Fitness Seller

Test E Winstrol

Good luck ;)

Waar train je ergens eigenlijK?

+1

Denk dat ik men test ga doortrekken tot W12.
Begin dan waarschijnlijk met winstrol vanaf W8 tot W14 en dan beginnen met nakuur.
Heb wel al enkele meningen hoort dat eindigen met orals niet goed is wat vinden jullie???
Kzal waarschijnlijk vit.B12 gebruiken weet gewoon niet wanneer dit beter zou zijn tijdens men kuur of na men kuur de meningen zijn daarover weer verdeeld.
Voor de rest gewicht staat nu op 84.1 kom van 80,8 dus dat valt wel mee kzit nu in dag 19.
Kracht gaat wel heel goed vooruit.Kijk er wel naar uit om de winny erbij te gooien.
vetpercentage zit op 9% dus dat blijft wel stabiel.
Dus mijn vragen zijn:Winny voor zes weken tot aan nakuur of niet?
Vit.B12 tijdens kuur of voor nakuur?
Dit weekend nieuwe foto's . See Ya

Gaat goed dus. Keep us up to date ;)

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad ik neem zelf test-e + bold in september en doe ze ook beide 12 weken. 10 weken is echt het minimum. Winstrol moet je ook ind 2 weken langer doortrekken na de laatste inject test-e. Je kan winny 4-6 weken nemen. Ik raad je aan een detox supplement in je nakuur te gebruiken. Zijn niet zo duur.

Je bedoelt waarschijnlijk Vitamine B-6. Dit zorgt voor meet potentie en zuiverheid. Goed voor je tijdens een kuur waarbij je test plat gaat. Je kunt dit imo beter nemen dan B-12 wat zorgt voor je vasculariteit en voor je hart. Ik zou ook geen B-complex supplement nemen omdat de dosering vaak laag is. Ik zou B-6 op 200mg per dag houden, dat zijn meestal 2 tabs (zijn vaak per tab 100mg gedosseerd). Dit gedurende je hele kuur + nakuur.

Suc6 met je kuur :cool:
De vitamine B12 zou ik opteren voor injecterende vit.B12 wordt direct opgenomen door het lichaam en er gaat niets verloren.
Heb gewoon al verschillende meningen gehoord wanneer die best gebruikt wordt denk toch deze te gebruiken na men kuur geeft energie wekt hongergevoel op en is tevens wel goed voor de lever.
Denk twee weken op twee weken af voor een tweetal maanden.
Men kuur ga ik idd. tot Week 12 doortrekken en vanaf Week 8 tot 14 de winstrol er ingooien tot aan nakuur.
Heb hier wel nog clomid liggen Schijnt wel goed in combi te werken met Novaldex maar heb nog nooit Clomid gebruikt en mits ik wel wat schrik heb voor de sides die Clomid met zich meebrengen kunnen brengen waaronder depressie ben ik nog in twijfel.
De kuur is ook niet zo heel hevig dat Nolvadex wel genoeg zou zijn.

Even een kleine update,enkele dagen geleden een redelijk hevige pijn ondervonden in een voorarmpees net onder de linkerelleboog,besloten om gistern langs te gaan bij de fysioterapheut dacht dat het overbelasten was van de pees door de zware trainingen.
Conclussie.
Bleek dat men linkerschouder lager hangt dan men rechter waardoor men L.schouder en arm veel meer inspanning moeten leveren hij zag ook dat mijn L.borst meer ontwikkeld was dan de rechter.Hij heeft me een paar oefeningen gegeven om voor men training te doen enkel voor men Linkerarm en zei dat het wel goed ging komen hopelijk geeft hij gelijk,vertelde mij ook dat ik gerust zwaar mag blijven door trainen wat een hele opluchting was toen hij dat zei.
Moet men lichaam in balans brengen.
Dus eerst men oefeningen doen en dan kan ik weer lekker zwaar gaan.
Dist is een hele opluchting vreesde het ergste maar men arm is ondertussen bijna helemaal genezen.
Gewicht staat nu op 85,3 bijna 5 kilo in 3weken.
Heb nog 11 weken te gaan.Denken jullie dat ik de 90 ga halen?

Nog een kleine toepassing morgen komen de foto's.
See ya!!

Blijve vreten en traine en rusten dude.. die 90 komt er heus wel..

Benieuwd naar de pics!

