XXL Nutrition

Test/Primo afmaken met test/tren/mast/winny?

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon lekker 50 mg ED pakken man. Heb je nog wat om naar op te bouwen. Ik pakte m'n 1e keer Ace ook 100 mg ED en ondanks dat het heel erg lekker ging had ik achteraf gezien ook wel op 50/75 ED kunnen gaan zitten, zeker omdat ik toch aan het cutten was toen. Had daarvoor 1 keer eerder, een hele tijd daarvoor, Tren gehad, de E variant op 400 mg dus 50/75 was ook prima geweest.

oke, dat denk ik dan ook maar te gaan doen. ben srs wat huiverig voor de tren side's.

opbouwen kan altijd nog

oke, dat denk ik dan ook maar te gaan doen. ben srs wat huiverig voor de tren side's.

opbouwen kan altijd nog

Daarom, als je er toch al ietwat angstig voor bent, lekker laag beginnen. Als je na een week of 4 denkt goh, kattenpis up je het eventueel naar 75 of je maakt gewoon lekker je 6 weken af op 50 en gaat de volgende keer op 75.

Daarom, als je er toch al ietwat angstig voor bent, lekker laag beginnen. Als je na een week of 4 denkt goh, kattenpis up je het eventueel naar 75 of je maakt gewoon lekker je 6 weken af op 50 en gaat de volgende keer op 75.

ja idd. begin eerst ff op safe en dan zie ik verder.

Eens met Mikie, kijk wat het doet op 50mg :)

Jullie vergeten dat hij al 9 weken in een kuur zit? Ik zeg 100 maar als je liever laag wilt beginnen moet je dat natuurlijk doen maar kom er dan wel even op terug hoe het verlopen is ;)

Jullie vergeten dat hij al 9 weken in een kuur zit? Ik zeg 100 maar als je liever laag wilt beginnen moet je dat natuurlijk doen maar kom er dan wel even op terug hoe het verlopen is ;)

Dan mag jij niet vergeten dat je ook die 100 mg niet kon hebben bro. Beetje primo is niet te vergelijken met Ace en hij zet er nog MastP bij ook. Primo ook nog een lange ester die dus nog wel een week of 2 door blijft lopen.

Snap je punt verder wel man, maar ik denk nog steeds dat Primo zwakke shit is :P

klopt maar de dosering gaat met -250 test +350 tren, zal die 100+ tren niet genoeg zijn?

---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------

Dan mag jij niet vergeten dat je ook die 100 mg niet kon hebben bro. Beetje primo is niet te vergelijken met Ace en hij zet er nog MastP bij ook. Primo ook nog een lange ester die dus nog wel een week of 2 door blijft lopen.

Snap je punt verder wel man, maar ik denk nog steeds dat Primo zwakke shit is :P

was wel het idee maar nu niet meer.

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:42 ----------

kuur als volgt hoe het er mogelijk uit gaat zien voor de duidelijkheid:

1-10 500 test
11-16 250 test
1-16 600 primo
11-16 350 tren

Dat klopt, de bijwerkingen vind ik persoonlijk tè zwaar, maar de gains?.. De verhalen zijn groter dan de kilo's :p 100mg ED viel tegen bij mij (net zoals TS achter een kuur geplakt zonder bridge)

Verder ben ik het wel met mikieb eens. Begin laag en leer ervan voor de volgende keer maar ik ben er vrijwel zeker van dat je achteraf denkt van had ik maar 100mg ED gezet :o

Ik zou zeggen ga voor de 50mg MAAR als het tegenvalt, laat
Het dan effe weten hier :)

---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:48 ----------

tis echt AAS all the way bij jou ofnie?

Duh

dankje allemaal.

Nog een laatste vraag, tijdens kuur bloed doneren of erna? weet niet of je nog kun ttrainen of dat je kust moet houden als je het gedaan hebt tijdens kuur of moet het gewoon kunnen.

dankje allemaal.

Nog een laatste vraag, tijdens kuur bloed doneren of erna? weet niet of je nog kun ttrainen of dat je kust moet houden als je het gedaan hebt tijdens kuur of moet het gewoon kunnen.

Normaal zou ik 't tijdens de cruise doen maar ik ga binnenkort ook, heb een uitnodiging gekregen en moet binnen 2 weken. Trainen moet prima kunnen, doe 't zelf op m'n rustdag en dan heb je de dag erna ( tenzij je een echte pussyboy bent ) er geen last meer van.

Normaal zou ik 't tijdens de cruise doen maar ik ga binnenkort ook, heb een uitnodiging gekregen en moet binnen 2 weken. Trainen moet prima kunnen, doe 't zelf op m'n rustdag en dan heb je de dag erna ( tenzij je een echte pussyboy bent ) er geen last meer van.

Oke tnx. Moet me inschrijven dus zal nog wel ff duren maar doe ik dat zo maar eens

4 dagen tren, denk dat het toch begint te werken. sneller warm, de zon lijkt ook meer te branden dan hiervoor :roflol: . en weet niet of het door tren komt wss wel, heb van de een op de andere dag mega last van acne. erger dan voorheen. toch eens overwegen om de laatste 6 weken roa te nemen want als het zo erg blijft als nu verpest het toch wel beetje mijn fysiek al zeg ik het zelf.

En mijn zweet is echt niet te harde die lucht ongelofelijk wat een stank haha.

Zal 6 weken(los van nakuur) 20mg per dag of eod werken, ben er niet echt over ingelezen. Doel met roa is op moment tot na de zomer gewoon preventie daarna ga ik kijken of ik een complete kuur ga volgen om er voorgoed van af te zijn maar dan ben ik ook hele winter off.

Let op met roa in de zon!!!
Ik heb het als puber genomen en ben toen gaan skiën.De dokter had gezegd dat het niet in de zomer mocht genomen worden, geen rekening houdend dat je tijdens het skiën veel zon op je toeter krijgt.
Resultaat, die nacht stonden er echt letterlijk blazen op mijn gezicht, zo hard verbrand...

Ik heb het als puber genomen en ben toen gaan skiën.De dokter had gezegd dat het niet in de zomer mocht genomen worden, geen rekening houdend dat je tijdens het skiën veel zon op je toeter krijgt.
Resultaat, die nacht stonden er echt letterlijk blazen op mijn gezicht, zo hard verbrand...

Op een hogere dosering dan EOD 20mg neem ik aan

De dosering weet ik niet meer uit het hoofd, te lang geleden :-)
Ik zou toch niet gaan zonnen als je roa neemt...

ik zit in week 5 van test 250 en 400 primo hcg 2x500 iu ew vetpercentage gelijk 4 kg gepakt. Ik vind hem wel lekker, wel vanaf week 3 op aromasin want reageer gewoon heel erg op test of miss op de hcg

edit: nvm :P

Terug
Naar boven