weer verdeeld.
Voor de rest gewicht staat nu op 84.1 kom van 80,8 dus dat valt wel mee kzit nu in dag 19.
Kracht gaat wel heel goed vooruit.Kijk er wel naar uit om de winny erbij te gooien.
vetpercentage zit op 9% dus dat blijft wel stabiel.
Dus mijn vragen zijn:Winny voor zes weken tot aan nakuur of niet?
Vit.B12 tijdens kuur of voor nakuur?
Dit weekend nieuwe foto's . See Ya

Denk dat ik men test ga doortrekken tot W12.
Begin dan waarschijnlijk met winstrol vanaf W8 tot W14 en dan beginnen met nakuur.
Heb wel al enkele meningen hoort dat eindigen met orals niet goed is wat vinden jullie???
Kzal waarschijnlijk vit.B12 gebruiken weet gewoon niet wanneer dit beter zou zijn tijdens men kuur of na men kuur de meningen zijn daarover weer verdeeld.
Voor de rest gewicht staat nu op 84.1 kom van 80,8 dus dat valt wel mee kzit nu in dag 19.
Kracht gaat wel heel goed vooruit.Kijk er wel naar uit om de winny erbij te gooien.
vetpercentage zit op 9% dus dat blijft wel stabiel.
Dus mijn vragen zijn:Winny voor zes weken tot aan nakuur of niet?
Vit.B12 tijdens kuur of voor nakuur?
Dit weekend nieuwe foto's . See Ya

Inderdaad ik neem zelf test-e + bold in september en doe ze ook beide 12 weken. 10 weken is echt het minimum. Winstrol moet je ook ind 2 weken langer doortrekken na de laatste inject test-e. Je kan winny 4-6 weken nemen. Ik raad je aan een detox supplement in je nakuur te gebruiken. Zijn niet zo duur.

Je bedoelt waarschijnlijk Vitamine B-6. Dit zorgt voor meet potentie en zuiverheid. Goed voor je tijdens een kuur waarbij je test plat gaat. Je kunt dit imo beter nemen dan B-12 wat zorgt voor je vasculariteit en voor je hart. Ik zou ook geen B-complex supplement nemen omdat de dosering vaak laag is. Ik zou B-6 op 200mg per dag houden, dat zijn meestal 2 tabs (zijn vaak per tab 100mg gedosseerd). Dit gedurende je hele kuur + nakuur.

Suc6 met je kuur :cool:

Terug
Naar boven