MuscleMeat

Test-mix

maar in de sustanon zitten enkele korte esthers die na 3 dagen zijn uitgewerkt toch? Dit zorg volgens mij niet voor stabielere bloedwaarden waar iedereen het over heeft op dit forum.

hmm..ik denk hier anders over, maar goed ieder zijn ding..beter is sowieso om alles in twee keer te zetten ipv een keer per week..dat is iedereen denk ik wel met me eens..

jp79 zei:
Nou dit is mijn derde kuur maar de eerste 2 zijn volgens de meeste geen kuren heb namelijk winny only 15mg gehad 9.5 kilo aangekomen en dianabol only 30 mg 8 kilo aangekomen. De discussie heb ik hier al heel vaak gevoerd dat ik op deze aantal mg niet zoveel kan groeien maar het is echt gebeurd.
En wat je zegt qua bloedwaardes heb ik ook op deze site gelezen...
Maar nu voor het eerst Omnadren, test E en deca en dit gaat weer erg hard. Zoals ik al zei de 6de prik gehad en al 8 kilo zwaarder... Zou fijn zijn als dit zo door blijft gaan!!!!

HuH HuH Tuurlijk, ik hoop dat alles verder goed met je is?:o
Dames en heren hierbij stel ik u voor The New Ronnie Colemansss:D

• Topic Starter Topic Starter
kevinlorenzin zei:

Aankomen tijdens/in je kuur kan wel............vasthouden en behouden weken/maanden later is heel wat anders, maar dan reageer je idd wel heel goed!

ik deed er de bold dan gewoon niet bij, is toch pas je tweede kuur ja?
ik zou dan anders gewoon met sus en winny werken,

kort maar krachtig

1-7: Sustanon 250mg E2D
6-10: Winny 50mg/dag

nakuur ...

Je kan inderdaad switchen met de test heb het zelfde gedaan eerste 5 week sustanon toen over op enanthaat kreeg weer een boost met extra kilo,s .
Dit was op aanraden van een zeer hoog waardig lid van hier...met resultaat
Heb ook het zelfde na 5,6 week is de groei er uit daarna overstappen op een lange esther lijkt daad werkelijk meer resultaat te leveren...

kevinlorenzin zei:

Grappig dat echt iedereen zo antwoord!!! Ik zuig het echt niet uit mijn kleine duim maar weinigen geloven het maar... Vraag het trouwens maar aan Latin Beast... Of denken "jullie" dan dat hij met mij mee lult...

Suat zei:
Ik denk dat je steeds meer moet eten om aan te komen. Wanneer je dat doet, lukt het vast wel.

Het enige goede antwoord,Suat.

Mensen vergeten hun kcals op te schroeven naarmate ze zwaarder worden en denken dan dat het aan de gear ligt maar dat is dus niet zo.

Test is test en je zal er in de praktijk weinig van merken als je van enth naar sus overswitched imo.

jp79 zei:
Grappig dat echt iedereen zo antwoord!!! Ik zuig het echt niet uit mijn kleine duim maar weinigen geloven het maar... Vraag het trouwens maar aan Latin Beast... Of denken "jullie" dan dat hij met mij mee lult...
ok... luister als je nou had gezegd dat je eerste kuur 250mg test en 200mg deca waren kwam het iets geloofwaardiger over maar op 15 mg winny bijna 10 kilo mee aankomen is echt zwaar gestoord... weet je zeker dat het geen metyl test is geweest?;)

kevinlorenzin zei:
ok... luister als je nou had gezegd dat je eerste kuur 250mg test en 200mg deca waren kwam het iets geloofwaardiger over maar op 15 mg winny bijna 10 kilo mee aankomen is echt zwaar gestoord... weet je zeker dat het geen metyl test is geweest?;)

Nee echt niet!!! Nu zal je wel helemaal van je stoel vallen maar dit heb ik ook nog met op en afbouw gedaan dus de eerste week op 5 mg. Ja ik werd begeleid door een oude rot in het vak maar moet je zeggen dat ik daar zeker geen spijt van heb omdat ik met minumaal aantal spullen hard vooruit ga....

kan het niet zijn dat je dacht dat het 2 mg tabs waren en t waren eigenlijk 10 mg tabs:P???

maartenonnink zei:
kan het niet zijn dat je dacht dat het 2 mg tabs waren en t waren eigenlijk 10 mg tabs:P???

