XXL Nutrition

test prop/trenbolone/winstrol

Elmo zei:
Als je kwalitatief goede en houdbare gains wilt zou ik eerder richting 8 a 10 weken gaan

sinds wanneer hou je met langere kuren je gains beter vast?....is gewoon niet waar. hoe langer je kuurt , des te meer je lichaam gaat tegenwerken..(aktie-reaktie) dus des te hoger je cortisol spiegels zullen worden..stop je dan..bam..geen exo hormoon aanvulling meer, hoge cortisol spiegels..bye, bye met je gains..

Grt. Rico

I heb van diverse kanten gehoord dat langer kuren je gains beter vast houdt.
Ik kan het niet zelf ondersteunen met materiaal maar wat ik hoorde was dat als een lichaam langer in een versnelling van AAS verkeerd, het aan de gewichtstoename kan wennen.
Zo zijn er nogal wat mensen die express 20 weken kuren. Zou ik niet doen.
Maar langer kuren laat je lcihaam wel wennen ipv eerst snel opbouwen en dan ineens weer stoppen net nadat de hormonen zijn gaan opkomen.

DBC01 zei:
I heb van diverse kanten gehoord dat langer kuren je gains beter vast houdt.
Ik kan het niet zelf ondersteunen met materiaal maar wat ik hoorde was dat als een lichaam langer in een versnelling van AAS verkeerd, het aan de gewichtstoename kan wennen.
Zo zijn er nogal wat mensen die express 20 weken kuren. Zou ik niet doen.
Maar langer kuren laat je lcihaam wel wennen ipv eerst snel opbouwen en dan ineens weer stoppen net nadat de hormonen zijn gaan opkomen.

Ja ik was ook steeds in die veronderstelling.........is gewoon niet waar, waarom kom je de eerste 4 weken van je kuur het meeste aan?..omdat je lichaam dan nog niet zijn reaktie heeft aangepast..(lees catabole hormonen heeft verhoogd)...

hard erin, snel eruit..is volgens mij de manier..

rico

Als dat zo is, dan is dat niet het geval met bulkkuren lijkt me.

Ik ben geen Deca-aanhanger maar het heeft bij 99,9% van de gebruikers ter wereld toch hun eerste winst gemaakt. Ook bij mij, ik ben eerlijk.

Altijd maar hoog androgene producten is ook geen oplossing.
Heb nu 2-3 kuurtjes hoog androgeen gehad en wat je daarvan vasthoudt is miniem.
De effecten tijdens de kuur zijn enorm, maar erna bouw je veel af.

Navy zei:
Ben het ermee eens dat korte kuren en dan wat zwaarder effectiever zijn dan lange kuurtjes. 8 wkn is voor mij de max. en als je met aromatiserende AAS werk, er altijd proviron erbij. Niet meer kuren met deca. een goede nakuur, en je zal je gains beter vasthouden.

greetz

Be nu bezig met een 16 :eek: wekenkuur. Eens zien wat het gaat opleveren :D :D

Navy zei:
zou je daar een schema van willen posten??

greetz
Week 1 1000mg testo enantate deca 600mg
Week 2 1000mg testo enantate deca 400mg
Week 3 t/m week 8 750mg testo enantate deca 400mg
Week 6 t/m week 13 trenbolone 100mg eod
Week 9 t/m week 14 stromba 50mg d
Week 12 t/m week 16 propionaat 100mg d
Daarnaast van week 5 tm week 8 en week 13 tm week 16 IGF-1 long 3 50mcg d

:D

Laatst bewerkt:
Navy zei:
Kijk dat moet je er wel bijzetten.
Als je met HGH en IGF werkt dan zijn lange kuren wel effectief, omdat deze middelen ook voor nieuwe receptoren zorgen. Ik heb zelf ook een kuur van 16wkn met igf gedaan. Met alleen AAS vindt ik dat dus behoorlijk nutteloos.

greetz

Dus IGF met alleen AAS is nutteloos??? :eek: Tja, het zou misschien nog effectiever zijn met HGH erbij. Maar nutteloos :rolleyes:

Zie het nu pas....had niet goed gelezen :( Alleen AAs bedoelde je dus....sorry

CBX zei:

Lijkt wel op een kuurtje die "HET BEEST" zou voorschrijven..klopt zeker?

