Fitness Seller

Test/Primo afmaken met test/tren/mast/winny?

ik ga op 100 eod ziten, ben van mezelf niet echt agressief dus hopelijk zit dat nu ook mee. enigste waar ik moment echt bang voor ben is het zweten, doe ik nu al belachelijk veel en bloeddruk/cholesterol moet ik echt in de gaten houden.

Lekker ED zetten ;) Dat keertje extra prikken maakt niet uit, ik ben van mezelf ook erg rustig en merkte een lichte stijging in prikkelbaarheid meer niet.

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha. Koffie en cake? Of shakes en kipfilet?

water met rijstewafels, geld ging al op aan de aas dus niet veel meer over voor de rest. overgebleven aas word wel verloot als troost :P

maar OT, ik weet genoeg tnx voor de info allemaal! ;)

---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------

Lekker ED zetten ;) Dat keertje extra prikken maakt niet uit, ik ben van mezelf ook erg rustig en merkte een lichte stijging in prikkelbaarheid meer niet.

ja lees de laatste tijd dat ed / eod niet echt veel verschil maakt, om die reden lijkt eod mij het makkelijkst

terugkomend op de winny
17AA steroiden in het algemeen verhogen de GR densiteit. Maar twee producten springen er uit aan weerskanten van de curve. De een is fluoxymesterone, die door sterk GR antagonisme net de densiteit iets verlaagt en dus eigenlijk zeer goed is naar einde van de kuur, en aan de andere kant ligt winstrol, dat blijkbaar als enige bekende stof interageert met lever eiwitten die men stanozolol binding proteins noemt (STBP). De huidige theory zegt dat STBP interageert met de lage affiniteit glucocorticoide receptors (LAGS) en er zo voor zorgen dat meer Glucocorticoiden dissocieren van de LAGS en dus meer corticosteroide werking plaats vind. Daarnaast is stanozolol ook nog eens zelf een competitieve inhibitor van de LAGS.
Het ene sluit het ander niet uit hoor. Winny werd en wordt nog steeds vaak gebruikt als efficiente cutting drug op het einde van stacks. Dat is geen probleem als je naar een wedstrijd of shoot toebouwt en niet echt veel geeft om wat daarna gebeurt.
Maar meeste mensen gebruiken om aesthetische redenen en niet zo vaak, en houden daarom liever zoveel mogelijk van hun gewonnen massa vast, en in zulke gevallen is winny op het einde ten sterkste af te raden.
aldus big cat

Laatst bewerkt:
ja lees de laatste tijd dat ed / eod niet echt veel verschil maakt, om die reden lijkt eod mij het makkelijkst

Dat is alleen omdat iedereen hier de 'grotere' jongens napraat. BigCat zei dat het ED moest, iedereen zette ED. Sniezel zegt dat je Ace zelfs E3D kunt zetten en nu geloven mensen dat. Beetje jammer, die manier van denken.

Dat is alleen omdat iedereen hier de 'grotere' jongens napraat. BigCat zei dat het ED moest, iedereen zette ED. Sniezel zegt dat je Ace zelfs E3D kunt zetten en nu geloven mensen dat. Beetje jammer, die manier van denken.

wijsneus. haha just kidding die mening ben ik het met je eens! is me ook vaker opgevallen

Eens met MikieB
gezien bloedwaardes, te hogen bloeddruk etc
lijkt me beter ed 50mg
ipv 100mg eod

terugkomend op de winny
17AA steroiden in het algemeen verhogen de GR densiteit. Maar twee producten springen er uit aan weerskanten van de curve. De een is fluoxymesterone, die door sterk GR antagonisme net de densiteit iets verlaagt en dus eigenlijk zeer goed is naar einde van de kuur, en aan de andere kant ligt winstrol, dat blijkbaar als enige bekende stof interageert met lever eiwitten die men stanozolol binding proteins noemt (STBP). De huidige theory zegt dat STBP interageert met de lage affiniteit glucocorticoide receptors (LAGS) en er zo voor zorgen dat meer Glucocorticoiden dissocieren van de LAGS en dus meer corticosteroide werking plaats vind. Daarnaast is stanozolol ook nog eens zelf een competitieve inhibitor van de LAGS.
Het ene sluit het ander niet uit hoor. Winny werd en wordt nog steeds vaak gebruikt als efficiente cutting drug op het einde van stacks. Dat is geen probleem als je naar een wedstrijd of shoot toebouwt en niet echt veel geeft om wat daarna gebeurt.
Maar meeste mensen gebruiken om aesthetische redenen en niet zo vaak, en houden daarom liever zoveel mogelijk van hun gewonnen massa vast, en in zulke gevallen is winny op het einde ten sterkste af te raden.
aldus big cat

oke dankje hiervoor, helemaal duidelijk. laat de winny toch ff achterwegen

---------- Toegevoegd om 21:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:48 ----------

Okay bro succes, ben benieuwd :) Heb wel last van acne nu... :(

door de tren?

