Fitness Seller

Test plat na 6 weken anavar 40mg

whatever111

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
102kg
Vetpercentage
18%
Bloed laten testen, test ligt plat

Test 6,3 (moet tussen 10 en 55 )
LH 3,7 (is wel normaal)
FSH 3,2 (is ook normaal)

Bloed is 4 dagen na einde anavar ingenomen. Is dit normaal ?

• Topic Starter Topic Starter
ff serieus aub ik ben er best van geschrokken

Bloed is 4 dagen na einde anavar ingenomen.

Vampier?

OT: Hen je ook waardes voor je kuurtje? Want je hebt natuurlijk totaal geen referentiekader als je die niet hebt. Misschien zat je voor de kuur ook wel op 6.3.....

Altijd bloed voor en na een kuur vind ik persoonlijk. Dan kan je pas bepalen of je kuur impact heeft op je hormoon huishouding en of je iets moet nemen om deze op orde te brengen.

:(

Mijn libido was ook crap na 4/5 weken anavar

Na 2 weken nolva was ie alweer top!

• Like
Waarderingen: G.J.
Ik heb nolva, snap alleen niet hoe het test productie zou moeten stimuleren.

Is toch puur een oestrogeen blocker ? Met anavar heb je toch geen omzetting naar oestrogeen ?

Mijn libido was ook crap na 4/5 weken anavar

Na 2 weken nolva was ie alweer top!

oja helemaal vergeten 4 weken 20mg nolva en your good to go.

---------- Post toegevoegd Fri 25 Nov 2011 om 09:05 ----------

Ik heb nolva, snap alleen niet hoe het test productie zou moeten stimuleren.

Is toch puur een oestrogeen blocker ? Met anavar heb je toch geen omzetting naar oestrogeen ?

als je niet snapt wat kuren inhoud moet je het ook niet doen imo.

Suc6

Nou de meningen zijn aardig verdeeld over het nut van nolva na anavar hoor.

Is allemaal niet zo heel erg klaar als een klontje

Anavar onderdrukt de je test productie. Bij de 1 meer dan de ander.
Om je test productie te stimuleren neem je nolva.

Mijn libido was snel weer terug dus erg onderdrukt het verder niet.
Niet vergeleken bij test of tren.

Nou de meningen zijn aardig verdeeld over het nut van nolva na anavar hoor.

Is allemaal niet zo heel erg klaar als een klontje

wel met jouw test waardes bet wetertje. Als je het allemaal zo goed weet waarom vraag je het dan.....

volgens mij snap je er geen kaas van.

suc6 ermee verder....

Clomid en Nolvadex verminderen de werking van post-cyclus oestrogeen, zodat een deficiëntie van steroïden in het lichaam geconstateerd wordt en de hypothalamus gestimuleerd wordt om de natuurlijke productie van testosteron in het lichaam weer te starten

Voor nolva effect te laten hebben, zouden dan de LH en FSH niet lager moeten liggen ?

Het lijkt dat de aansturing namelijk al terug in orde is omdat die waarden normaal zijn , dus wat voor effect zou nolva dan moeten hebben , aangezien dit middel de AANSTURING moet stimuleren , terwijl deze al in orde is ?

Snap je het zelf eigenlijk wel supervos ?

Ja, dit zijn normale bloedwaarden. Hier zou ik zelf redelijk tevreden mee zijn. Je axis ligt nl absoluut niet volledig plat. Hier ga je snel van herstellen brah. ;)

Hoe was je resultaat van je kuurtje?

---------- Post toegevoegd Fri 25 Nov 2011 om 09:33 ----------

Voor nolva effect te laten hebben, zouden dan de LH en FSH niet lager moeten liggen ?

Het lijkt dat de aansturing namelijk al terug in orde is omdat die waarden normaal zijn , dus wat voor effect zou nolva dan moeten hebben , aangezien dit middel de AANSTURING moet stimuleren , terwijl deze al in orde is ?

Snap je het zelf eigenlijk wel supervos ?

LH en FSH gaan hoger stijgen door de nolva, dus de leydigcellen meer stimuleren om test aan te maken => sneller herstel

jezus eindelijk een normaal antwoord zonder me helemaal af te zeiken ... thx man

Kort indruk anavar only

Zondag 6 weken geleden begonnen met innemen.