Grt. Rico

CBX zei:

tussen je Test E en Prop zit 4 weken?? waarom? denk je dat de test 3 weken langer doorwerkt?? ik ben namelijk met n soort gelijk kuurtje bezig alleen 22 weken igf/slin/gh maar dan15 weken test en dan prop, alleen zit er bij mij geen 4 weken tussen

Die cortisolspiegels zullen al na een kuur van 3 weken op een hoger nivo liggen. Je Axis ligt dan meestal ook plat. Dan maakt 6 of 8 weken ook niet meer uit.
Dat een kuur minder effectiever wordt komt doordat de meesten in eerste 4 weken veel vocht pakken soms 6 to 8 kilo. Als dan daarna geen vocht meer kunnnen opnemen lijkt het alsof de groei stopt. Daarom altijd wat tegen het vocht doen zodat je weet dat je gains ECHT zijn. Als je gains dan stoppen, weet je dat je je genetische drempel bij die dosering hebt bereikt. Dan nog ff doortrainen op dat nivo geeft je pezen een aanhechtingen de kans zich in te stellen op de kracht- en spiertoename.

dutch windmill zei:
sinds wanneer hou je met langere kuren je gains beter vast?....is gewoon niet waar. hoe langer je kuurt , des te meer je lichaam gaat tegenwerken..(aktie-reaktie) dus des te hoger je cortisol spiegels zullen worden..stop je dan..bam..geen exo hormoon aanvulling meer, hoge cortisol spiegels..bye, bye met je gains..

Grt. Rico

Elmo zei:
Die cortisolspiegels zullen al na een kuur van 3 weken op een hoger nivo liggen. Je Axis ligt dan meestal ook plat. Dan maakt 6 of 8 weken ook niet meer uit.

Je cortisol spiegels zullen naarmate je verder in je kuur zit verder stijgen..dus jou aangehaalde 6 of 8 weken maken wel degelijk verschil...
Ik heb het over 4 wekers..hoge dosis..geven volgens mij een beter resultaat..en je kan snel weer aan de volgende beginnen..

Elmo zei:
Dat een kuur minder effectiever wordt komt doordat de meesten in eerste 4 weken veel vocht pakken soms 6 to 8 kilo. Als dan daarna geen vocht meer kunnnen opnemen lijkt het alsof de groei stopt. Daarom altijd wat tegen het vocht doen zodat je weet dat je gains ECHT zijn. Als je gains dan stoppen, weet je dat je je genetische drempel bij die dosering hebt bereikt. Dan nog ff doortrainen op dat nivo geeft je pezen een aanhechtingen de kans zich in te stellen op de kracht- en spiertoename.

als je het over zwaar aromatiserende middelen hebt gaat je verhaal op..gebruik je tren of winstrol zal je zien dat de gains ook na een aantal weken substantieel gaan afnemen..

Maarja ik mag bijna weer beginnen na 13 maanden....gebruik mezelf als proefkonijn deze keer...nog 5 daagjes :splat:

Rico

Wat ben je dan van plan DW?

europeman zei:
tussen je Test E en Prop zit 4 weken?? waarom? denk je dat de test 3 weken langer doorwerkt?? ik ben namelijk met n soort gelijk kuurtje bezig alleen 22 weken igf/slin/gh maar dan15 weken test en dan prop, alleen zit er bij mij geen 4 weken tussen

Wow europeman, dat is een beste kuur!
Wat zijn verder je stats??

Elmo zei:
doordat de meesten in eerste 4 weken veel vocht pakken soms 6 to 8 kilo. Als dan daarna geen vocht meer kunnnen opnemen lijkt het alsof de groei stopt.

daat heb je idd gelijk in Elmo, het lijkt dan idd of de groei stopt

europeman zei:

Beste kuur die je dan op dit moment doet....en dat op jouw leeftijd :eek: Voordat je je zorgen om mijn leeftijd gaat maken.... :D Ik ben nu 40 en heb al 2 kinderen, hahaha :D :D

Terug
Naar boven