---------- Toegevoegd om 21:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:48 ----------

oke, ja bij deze dan ga ik voor ed. las vaker hier dat ed/eod niet zo veel uit maakt. maar laat ik het gewoon op safe spelen. en ed slin spuitje 0.5ml zetten is te doen

---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------

weet iemand als je bloed laat afnemen, of je dit gewoon tijdens de kuur kunt laten doen of beter er na? weet niet of je met bloedverlies nog normaal kunt trainen.

Ik zou toch echt voor 100mg ED gaan maat.. Maar wie ben ik he! Zo doende leert men haha let me know

700 voor de 1e keer niet beetje te veel van het goede?

Ik zat ook op 76mg ED :) En tis Ace he dus ist teveel dan halveer je gewoon ;)
Je andere vraag: Acne door Tren? Geen idee kan ook de mast zijn... De test is het niet, zelfde als met test/primo en toen had ik nergens last behalve wat op me schouders.

Ik zat ook op 76mg ED :) En tis Ace he dus ist teveel dan halveer je gewoon ;)
Je andere vraag: Acne door Tren? Geen idee kan ook de mast zijn... De test is het niet, zelfde als met test/primo en toen had ik nergens last behalve wat op me schouders.

ah ja heb nu ook wat acne maar niet dat ik me er aan stoor. heb getwijfelt voor roa als preventie aangezien ik geen volledige kuur wil doen in de zomer. al vraag ik me dus af of het voor die korte tijd nog echt wat gaat doen, dus denk dat ik dat ff avhterwegen laat.

Zal ik dan als volgt doen:
test halveren, 250 /week
primo laten, 600/week
tren toevoegen, 700/week 100ed

ziet er wel uit als mega doseringen maar is voor 6 weken dus zou moeten kunne. blijf sws tot volgend jaar off

ah ja heb nu ook wat acne maar niet dat ik me er aan stoor. heb getwijfelt voor roa als preventie aangezien ik geen volledige kuur wil doen in de zomer. al vraag ik me dus af of het voor die korte tijd nog echt wat gaat doen, dus denk dat ik dat ff avhterwegen laat.

Zal ik dan als volgt doen:
test halveren, 250 /week
primo laten, 600/week
tren toevoegen, 700/week 100ed

ziet er wel uit als mega doseringen maar is voor 6 weken dus zou moeten kunne. blijf sws tot volgend jaar off

Heb het niet helemaal gevold maar zou de primo of eruit gooien of laag zetten op 200/400. Meer is totaal niet nodig, je wilt namelijk dat Tren DE belangrijkste stof is :) Verder prima man!

Heb het niet helemaal gevold maar zou de primo of eruit gooien of laag zetten op 200/400. Meer is totaal niet nodig, je wilt namelijk dat Tren DE belangrijkste stof is :) Verder prima man!

ja het idee in het begin was om mast P te gaan zetten, maar aangezien ik al met primo bezig was is de mastP niet nodig en laat ik de primo doorlopen.

Jij hebt eerder primo op 400 gehad toch? zou dat genoeg zijn denk je

Zou niet meteen beginnen op 100mg ed man. Begin op 50/75mg ed. Het spul doet zeker zijn werk(en goed ook nog) op 75mg ed.

Acne krijg je van mast
Primo op 600 laten
Roa is niet direct nodig idd, beetje laat :p maar kan wel

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

Tren op 100

mast>primo qua acne of niet? dacht dat er geen verschil in zat.

tren ben ik nog ff niet uit, 700 lijkt me wel echt heftig. 75mg optrekken is ook amper te doen met 100mg/ml. is te doen maar dat lijkt me ook zo'n gekut :(

ja het idee in het begin was om mast P te gaan zetten, maar aangezien ik al met primo bezig was is de mastP niet nodig en laat ik de primo doorlopen.

Jij hebt eerder primo op 400 gehad toch? zou dat genoeg zijn denk je

Ik zou zeggen van wel ja :) Zat op 50mg mast-p EOD en dat deed het werk ook :)

Precies voor mij geen mast meer ever! Hoop dat me hormonen snel weer normaal zijn en de Mast weg is :D

---------- Toegevoegd om 22:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

mast>primo qua acne of niet? dacht dat er geen verschil in zat.

tren ben ik nog ff niet uit, 700 lijkt me wel echt heftig. 75mg optrekken is ook amper te doen met 100mg/ml. is te doen maar dat lijkt me ook zo'n gekut :(

Mast is volgens mij het ergste DHT middel...

oke duidelijk, laat mast dan sws staan. primo verergert het minimaal. iig niet heel veel meer dan mijn test only heb ik het idee.

Gewoon lekker 50 mg ED pakken man. Heb je nog wat om naar op te bouwen. Ik pakte m'n 1e keer Ace ook 100 mg ED en ondanks dat het heel erg lekker ging had ik achteraf gezien ook wel op 50/75 ED kunnen gaan zitten, zeker omdat ik toch aan het cutten was toen. Had daarvoor 1 keer eerder, een hele tijd daarvoor, Tren gehad, de E variant op 400 mg dus 50/75 was ook prima geweest.

Terug
Naar boven