Het was mijn eerste kuurtje dus weet ook niet van welk merk het was. Ik vertrouwde blindelings op deze man. Vonmd het toen ook niet nodig om resourche te doen omdat hij al heel wat ervaring in de wedstrijd scene had. Nu ben ik van mening dat je eerst zelf het een en ander moet uitzoeken. Waar ik geen spijt van heb is dat ik hele lage doseringen heb gehad waar ik maximaal van aankom. Ook nu weer. Het waren trouwens witte potjes met een gele sticker uit Griekenland 5mg tabs...

Zou kunnen hoor jp79, ik ging ook als een speer op D-bol 20mg/pd + Winny 20mg/pd in mn eerste kuur, won uiteindelijk 7 droge KG's. Kuur duurde 50dagen!

Ironmind zei:
Zou kunnen hoor jp79, ik ging ook als een speer op D-bol 20mg/pd + Winny 20mg/pd in mn eerste kuur, won uiteindelijk 7 droge KG's. Kuur duurde 50dagen!

He das leuk een van de eerste die mij serieus neemt op dit vlak. Wij zullen dan wel een uitzondering zijn maar zuig niets uit mijn duim.

ik ben dan wel heel benieuwd met wat voor gewicht je die kuur begon en hoe lang hij heeft geduurd.
en 20mg d-bol + 20 mg winstrol is wel even bijne 3x zoveel als 15 mg winstrol.
ik zeg niet dat het onmoglijk is, zeker niet als je onder de 70 kilo begon met de kuur maar het is wel een hele prestatie.

maartenonnink zei:
ik ben dan wel heel benieuwd met wat voor gewicht je die kuur begon en hoe lang hij heeft geduurd.
en 20mg d-bol + 20 mg winstrol is wel even bijne 3x zoveel als 15 mg winstrol.
ik zeg niet dat het onmoglijk is, zeker niet als je onder de 70 kilo begon met de kuur maar het is wel een hele prestatie.

Dat was mijn eerst kuur na 2.5 jaar hard en intensief trainen. Ik ging toen van 85 kilo naar 94.5 kilo. Ben denk ik 2 kilo terug gevallen. Ik ben toen 7 weken wezen kuren....

jp79 zei:
Dat was mijn eerst kuur na 2.5 jaar hard en intensief trainen. Ik ging toen van 85 kilo naar 94.5 kilo. Ben denk ik 2 kilo terug gevallen. Ik ben toen 7 weken wezen kuren....

Dus uiteindelijk van 85KG naar 92.5KG, een 7.5KG winst, net als mij 7 weken (49dagen), ik gebruikte iets meer, ging van 9KG winst naar 7KG winst.

• Topic Starter Topic Starter
Little Me zei:
week 1 - 12 bold 625
week 4 - 12 test 500
week 11 - 15 winstrol 50 eod

week 15 - 20 nolva of clomid

Owkeey, ik ben er bijna uit, Bold wordt gefrontload, liever hoger doseren in korte tijd ( 1e 2 weken) , dan tig weken aanklooien met lagere doseringen en je systeem te blijven onderdrukken en geen gains meer behalen

week 1 & 2 Frontload
750 Bold Only

3-10 Test Enanthaat 500 MG
3-10 Boldenone 500 MG
9-13 Winstrol 50 Mg EOD

Bold is volgens velen een traag goedje,vandaar dat deze 2 weken eerder wordt gedaan dan de test, welke volgens eigen ervaring in week 5 zeker gaat werken, dan volgens de meeste gebruikerservaring opt board de Bold ook....... :cool:
Wat vinden jullie van deze?

Laatst bewerkt:
Ziet er wel geil uit, zou alleen voor 12 weken gaan, de frondload Bold op 1gram + de Winny tot week 14. :D

jp79 zei:

Heeey allemaal,
ik wou iedereen nog ff laten weten ter bevestiging dat JP79 zeker niet uit zijn nek liep te lullen in dat bericht dat hij met zijn eerste twee kuurtjes zo veel massa had gewonnen!!!!!!

Ze noemen hem bij ons in de sportschool niet voor niets het MASSABEEST, ha haaa!!!
En er trainen zekers n aantal wedstrijd jongens bij ons die zwaar tegen m opkijken.
Ikzelf kijk als zijn trainingsbuddy/kameraad ook tegen hem op, en ik ben zekers geen kleine jongen, ha haaa!!
Check zijn pics zeer binnenkort maar, en oordeel vervolgens zelf maar mannen!!!
Met vriendelijke groet,
Latin Beast.

Terug
Naar boven