AndroidHealthClinic

Test only 500 mg

Bezoekers in dit topic

The_Oak

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
7 aug 2003
Berichten
1.127
Waardering
6
Het gaat er dan eindelijk van komen. Na 14 jaar clean trainen, van 130kg 17% naar 95 5% en alles daartussen wil ik het eens gaan proberen. Mijn lichaam is er fysiek klaar voor. Alle natuurlijke groei die er in zit is volledig uitgenut...

Uiteraard heb ik in de afgelopen jaren veel gelezen, veel gezien, veel fout zien gaan maar ook veel goed zien gaan op het gebied van kuren. Ik ben er klaar voor ik denk dat ik met een test 500mg per week, 10 weken lang en een nakuur (welke nakuur is nog de vraag) zo'n 6 kg droge massa moet kunnen pakken, dat is mijn doel tenminste.

Wat is jullie advies, qua kuurschema?

Stats:
leeftijd: 32
Gew. 98 kg.
Vet. 8-10%
lengte 1.89 m.

Bedankt alvast!
 
1-12wkn 500mg test enth ew
14-17wkn 20mg nolva ed
 
1-12wkn 500mg test enth ew
14-17wkn 20mg nolva ed

Bedankt voor je reactie. De afkortingen kan ik niet helemaal plaatsen... Test en nova gaan nog maar "ent, ew en ed" ??
 
ent = Testosteron Enanthaat
ew = elke week
ed = elke dag
 
Bedankt voor je reactie. De afkortingen kan ik niet helemaal plaatsen... Test en nova gaan nog maar "ent, ew en ed" ??

enth = enanthaat
ew = elke week
ed = elke dag

Aan het voorstel van Tremendes heb ik verder niets toe te voegen.

LOL: vntl was iets eerder.
 
Goede stats, ik volg.
Hopelijk ga je ook foto's plaatsen, maakt het volgen een stuk interessanter
 
enth = enanthaat ew = elke week ed = elke dag Aan het voorstel van Tremendes heb ik verder niets toe te voegen. LOL: vntl was iets eerder.

haha :D
 
Tremendes geeft je de juiste 1e kuur. Leer je lichaam kennen op test en ervaar de voor en nadelen. Succes!
 
Als het je eerste kuur is dan zou ik er boldenone naast zetten, op 200/400 mg week.

Maar test only kan ook.
 
Als het je eerste kuur is dan zou ik er boldenone naast zetten, op 200/400 mg week.

Maar test only kan ook.

Hoezo dat? Bold op die dosering is helemaal kut (wat bood toch al is vind ik dan)
 
Als eerste kuur is dat voldoende. Bold geeft je dan wat meer uithouding, mooiere look en met een beetje geluk gaat het eten ook beter + het is een mild AS.
 
imposante stats man! een paar dagen geleden was er nog een discussie dat er geen grote, droge nattys bestonden. jij komt toch wel in aanmerking geloof ik :) ga je geen HCG pinnen? en ga je loggen?
 
HCG erbij! 500 iu 2x ew.
 
Als je tremendes zijn voorstel volgt, begin pct in week 15 ipv 14. 14 dagen na laatste inject.

1-12 test e
15-18 nolva
 
Als je tremendes zijn voorstel volgt, begin pct in week 15 ipv 14. 14 dagen na laatste inject.

1-12 test e
15-18 nolva

Nou ben ik geen rekenkundig wonder, maar volgens mij is week 15 21 dagen na de laatste inject.
 
Mm ja ligt er ook een beetje aan hoe je het bekijkt bedenk ik nu.. Zondag week 12 laatste inject. Zondag week 13 = 7 dagen, zondag week 14= 14 dagen. Ma week 15 = 15 dagen. Moet TS niet maandag week 14 beginnen In iedergeval. Verder ook niet heel boeiend, 14 dagen tellen is niet heel lastig :p
 
Mm ja ligt er ook een beetje aan hoe je het bekijkt bedenk ik nu.. Zondag week 12 laatste inject. Zondag week 13 = 7 dagen, zondag week 14= 14 dagen. Ma week 15 = 15 dagen. Moet TS niet maandag week 14 beginnen In iedergeval. Verder ook niet heel boeiend, 14 dagen tellen is niet heel lastig :p

Dus gewoon week 14.. Kunnen we wel een hele moeilijke constructie erop los laten en zelfs hier over gaan discussiëren maar 2wkn na de laatste inject is 2wkn na de laatste inject of je die nu op ma, di, wo, do, vr, za of zondag zet boeit niet.
 
Het gaat er dan eindelijk van komen. Na 14 jaar clean trainen, van 130kg 17% naar 95 5% en alles daartussen wil ik het eens gaan proberen. Mijn lichaam is er fysiek klaar voor. Alle natuurlijke groei die er in zit is volledig uitgenut...

Uiteraard heb ik in de afgelopen jaren veel gelezen, veel gezien, veel fout zien gaan maar ook veel goed zien gaan op het gebied van kuren. Ik ben er klaar voor ik denk dat ik met een test 500mg per week, 10 weken lang en een nakuur (welke nakuur is nog de vraag) zo'n 6 kg droge massa moet kunnen pakken, dat is mijn doel tenminste.

Wat is jullie advies, qua kuurschema?

Stats:
leeftijd: 32
Gew. 98 kg.
Vet. 8-10%
lengte 1.89 m.

Bedankt alvast!

Pff mooie stats, respect man! :thumb:

Inb4 log &pics!
 
Back
Naar boven