XXL Nutrition

Test E Winstrol

Voorzicht kerel, die winny droogt je gewrichten tocht aardig uit.. vind ik..

Heb nu al last van de gewrichten, elleboog en schouders en ben er pas klein 2 weekjes mee bezig..

Goed nieuws iig!!

Idd, zorg er zeker voor dat je goed veel omega 3 binnen krijgt en glucosamine+chondroïtine voor de gewrichten!

• Topic Starter Topic Starter
Voorzicht kerel, die winny droogt je gewrichten tocht aardig uit.. vind ik..

Heb nu al last van de gewrichten, elleboog en schouders en ben er pas klein 2 weekjes mee bezig..

Goed nieuws iig!!
Ja zal ik doen.Train ook niet meer zo superzwaar twas echt overdreven men kracht ging te snel vooruit met alle gevolgen vandien.
Denk dat men evengoed gaint wanneer je ietsjes minder gewicht neemt maar wel geconcentreerder tewerk gaat.
Bedankt voor de tip van winstrol, dit wist ik echter niet.
Toevallig geen interessante link omtrent Winny?Thx!!!

Idd, zorg er zeker voor dat je goed veel omega 3 binnen krijgt en glucosamine+chondroïtine voor de gewrichten!
Neem nu Purple Wrath,Orange Tread beiden van Controlled Labs en Fish Oil Gellcaps.
Misschien nog Chondroitine aanschaffen.
Is deze makkelijk te verkrijgen?En quantakosta?

Iets gevonden op ergogenics i.v.m. Winstrol.Stimuleert de vorming van collageen die er tevens voor zorgt dat de gewrichten stijf worden waardoor er uiteraard vlugger blessures onstaan.
Zal wat extra supps.nemen wanneer ik begin met de Winstrol waaronder Glucosamine+chondroitine.
Weer wat bijgeleerd.Thx Guys!!!!

See Ya

Heb me nu toch een beetje beklaagt dat ik geen deca bij men kuur heb genomen gewoon als herstelfunctie voor pezen en gewrichten.
Merk dat ik wel gevoelig ben aan men gewrichten en pezen en tijdens men kuur en de winstrol moet nog aan bod komen gaat er ook wel geen goed aan doen.

Ben aan het twijfelen om misschien deca nog aan te shaffen maar deca zijn lange esthers duurt weer drie weken vooraleer dees is ingewerkt.

Dit zijn van die dingen dat je tegenkomt als beginnend gebruiker.
Weet dit nu voor de volgende keer.

Trainingen gaan goed maar moet me wat inhouden...pezen zijn gevoelig..Damn
Heb zoveel kracht en kan het niet tenvolle benutten.
Sucks Bigggg!!!!!

Heb me nu toch een beetje beklaagt dat ik geen deca bij men kuur heb genomen gewoon als herstelfunctie voor pezen en gewrichten.
Merk dat ik wel gevoelig ben aan men gewrichten en pezen en tijdens men kuur en de winstrol moet nog aan bod komen gaat er ook wel geen goed aan doen.

Ben aan het twijfelen om misschien deca nog aan te shaffen maar deca zijn lange esthers duurt weer drie weken vooraleer dees is ingewerkt.

Dit zijn van die dingen dat je tegenkomt als beginnend gebruiker.
Weet dit nu voor de volgende keer.

Trainingen gaan goed maar moet me wat inhouden...pezen zijn gevoelig..Damn
Heb zoveel kracht en kan het niet tenvolle benutten.
Sucks Bigggg!!!!!

npp, nandrolone met kortere esther

Hmmmm???? Met korte esthers moet deze dan ook dagelijks worden gezet?
Klinkt allemaal wel goed maar dat is iets wat ik waarschijnlijk niet kan krijgen,beetje schaarste.
Toch bedankt voor het voorstel.

Kga nu even men gedachten gaan verzetten.
Terrasje gaan doen met men vriendin...Coktailtje drinken..Gin Fizz ben ik zot van!!
See Ya later dudes.

groot gelijk heb je, have fun!

Door men opgelopen knie blessure die nu wel veel verbeterd is heb ik toch besloten om
NPP bij te nemen.
Weet dat ik hierdoor wel dagelijks moet injecteren.
Maar heb voor NPP gekozen omdat deze vlugger inslaat dan de enanthaat versie.
Ik ga normaal gezien met NPP vrijdag beginnen .Dan ben ik zes weken bezig met test e 500 mg PW.
De bedoeling van de Deca zijn de pezen en de gewrichten wat ondersteuning bieden.
De dossering zou 200 mg PW. zijn.
Zou dit niet beter zijn de dosis op 400 mg te nemen ,zodat ik ook nog wat kan profiteren van wat extra massa?