Hoi een keilen update.
Helaas geen goed niews kom net van de spoedopname.
Miniscus probelemen waarschijnlijk door de zware been trainingen.
Gisteren naar het strand geweest en even op de knieen gezeten om het vrouwtje in te smeren en bij het recht staan voelde ik iets in men knie en wist direct dat dit niet goed was vermoeden klopte een week in het steun verband volgende week terug naar de dokter en dan wordt er opnieuw geevalueerd hoe de pijn is hopelijk dan terug een beetje hertsel anders wordt er een scan genomen met dan kans op een kijkoperatie.
Dit is echt BALEN men eerste deftige kuur en nu dit.
Men kuur loopt gewoon door zoals geplant kan nog steeds men bovenlichaam trainen ben gewoon ideeen aan het zoeken om toch nog wat cardio te kunnen doen als iemand die tips heeft.Laat je gerust maar gaan alles is welkom of tips voor een eventueel beter herstel of iemand die ook al iets gelijkaardigs heeft meegemaakt.
Nu even over men kuur. Trainen ging super kon lekker zwaar gaan te zwaar dat is gebleken.Men gewischt staat op een goede 86 kg dat is een kleine zes kilo op 4 weken VP is op 9% gebleven dus ja alles ging in feite heel goed.
Een tegenslag die ik er nu moet bijnemen willen of niet.
Vanavond ga ik wat buik trainen.Morgen ga ik men schouders aan pakken waar ik dol op ben kan heel veel oefeningen doen al zittend.Zaterdag biceps en triceps zal een beetje moeten improviseren maar dat gaat wel lukken.
No pain is no gain!!!
Normaal gezien zouden de foto's deze avond op de topic staan deze zijn wel zondag getrokken op dag 23 van de kuur.
Tot de volgende updat hopelijk met wat beter nieuws.
En laat die tips nu maar komen.
See Ya!!!

Jammer van je blessure kerel!!

Doe het effe rustig aan met de beentjes dan...

Verder... gewoon blijven doen hoe het nu gaat, aangezien de gains goed gaan...
Die pics, dat moet je nog fixen ja :)

Man man man ... hoe vaak hoor je dit toch maar ...

Zit je uit te kijken na je eerste kuur, en als het dan uiteindelijk zo ver is,
krijg je een blessure. Jammer voor je makker.

Je cardio zou ik zoveel mogelijk in het zwembad doen. Is het minst belastend voor
je lichaam en met een paar baantjes te trekken, krijg je toch een goede workout.

Good luck met je bovenlichaam toch nog. En spoedig herstel.

shit.. heb met je te doen man!
ik wens je een hyper snelle genezing!

suc6 makker!

Bedankt voor jullie steun!!
Tegenslag met ik erbij nemen.Idd.zwemmen lijkt me wel nog een goed idee om toch nog wat cardio te doen.
Cardio is louter bedoeld voor het onderhoud van men VP.
Dus 3 tot 4 maal per week gaan zwemmen lijkt me nu wel geen probleem .
Bedankt Robke78!!!
Andere tips zijn altijd welkom.
See Ya