Maandag trainen. Ik begon met squatten, en gelijk toen ik ging squatten dacht ik "omg dit is echt de shit!"
Voelde echt lichter, wat natuurlijk helemaal niet kan achteraf na 1 dag

Eigenlijk heb ik maar 1 positief ding gemerkt, en dat is dat ik echt redelijk onder mijn onderhoud kon eten, zonder kracht verlies, en zelfs met een kleine kracht toename.
Kracht toename was al gelijk in het begin, maar is niet groter geworden naarmate de tijd vorderde. Misschien placebo effect, maar niet vergeten dat ik ook een stuk onder mijn onderhoud aan het eten was.
Vet percentage is wel duidelijk gezakt, maar vooral in de eerste 4 weken. Gewicht is gelijk gebleven, tot nu toe. Zal nog wel een kilo'tje lichter worden vrees ik door lage test niveau dat ik nu heb.

Na de 4e week ging het cutten niet meer echt vooruit. Bleef even sterk (indruk, bankdruk 3x5 x 115kg, deadlift 3x10x160)
Merkte ook dat ik meer haar begon kwijt te raken na de 4e week.
Geen libido dip tijdens de kuur.
Wel een stuk moeilijker klaarkomen, (niet echt een probleem in mijn geval :o , ware het niet dat de orgasmen echt flut waren, geen zak aan eigenlijk, beetje shit na al die moeite hehe)

Al met al, denk ik niet dat ik het nog een keer ga doen. Wel leuk om te kunnen cutten zonder enig krachtverlies, je voelt je spieren tijdens de kuur lekker zitten, voelde me eigenlijk prima.
Leverwaarden in week 4 laten testen, gewoon normaal dus de toxiciteit van de anavar lijkt heel erg mee te vallen bij deze dosering

Maar al met al vond ik het niet echt de moeite waard, zeker omdat ik nou moet afwachten hoe het herstel gaat en ik had de test dip minder verwacht en waarschijnlijk een gedeelte van de 'gains' weer ga verliezen.

edit* over je laatste edit : Ok , ga een weekje nolva doen dan op 20 mg/dag. Dan over 2 weekjes nog eens bloedprikken

Laatst bewerkt:
edit* over je laatste edit : Ok , ga een weekje nolva doen dan op 20 mg/dag. Dan over 2 weekjes nog eens bloedprikken

ik snap het wel meister, jij nu ook hopelijk ;) beter doe je 2 weekjes nolva en dan bloed prikken imo een weekje schiet niet op.

suc6

Ok, doen we.

thx

Wat had je verwacht dan? Nog hoog in de referentiewaarde na anavar? Dat fabeltje dat anavar niks met je axis doet is en blijft een fabeltje.

Maar zoals gezegd ligt het niet helemaal plat en zal je na een paar weekjes al weer hersteld zijn.

ik snap het wel meister, jij nu ook hopelijk ;) beter doe je 2 weekjes nolva en dan bloed prikken imo een weekje schiet niet op.

suc6

snap jij het wel? bloed prikken doe je twee, drie maanden na je kuur en niet na 2 weken nolva. trouwens 2 weken nolva is geen nakuur. kun je evengoed niet nakuren. da's weer van dat DBB gelul. een goeie nakuur duurt minstens 1 maand.

Laatst bewerkt:
snap jij het wel? bloed prikken doe je twee, drie maanden na je kuur en niet na 2 weken nolva. wat is dat voor gezeik. trouwens 2 weken nolva is geen nakuur. kun je evengoed niet nakuren. da's weer van dat DBB gelul. een goeie nakuur duurt minstens 1 maand.

Like a parrot teaching other parrots how to..

snap jij het wel? bloed prikken doe je twee, drie maanden na je kuur en niet na 2 weken nolva. trouwens 2 weken nolva is geen nakuur. kun je evengoed niet nakuren. da's weer van dat DBB gelul. een goeie nakuur duurt minstens 1 maand.

Lijkt me onwaar. Ik neem aan dat je je nakuur toch een beetje aan moet passen aan de 'kuur'.

1 maand nolva, is vrij heftig hoor . Nolva is echt teringzooi. Ga ik in ieder geval niet zomaar doen omdat mensen na een zware tren+test+deca kuur van 10 weken dat ook (dan wél terecht waarschijnlijk) doen.

Het klopt volgens mij in ieder geval niet om te zeggen dat een nakuur standaard minstens zo en zo lang duurt, hangt toch van heel veel factoren af.

En het kan toch geen kwaad om tussendoor een keer bloed te prikken ?
Kan minder kwaad dan zomaar even een maandje aan de nolva te zitten alsof het niks is ("baad het niet dan schaadt het niet zie ik hier weleens geschreven")

???

Terug
Naar boven