Zou de deca erbij nemen tot in week 12 (6weken deca)en de test e doortrekken tot
week 14.

Kan de winstrol die normaal voorzien was voor de kuur eventueel laten starten vanaf Week 12 tot Week 16 en dan beginnen met nakuur maar trek dit weer in twijfel omdat de winstrol de gewrichten geen goed doen, hou ik deze optie in beraad.

Winny ERBIJ of ERUIT ?????

Door men opgelopen knie blessure die nu wel veel verbeterd is heb ik toch besloten om
NPP bij te nemen.
Weet dat ik hierdoor wel dagelijks moet injecteren.
Maar heb voor NPP gekozen omdat deze vlugger inslaat dan de enanthaat versie.
Ik ga normaal gezien met NPP vrijdag beginnen .Dan ben ik zes weken bezig met test e 500 mg PW.
De bedoeling van de Deca zijn de pezen en de gewrichten wat ondersteuning bieden.
De dossering zou 200 mg PW. zijn.
Zou dit niet beter zijn de dosis op 400 mg te nemen ,zodat ik ook nog wat kan profiteren van wat extra massa?

Zou de deca erbij nemen tot in week 12 (6weken deca)en de test e doortrekken tot
week 14.

Kan de winstrol die normaal voorzien was voor de kuur eventueel laten starten vanaf Week 12 tot Week 16 en dan beginnen met nakuur maar trek dit weer in twijfel omdat de winstrol de gewrichten geen goed doen, hou ik deze optie in beraad.

Winny ERBIJ of ERUIT ?????

Moet je eigenlijk voor je eigen uitmaken, maar moest ik in jou plaats zijn, zou ik het toch houden voor tegen de zomer maanden. denk dat het er nu wel te laat voor is...

maar ieder zijn mening daar over natuurlijk. en je hebt al last van u pezen en gewrichten. dus ze zijn er al gevoelig aan...

;)

Denk dat ook de vesrtandigste keuze gaat zijn voor in men volgende kuur de winstrol te gebruiken.
Het is natuurlijk wel verleidelijk.
Maar men gezondheid komt op de eerste plaats!

Heren,de plannen zijn wat gewijzigd.
Zo ziet men kuur voor verder verloop uit.
Ben nu zes weken bezeig met test e 500 mg/pw en daarbij gaat nu tren a 50 mg/od dit ook voor zes weken.

Week 1_14 Test e 500mg/pw
Week 6-12 Tren a 50 mg/od

Ik heb me dagen ingelezen over de tren a,en wil nu zelf eens zien wat die shizzle met mij gaat doen.

Gewicht is 88kg bijna 8 kilo erbij Vp denk ik op 11%.
Doel eind kuur is 94 kilo en een VP van 9%

Ik heb er gisteren nog eens ingevlogen, me lekker lazurus gedronken.
Was een trouwfeestje van een vriendin.
ZZaaaalig al dat lekker eten.Dit ging moeiteloos binnen...geloof na maanden een streng voedingsschema te volgen.
1 minpuntje kheb wel een pakske Malboro binnen gespeeld en moet dit nu een beetje bekopen.
Maar vanaf nu weer er vollebak tegen aan.
Zat te denken om vandaag men eerste tren te zetten maar doordat ik een met een lekkere hoest zit en nog wat beneveld ben van de alchohol lijkt het mij beter te wachten tot morgen.OF NIET????

Ik heb er gisteren nog eens ingevlogen, me lekker lazurus gedronken.

Zonde man!
Ik ben van mening dat Alcohol en drugs niet in een kuur thuis horen!

En vele onder ons zullen dat beamen.. alcohol en drugs tijdens een kuur NOT DONE .

Succes met je Tren Ace, ga je zeker wat van merken!

Zonde man!
Ik ben van mening dat Alcohol en drugs niet in een kuur thuis horen!

En vele onder ons zullen dat beamen.. alcohol en drugs tijdens een kuur NOT DONE .

Succes met je Tren Ace, ga je zeker wat van merken!
Gaat idd. niet samen als je er misbruik van maakt bij mij was het al maanden geleden dat er nog eens een feestje was dus denk ik niet dat dit veel invloed heeft gehad op men kuur.
Just for ones!!

foei, drinken tijdens je kuur! dat is niet juist. maar goed ieder zijn ding. succes nog.

HaHaHa ...twas maar eenmailg...
Daarnet men eerste shot tren a gezet.Moet wel zeggen dat ik voor het eerst redelijk nerveus was.
Mann I was happy..... No trenhoest!!!
Morgen de volgende.
Kga alle dagen prikken.
Da gaat wel genoeg zijn zeker 50 mg/od.?

Over het algemeen positief, suc6 met je kuur.. Ben benieuwd naar eindresultaat keep on training bro

Terug
Naar boven