Update betreft meniscus:na veel inlezen betreft meniscusscheuren voel ik men niet zi geweldig.
Volgende week donderdag moet ik terug naar de dokter.hopelijk is het tegen dan toch wat aan de betere kant zoniet dan wordt het kijkoperatie scheur hesrtellen of scheur verwijderen.
Wanneer de scheur wordt hersteld dan duurt het herstel wat langer omdat het wondje moet genezen.
Wanneer de scheur wordt verwijderd dan wordt het herstel wat spoediger.
Zoiezo De eertse dagen na de operatie met krukken...Och Damm! Dat wordt moeilijk trainen.
Ben nog eventjes tuis van het werk ook, zeker nog 4 weken dus ben veel tuis
Kwas eventjes aan het twijfelen voor de kuur te stoppen maar blijf toch voortdoen kga er veel te goed op vooruit.
Weeg bijna 88 kilo das een goede 7 kilo in 4weken en 2dagen denk dat ik ietsjes ben gestegen in VP. dit omdat ik de hele dag niks kan doen geen cardio niks das balen.
Als ik donderdag de toestemming krijg van de dokter ga ik zwemmen...Veel zwemmen
Dit wordt dan men cardio ga ik 5dagen per week 30 min Zwemmen.
S'morgens zwemmen en s'avonds KT Zo kan ik men VP weer wat kan doen zakken...hopelijk!!!!
Nu 4weken aan het kuren nog 10 te gaan.In week 8 gaat de winstrol erbij daar ben ik wel heel benieuwd naar.
Wat denken jullie dat de winny van bijdrage gaat doen aan men kuur.Wat droger en harder.Hopelijk daalt men VP dan ook nog wat, denk dat ik nu op 11% sta.
Zo dat was even enn update.
Denken jullie dat deca men hesrtel kan bespoedigen?weet dat de miniscus geen pees of spier is maar zou dit kunnen helpen?
Zou eventueel de deca erbij nemen enkel voor herstel.
Mocht de deca helpen bij men blessure had ik gedacht aan het volgende wel rekening houden heren dat de deca enkel voor het herstel dient.
Huidige kuur W1-12 Test E 500 mg pw.
W8-14 Winstrol 40 mg Daags
Aangepaste kuur
W1-12 Test E 500 mg pw.
W8-14 Winstrol 40 mg daags
W5-12 Deca 200 mg pw
Ben nu 4weken bezig met men kuur dus ik zou de deca er eventueel vanaf week 5 bij nemen.
Hopelijk krijg ik hier een beetje reacties op.
Alvast bedankt voor jullie steun.
Vele groeten!!!

Damn kerel dit is een onoverzichtelijk zootje..

Probeer wat alinea's te vormen in je update als je veel tekst hebt..

Voor de rest: Sterkte met de revalidatie.. Ik heb vorig jaar m'n kruisband gescheurd, en ook de miniscus geraakt... tijdje rustig aan met de beentjes zowieso.. had kijkoperatie gehad + reconstructie nieuwe kruisband maand of 2 na de kijkoperatie..

Komt goed!!

Deca kan je er eventueel bijgooien ja.. Maar toch blijft het voorzichtig zijn met de knie, met of zonder Deca..

Groei ze!

ik zou er zeker geen zooi meer bij gooien, optimaal trainen zit er toch niet echt in!
ik zou zelfs zo ver gaan om de winstrol eruit te gooien.. heb je in mijn ogen niets aan in deze situatie.

heel veel sterkte met je knie!!

ik zou er zeker geen zooi meer bij gooien, optimaal trainen zit er toch niet echt in!
ik zou zelfs zo ver gaan om de winstrol eruit te gooien.. heb je in mijn ogen niets aan in deze situatie.

heel veel sterkte met je knie!!
Winstrol gaat er maar bij vanaf week 8 dus das nog 4weken te gaan.Kzal dan wel zien hoe ik ervoor sta.
Benen blijven wel wat achter zo maar men bovenmichaam krijgt wel progressie.

Hier zijn je foto's dude..

Ziet er goed uit btw!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Thx shadowlandz Zal ervoor zorgen dat het de volgende keer wat overzichtelijker wordt bedankt voor de tip en de pics.
Zal wel zien wat de doc donderdag zegt.

Ik heb net een bezoekje gebracht aan de dokter i.v.m. men knie en heb eindelijk wat goed nieuws gekregen.
Mag terug wat cardio doen en licht men benen trainen,moet het zelf wat aanvoelen hoe de pijn is.
De 11 aug. wordt er een scan genomen en wordt er bekeken wat de schade is.
Hopelijk valt dit wel mee.

Voor de volgende twee weken ziet men training er als volgt uit:
S'morgens 40 min cardio en S'avonds KT.
Tot men buikje weer wat minder is.stoor me er mateloos aan,moet weg.

Gewicht staat nu op 87 kg das een kleine 7kilo.

Dat was het!!
Nu lekker eten!!!

See Ya

goed nieuws man! en nu niet de zooi forceren he ;)

goed nieuws man! en nu niet de zooi forceren he ;)
Idd.eindelijk goed nieuws.
Zat te twijfelen om de winny er uit te laten maar nu het aan de beter kent is komt de winny er zeker in.
Btw.de winstrol is toch maar gepland in week 8.
Dus ik heb nog 3 weken te recupereren.
Komt wel goed.

Keep you posted!!!

Voorzicht kerel, die winny droogt je gewrichten tocht aardig uit.. vind ik..

Heb nu al last van de gewrichten, elleboog en schouders en ben er pas klein 2 weekjes mee bezig..

Goed nieuws iig!!

Terug
Naar boven