MuscleMeat

Test & Primo, AI benodigd?

Bezoekers in dit topic

Buffosaurus

Cool Novice
Lid geworden
25 nov 2020
Berichten
35
Waardering
60
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
11%
Goedemorgen heren,

Binnenkort wil ik de volgende kuur doen; 20 weken 300mg test-c & 200mg/week primo (wellicht meer primo als het goed voelt). Ik heb geen ervaring met primo, en alhoewel ik online heb gelezen dat een 1:1 ratio (met test) doorgaans goed werkt, speel ik het liever eerst safe. Vandaag heb ik een bloedwaardetest gedaan om te kijken waar ik sta, zodat ik hier goed aan kan beginnen. Wat ik graag zou willen weten is in welke mate primo de e2 sides in balans houdt bij deze dosering. Kun je dat überhaupt vooraf inschatten? Of is dat echt afhankelijk van het individu? Ik haal natuurlijk een AI in huis voor het geval dat.

Thanks 👍
 
Goedemorgen heren,

Binnenkort wil ik de volgende kuur doen; 20 weken 300mg test-c & 200mg/week primo (wellicht meer primo als het goed voelt). Ik heb geen ervaring met primo, en alhoewel ik online heb gelezen dat een 1:1 ratio (met test) doorgaans goed werkt, speel ik het liever eerst safe. Vandaag heb ik een bloedwaardetest gedaan om te kijken waar ik sta, zodat ik hier goed aan kan beginnen. Wat ik graag zou willen weten is in welke mate primo de e2 sides in balans houdt bij deze dosering. Kun je dat überhaupt vooraf inschatten? Of is dat echt afhankelijk van het individu? Ik haal natuurlijk een AI in huis voor het geval dat.

Thanks 👍
AI op 300mg Test, moet niet gekker worden hier. Je hebt alleen Tamoxifen nodig bij Gynovorming !
Wat denk je wat Primo al lichtelijk doet
 
Bedankt voor je reactie. Ik verwacht niet dat het gebruik van een AI nodig is bij deze dosering, zeker niet door de toevoeging van primo. Ondanks dat is het verstandig om in huis te halen, toch?
 
MOCHT je ergens last van krijgen, wat zeer onwaarschijnlijk is met deze doseringen en verhoudingen tussen test en primo, zou ik eerder geneigd zijn om meer primo te nemen dan om een AI te gaan gebruiken.

Maar als jij beter slaapt wanneer je een AI in je nachtkastje hebt liggen voor het geval dat, zeker doen.
 
Duidelijk verhaal Spambod , bedankt!
 
Hoe is het met je kuur?
 
Waarschijnlijk geen ai nodig , in mijn geval heb ik als ik primo erbij neem eerder symptomen van een te lage oestrogeen..
 
Waarschijnlijk geen ai nodig , in mijn geval heb ik als ik primo erbij neem eerder symptomen van een te lage oestrogeen..
En wat merk je aan een laag oestrogeen dan?
 
Libido minder pijnlijke stramme gewrichten moe stemmingswisselingen
 
Back
Naar boven