MuscleMeat

Test Lab Gevonden !!!! GG Laten testen op substantie's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Charly82

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
24%
Eindelijk een lab gevonden die wat kan testen.
Gelijk maar gebruik van gemaakt.
Ik heb mijn twee vials van Golden Gear laten testen op substantie volgens etiket.
het gaat om een vial testosteron Enenthaat en een vial deca

Heb de testen net binnen gekregen en ik was geschokt !!!!!

Blijkt uit test dat zowel de deca als de testosteron allebei test zijn ...lekker dan!!! (wel beter dan als het twee keer deca was geweest.

in de bijlage foto's van allebei de vials met batchnr en datum let dus goed op bij deze!!!!!

Testosteron exp 01-2016 lot 956-b32 (deze is positief getest op aanwezigheid van test
Nandrolone deca exp 02-2016 lot 749-c87 (deze bevat geen deca maar ook testosteron )

voor de mensen die willen vragen waar heb je ze laten testen (noviomagus-test-lab@live.nl)
is een nieuw lab uit Nijmegen je kan ampullen en vials gewoon opsturen ik heb ze laten testen op aanwezigen Steroïden
ik heb €25,- betaald per vial om te laten testen de vials zijn ook netjes terug gezonden (ze hadden maar enkelen druppels nodig).
Op dit moment testen ze alleen op substantie maar ze gaan in 2014 ook beginnen met het bepalen hoeveel mg van elk soort aanwezig is kosten daarvan zijn nog niet bekend maar ik ben al wel blij dat ik weet dat GG niet 100% te vertrouwen is helaas.

20131222_132350.jpg

20131222_132414.jpg

20131222_132427.jpg

20131222_132441.jpg

20131222_132456.jpg

Iedereen kan zo'n test uitvoeren mbv een steroidtestkit, die meer dan 50 verschillende steroïden kan onderscheiden (niet uit urine). Helaas kan dan niet de hoeveelheid (aantalmg/ml) hiermee worden bepaald.

Steroid%20test%20case.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Nogmaals ik heb met dit lab contact gehad.

EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID !!!!!
Dit is een lab dat veel meer test dan alleen anabolen steroïden.
Het lab waar de test plaats vind zit gevestigd in breda maar Noviomagus is een tak van het lab dat zich gaat richten op Controleren van anabolen steroïden. (deze is in 2014 gevestigd in Nijmegen)
Het bedrijf is pas net gestart en begin 2014 zijn ze online op het web. Maar ook dan met een vast adres in nijmegen
Je kan nu ook alleen via de post de ampullen verzenden om te testen (deze gaan naar het lab in Breda) maar in 2014 komt er een aanneem punt in nijmegen waar je de spullen kunt afgeven en ophalen.
Ik heb mijn vials terug via de post niks mis mee heb tevens ook de uitslag op document.
moet even kijken als ik deze op foto kan zetten.
(Ook niet onbelangrijk mijn neef heeft dezelfde GG test en deca en zit in week 7 hij zegt ook dat het niet klopt wand hij houd nauwelijks vocht vast en heeft totaal geen deca bijwerkingen.
Vandaar dat ik mijn vials heb laten testen.

moet wel zeggen dat veel mensen maar gelijk uitgaan van het ergste.
Nogmaals prima service en als ze in 2014 ook de inhoud kunnen testen ben ik zeker weer van plan om te testen.
Heb inmiddels ook het spul van organon erheen verzonden om te kijken of het klopt.

Ik vind het wel belangrijk wat ik koop ik ga niet zomaar injecteren om te kijken wat er gebeurd
(al eens iemand gezien waarbij het niet best was)

Ik promoot dit lab helemaal niet maar ik ben wel blij dat ik er eindelijk èèn gevonden heb.
Weet iemand anders dan nog een lab ???

I smell some bullshit.
Als ze nu een officiele site etc moesten hebben zou ik er nog vertrouwen in hebben.

Even instant foto met je telefoon trekken en hier via tinypic uploaden. Kleine moeite. Had je al op voorhand moeten doen.
Je zit nu in het topic zie ik, verwacht de foto dan ook binnen zeg..5 minuutjes.???

Je neef is test en deca aan het gebruiken, maar heeft geen vocht? Als beiden test bevatten heb je nog een hoop vocht hoor.

Weet je ik zie zoveel negatieven reacties.
Heb al spijt dat ik er wat opgezet heb.

Als ik de uitslag van de organon gear binnenheb zet ik alle uitslagen er nog wel op met documenten.
Dit voor de mensen die er nog wel belangstelling voor hebben.

En nogmaals het bedrijf is net actief en komen begin2014 met officelen site en adres.
Ik ben in aanraking gekomen met hun omdat ze voorlichting gaven bij een leden vergaardering.
Heb ook gesproken met deze persoon kwam mij heel positief over.

@Cools

Even goed lezen staat nauwelijks vocht en niet geen vocht...

150 dollar is het dus voor de standaard aas test kit. Testbuisje kost 5 dolar.

Onderstaande is wat uitgebreider voor 230 dollar.

http://www.labmax.ca/products/steroids-test-kit-case.html

---------- Toegevoegd om 17:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:51 ----------

@Cools

Even goed lezen staat nauwelijks vocht en niet geen vocht...

Nauwlijks vocht op +500mg waarschijnlijk test. Het kan...

Post eens even de testresultaten die je al hebt. Want als je de tijd neemt kan je zelf een document opmaken.

Weet je ik zie zoveel negatieven reacties.
Heb al spijt dat ik er wat opgezet heb.

Als ik de uitslag van de organon gear binnenheb zet ik alle uitslagen er nog wel op met documenten.
Dit voor de mensen die er nog wel belangstelling voor hebben.

En nogmaals het bedrijf is net actief en komen begin2014 met officelen site en adres.
Ik ben in aanraking gekomen met hun omdat ze voorlichting gaven bij een leden vergaardering.
Heb ook gesproken met deze persoon kwam mij heel positief over.

Had je kunnen verwachten is zoveel gekloot met testrapporten in het verleden. Het feit dat je je verschuilt achter het feit dat je door negatieve reacties nu niet even je testrapport hier plaatst geeft ook voldoende voeding..
Ja sorry we zijn nu eenmaal niet helemaal achterlijk. Dus rapport komt er nu niet?

Als iemand hier interesse in zou hebben haalt hij zich wel gewoon een soort van testkit voor thuis. Wordt in USA al veel gebruik van gemaakt. Ook daarmee kun je alleen testen of er daadwerkelijk de stof inzit die erin hoort te zitten. Doseringen zijn nog niet te testen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven