AndroidHealthClinic

Test prop/winstrol

• Topic Starter Topic Starter
gewicht van 96,2kg naar 99,4kg.
de producten zullen hun werk wel doen, alleen zou het leuk zijn moest de pijn beginnen minderen.
altijd hetzelfde stramien : injectie => 20u later de eerste pijn => nog eens 4u later echt serieuze pijn, been gewollen, 38,5°C koorts, zweten,... => dag erna beter.
Het ambetante hiervan is dat het me belemmerd om mijn benen te trainen en zo'n extreme pijn elke 2 avonden is ook enorm vermoeiend.

Je moet er iets voor over hebben hoor :)

Maar het zou iets beter zijn moest je het kunnen laten zetten !!

Je gaat in ieder geval lekker vooruit. Zou in het vervolg niet zo snel dan middelen als prop gebruiken. Zou gek worden als ik er telkens zo'n last van kreeg

Gisteren nog eentje gezet en nu begint de pijn dus op te komen. Ik zal ten vroegste in de gym zijn rond 19u30. Da wilt zeggen dak daar met koorst en opgezwollen been hard moet trainen. Het is dus inderdaad om gek te worden.
Soit, ik moe nie zagen. Ik kijk hier al een jaar naar uit en ga nu nie plooien.

gymnasia zei:
Gisteren nog eentje gezet en nu begint de pijn dus op te komen. Ik zal ten vroegste in de gym zijn rond 19u30. Da wilt zeggen dak daar met koorst en opgezwollen been hard moet trainen. Het is dus inderdaad om gek te worden.
Soit, ik moe nie zagen. Ik kijk hier al een jaar naar uit en ga nu nie plooien.

das de spirit !!

even een update,

Gisteren in de gym kreeg ik voor het eerst de vraag als ik aan het kuren ben. Dit is toch een teken dat het goed vooruitgaat.
Ik heb wel de indruk dat de gains vanaf nu wel traag vooruit zullen gaan maar ze wel van hoge kwaliteit zijn.

off topic : Mijn vrouwke is zwanger van ons eerste kindje!!!

Laatst bewerkt:
gefeliciteerd man hoe ver is ze al

Hartstikke leuk joh. Gefeliciteerd!

van harte man.
ik begin over 12 dagen met test prop, winstrol (op olie) en masteron.
ben benieuwd of ik ook aan kom eerste 2 weken, ga wel zwaar op dieet

sterkte

konijn1984 zei:
van harte man.
ik begin over 12 dagen met test prop, winstrol (op olie) en masteron.
ben benieuwd of ik ook aan kom eerste 2 weken, ga wel zwaar op dieet

sterkte

Hou zeker een log bij, kunnen we een beetje vergelijken.
Ik ben héél benieuwd nr die masteron. Als ik nog eens een kuur doe hierna en ik sta laag in BF dan ga ik die masteron ook eens proberen

Gefeliciteerd! En interessante log ook.

Wat doe je eigenlijk qua voeding? Neem aan bulken gezien je winst in kilo's?

Grijpwijk zei:
Gefeliciteerd! En interessante log ook.

Wat doe je eigenlijk qua voeding? Neem aan bulken gezien je winst in kilo's?

Ik zit op onderhoud maar met extra eiwitten en minder tot bijna geen Kh meer 's avonds. Ik hoop op deze manier toch wat spiermassa te winnen en ondertussen scherper te komen. Dit klinkt als een utopie maar ik heb het gevoel dat het gaat lukken.
Ondanks de winstrol hou ik toch een beetje vocht vast. Maar absoluut niet te vergelijken met mijn eerste kuur (Dbol en sust), toen was ik echt een ballon en alle definitie kwijt met 11% BF...
De snelle winst in 3 kg de eerste week is vocht. Als ik me volgende zondag zal wegen zal de winst niet meer zo groot zijn. (ik gok van 99,4 nr 100,5kg)

gefeliciteerd man! En de kuur gaat lekker wat wil je nog meer haha:D

2 meter en al op 88 kilogram gaan kuren en nu op 96 kilogram zitten? klinkt als "beachboy" in de oren. nuja veel succes ermee :D

Blackadder zei:
2 meter en al op 88 kilogram gaan kuren en nu op 96 kilogram zitten? klinkt als "beachboy" in de oren. nuja veel succes ermee :D

hey kerel,
Het spreekt voor zich dat ik met mijn 100kg en 2m groot er niet uitzie als een bodybuilder.
Nu mijn doel ligt ook anders dan bij de meesten hier. Mijn sport laat het niet toe om veel meer te wegen.

update log :
De pijn de dag na de injectie mindert echt niet. Van de vorige injectie heb ik nu al twee dagen ongelooflijke pijn, kan bijna niet op dit been staan, ook hoge koorts 's avonds. Hierdoor twijfel ik wel aan het al dan niet steriel zijn van het product.
Boven mijn knie heb ik nu ook een serieuze vochtophoping, wat zou dit kunnen zijn? de injectie vond twee dagen geleden plaats.
Het is een super kuur maar ik vrees toch dat er iets niet klopt....

Mijn eerste vial is op, ben benieuwd als ik dezelfde problemen zal hebben met de nieuwe vial (oudere versie)

Het volgende heb ik gevonden. Het beschrijft heel goed mijn pijn en symptomen

Beschrijving en ontstaan :
Pijn in of op de huid van het been wordt meestal veroorzaakt door een ontsteking. Pijn ín het been kan de volgende oorzaak hebben:
een bloedstolsel, eventueel in combinatie met een ontsteking in één van de beenvaten (tromboflebitis), 'Trombosebeen');

Diagnose
Wanneer hevige pijn in het been volgt op een langere periode waarin u relatief weinig beweging hebt gehad, bijvoorbeeld tijdens een lange bus- of autorit of vliegreis, kan er sprake zijn van een ontsteking aan een ader (dit is een bloedvat dat het bloed van het been áf voert). Daarbij is de pijn meestal over een groter gebied van de kuit te voelen en niet speciaal op één plaats. Daarbij treedt soms enige zwelling op.

Behandeling
Tromboflebitis is een aandoening die, indien onbehandeld, vervelende gevolgen kan hebben. Omdat er vanuit de ontsteking/bloedprop in het beenvat ook kleine stukjes stolsel kunnen worden meegenomen naar bijvoorbeeld de vaten in de longen, kan er hierdoor een longembolie ontstaan, een levensgevaarlijke aandoening waarbij medische spoedhulp noodzakelijk is. Tromboflebitis en longembolie worden elders besproken.

Ik denk dat ik vanavond eens nr de dokter ga...

gymnasia zei:
Het volgende heb ik gevonden. Het beschrijft heel goed mijn pijn en symptomen

Beschrijving en ontstaan :
Pijn in of op de huid van het been wordt meestal veroorzaakt door een ontsteking. Pijn ín het been kan de volgende oorzaak hebben:
een bloedstolsel, eventueel in combinatie met een ontsteking in één van de beenvaten (tromboflebitis), 'Trombosebeen');

Diagnose
Wanneer hevige pijn in het been volgt op een langere periode waarin u relatief weinig beweging hebt gehad, bijvoorbeeld tijdens een lange bus- of autorit of vliegreis, kan er sprake zijn van een ontsteking aan een ader (dit is een bloedvat dat het bloed van het been áf voert). Daarbij is de pijn meestal over een groter gebied van de kuit te voelen en niet speciaal op één plaats. Daarbij treedt soms enige zwelling op.

Behandeling
Tromboflebitis is een aandoening die, indien onbehandeld, vervelende gevolgen kan hebben. