AndroidHealthClinic

Test-mix

Die Lange

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Binnekort start ik met een kuurtje waarin ik 12 weken test op 500 MG heb gepland. Van de 12 weken wil ik graag switchen van testsoort- ik heb het dan over enanthaat en sustanon. Dit doe ik ik omdat me gebleken is dat na de vruchtbare week 5-6-7 ik wat kilo's pak en niet meer lijk te reageren op 1 soort test ( enanthaat) de "rek lijkt er zeg maar uit, en ik hoop met een andere testsoort meer te halen uit de overige 6 weken.
Wat vinden jullie hiervan en waarmee zou je aanraden om te beginnen of te eindigen? De test enanthaat en de sustanon, en waarom? Of zou het nix uitmaken? Misschien heeft iemand deze ervaring al? Ik ga het stacken met Boldenone op 625 mg per week

Alvast bedankt

duw 250 mg enanth. en 250 mg sus per week in u bil en zie wat er gebeurt....

ik zou gewoon 8 weken kuren dan

• Topic Starter Topic Starter
Beast N°1 zei:
ik zou gewoon 8 weken kuren dan

Bold voor 8 weken? :rolleyes:
Hoor en klees vaak dat dat te kort zou zijn?Frontload is ook een optie, maar om nu als 2e kuurtje direct op een gram test te gaan zitten lijkt me te veel van het goede. Iemand ervaring?

idd, overstappen van ester heeft geen zin, test=test. Ervaring leert dat ook. Proviron erbij zou een stuk kunnen helpen.

ik doelde niet op de bold, had zover niet eens gelezen. hèhèhèhè

week 1: 1000mg Test E
2-8: 500mg Test E/week
6-10: 50mg winny per dag

LEKKER !

Bold er dus wel bij?

Ik denk dat je steeds meer moet eten om aan te komen. Wanneer je dat doet, lukt het vast wel.

Heb ervaring in de 2e kuur met een frontload van test 1000mg/tren 800 verdeeld over 2 injecties (zo/wo). Goed te doen.

Ik ben van mening dat je de eerste wkn voornamelijk vocht vasthoudt, vandaar meer gains de eerste wkn en minder de laatste wkn omdat de laatste wkn meer vet vrije massa is. Zo denk ik er tenminste over.

Dan wordt het dus zoiets:

Week 1-8 test 500 MG
week 1-12 bold 625
week 9-13 Winstrol 50 MG EOD

Doel is om er wat kilo's zwaarder, en toch hard en droog uit te komen, uiteraard is voeding en cardio ok

Die Lange zei:
Dan wordt het dus zoiets:

Week 1-8 test 500 MG
week 1-12 bold 625
week 9-13 Winstrol 50 MG EOD

Doel is om er wat kilo's zwaarder, en toch hard en droog uit te komen, uiteraard is voeding en cardio ok

week 1 - 12 bold 625
week 4 - 12 test 500
week 11 - 15 winstrol 50 eod

week 15 - 20 nolva of clomid

Ja dat ziet er verdomd lekker uit, maar je bent dan wel 15 weken bezig, en zo onderdruk je je hele systeem wel erg lang IMO. Ask dan weer 15 weken zie doe ik dat liever in 2 etappes per jaar (2 x 8 weken), maar de Boldenone is nou eenmaal zo traag........maar wil met zo min mogelijk roids zo veel mogelijk resultaat

Blijft moelijk he.........

Als ik hem nou ens 2 weken inkort:
1-10 BOLD 625
2-10 Test 500
8-12 Winstrol

Laatst bewerkt:
Het ziet er zo wel lekker uit ,ik het zo laten

Maarja 12 of 15 weken die 3 weekjes:D

geintje kerel

Die Lange zei:
Binnekort start ik met een kuurtje waarin ik 12 weken test op 500 MG heb gepland. Van de 12 weken wil ik graag switchen van testsoort- ik heb het dan over enanthaat en sustanon. Dit doe ik ik omdat me gebleken is dat na de vruchtbare week 5-6-7 ik wat kilo's pak en niet meer lijk te reageren op 1 soort test ( enanthaat) de "rek lijkt er zeg maar uit, en ik hoop met een andere testsoort meer te halen uit de overige 6 weken.
Wat vinden jullie hiervan en waarmee zou je aanraden om te beginnen of te eindigen? De test enanthaat en de sustanon, en waarom? Of zou het nix uitmaken? Misschien heeft iemand deze ervaring al? Ik ga het stacken met Boldenone op 625 mg per week

Alvast bedankt

Ik zou van het begin af aan de mix pakken. Ik zit momenteel in de 6de week van de kuur en dat is 250 mg Omnadren, 250 mg Test E en 200mg deca. Momenteel al 8 kilo aangekomen. Dus ik zou vanaf week 1 de sus en test samen pakken... Succes!!!

Die Lange zei:
Ja dat ziet er verdomd lekker uit, maar je bent dan wel 15 weken bezig, en zo onderdruk je je hele systeem wel erg lang IMO. Ask dan weer 15 weken zie doe ik dat liever in 2 etappes per jaar (2 x 8 weken), maar de Boldenone is nou eenmaal zo traag........maar wil met zo min mogelijk roids zo veel mogelijk resultaat

Blijft moelijk he.........

Als ik hem nou ens 2 weken inkort:
1-10 BOLD 625
2-10 Test 500
8-12 Winstrol

Zet er dan pregnyl bij , 3 weekjes zullen niet zoveel verschil maken hoor .

zou dan eerder mijn schema nemen :D

Wanneer en hoeveel zet je die pregnyl erbij in jouw kuurschema? Kan op 20 manieren geloof ik.........zie door de bomen het bos niet meer, maar thanx voor je aanvulling

jp79 zei:
Ik zou van het begin af aan de mix pakken. Ik zit momenteel in de 6de week van de kuur en dat is 250 mg Omnadren, 250 mg Test E en 200mg deca. Momenteel al 8 kilo aangekomen. Dus ik zou vanaf week 1 de sus en test samen pakken... Succes!!!

De enanthaat kan prima 1 x per week 250 MG van gezet worden, maar in de sustanon zitten enkele korte esthers die na 3 dagen zijn uitgewerkt toch? Dit zorg volgens mij niet voor stabielere bloedwaarden waar iedereen het over heeft op dit forum.

Is dit je eerste kuur JP? Dan kan ik me voorstellen dat je er als een raket op gaat :)

Die Lange zei:
De enanthaat kan prima 1 x per week 250 MG van gezet worden, maar in de sustanon zitten enkele korte esthers die na 3 dagen zijn uitgewerkt toch? Dit zorg volgens mij niet voor stabielere bloedwaarden waar iedereen het over heeft op dit forum.

Is dit je eerste kuur JP? Dan kan ik me voorstellen dat je er als een raket op gaat :)

Nou dit is mijn derde kuur maar de eerste 2 zijn volgens de meeste geen kuren heb namelijk winny only 15mg gehad 9.5 kilo aangekomen en dianabol only 30 mg 8 kilo aangekomen. De discussie heb ik hier al heel vaak gevoerd dat ik op deze aantal mg niet zoveel kan groeien maar het is echt gebeurd.
En wat je zegt qua bloedwaardes heb ik ook op deze site gelezen...
Maar nu voor het eerst Omnadren, test E en deca en dit gaat weer erg hard. Zoals ik al zei de 6de prik gehad en al 8 kilo zwaarder... Zou fijn zijn als dit zo door blijft gaan!!!!

Die Lange zei:

Dit klopt geheel.

Zou zelf als ik jou kuur bekijk (let op ik ben geen kenner absoluut niet):
Test 1-10 met frontload week 1-2
Bold 1-10 met frontload week 1-2
Winstrol 8-12
Iets minder lang te kuren en toch al sneller resultaat.
Eigenlijk hetzelfde als wat jij voorstelt, echter met frontload.

Terug
Naar boven