MuscleMeat

Test only 500 mg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

HCG voor sneller herstel!
 
Dus gewoon week 14.. Kunnen we wel een hele moeilijke constructie erop los laten en zelfs hier over gaan discussiëren maar 2wkn na de laatste inject is 2wkn na de laatste inject of je die nu op ma, di, wo, do, vr, za of zondag zet boeit niet.

Twee weken tellen moet mogelijk zijn.
:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 08:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:10 ----------

Goede stats, ik volg.
Hopelijk ga je ook foto's plaatsen, maakt het volgen een stuk interessanter

Ik zal inderdaad foto's maken voor, na en tijdens de kuur. Exacte startdatum van de kuur is afhankelijk van levering en planning.

Maar mijn plan is om naast de test ook HcG te gaan zetten. Ben benieuwd...
 
Hehe als je echt balletjes wilt dan geen hcg ;p

Maar voor mooie dikke ballen wel haha!!

HCG wordt toch met name ingezet voor de "lean look"?
 
Laatst bewerkt:
HCG wordt toch met name ingezet voor de "lean look"?

En heeft iemand ervaring met het merk europharmaticals en zo ja hoe is die ervaring?

Nee hcg is voor herstel. Je bedoelt denk ik hgh.

Ug merken mogen niet besproken worden. Maar is volgens mij geen fake van en prima merk.
 
HCG wordt toch met name ingezet voor de "lean look"? En heeft iemand ervaring met het merk europharmaticals en zo ja hoe is die ervaring?

check echt/nep sectie, dan zie je vanzelf dat het prima blijkt te zijn.
 
Hehe als je echt balletjes wilt dan geen hcg ;p



Maar voor mooie dikke ballen wel haha!!


Zelfs als ik OFF ben zet ik nog HCG zodat ik lekker van die 2 dikke knoeperds in mijn broek heb hangen. Heerlijk! :)
 
Zelfs als ik OFF ben zet ik nog HCG zodat ik lekker van die 2 dikke knoeperds in mijn broek heb hangen. Heerlijk! :)

Is dat echt de enige werking van HCG. Als ik erop Google kom ik op sites waarop gepretendeerd wordt dat het een afslankmiddel is.
 
Is dat echt de enige werking van HCG. Als ik erop Google kom ik op sites waarop gepretendeerd wordt dat het een afslankmiddel is.


Geen idee. Maar daar gebruiken BB-ers het in ieder geval niet voor.

Ennuh... Was natuurlijk een geintje he. Gebruik het niet als ik off ben.
 
Geen idee. Maar daar gebruiken BB-ers het in ieder geval niet voor.

Ennuh... Was natuurlijk een geintje he. Gebruik het niet als ik off ben.

Don't worry. Dat kan je niet serieus nemen...
 
Eindelijk iemand die goed gelezen heeft en info heeft opgedaan voordat hij aan zn eerst kuur gaat beginnen!
500 mg test vind ik zeker de beste beginners kuur, de meeste beginnen met winny only dat veel zwaarder is voor je lijf en je bijna niet van over houd.

Je zou evt nog pregnyl (hcg) kunnen laten mee lopen de laatste weken, maar dat is alleen nodig als je noten, erwtjes zijn geworden.

heel veel succes
 
- Je zou evt nog pregnyl (hcg) kunnen laten mee lopen de laatste weken, maar dat is alleen nodig als je noten, erwtjes zijn geworden. heel veel succes

Sta raar te kijken als zijn noten erwtjes worden van 500mg test ;)
 
Eindelijk iemand die goed gelezen heeft en info heeft opgedaan voordat hij aan zn eerst kuur gaat beginnen!
500 mg test vind ik zeker de beste beginners kuur, de meeste beginnen met winny only dat veel zwaarder is voor je lijf en je bijna niet van over houd.

Je zou evt nog pregnyl (hcg) kunnen laten mee lopen de laatste weken, maar dat is alleen nodig als je noten, erwtjes zijn geworden.

heel veel succes

Volgens mij had Galen of Big Cat ook eens gepost dat het niet alleen dan nodig is, maar dat het altijd nodig is.
 
Volgens mij had Galen of Big Cat ook eens gepost dat het niet alleen dan nodig is, maar dat het altijd nodig is.


Als je het wilt gebruiken dan beter meteen mee laten lopen inderdaad.

Je ballen hoeven niet persee te krimpen, terwijl je Leydig-cellen wel inactief kunnen worden. Dus misschien blijven ze op formaat maar zijn je Leydig cellen toch inactief.

Dat terzijde: Hcg is niet altijd nodig. Maar wel beter, maar zeker geen must.
 
Ook al is het je eerste kuur, ik zou nog zes weken Anavar 60mg e.d. toevoegen. Nul sides en behoorlijk wat extra kracht.
 
Volgens mij had Galen of Big Cat ook eens gepost dat het niet alleen dan nodig is, maar dat het altijd nodig is.

Alleen in het kader van het behouden van je vruchtbaarheid. Ik heb geen kinderwens meer.

Ik wil alleen geen kleine ballen...:eek:
 
Alleen in het kader van het behouden van je vruchtbaarheid. Ik heb geen kinderwens meer.



Ik wil alleen geen kleine ballen...:eek:


Je ballen komen na je kuur ook weer op formaat hoor. Het duurt alleen ff.

Hcg bevordert ook je herstel van je eigen test productie. Dus je herstelt sneller van je kuur. Het haat dus niet alleen om vruchtbaarheid.
 
Je ballen komen na je kuur ook weer op formaat hoor. Het duurt alleen ff.

Hcg bevordert ook je herstel van je eigen test productie. Dus je herstelt sneller van je kuur. Het haat dus niet alleen om vruchtbaarheid.

Her en der lees ik dat je HCG gelijk laat lopen met de test kuur. Hoe zou de kuur incl HCG er dan uit moeten zien?

1-12wkn 500mg test enth ew
14-17wkn 20mg nolva ed
 
Back
Naar boven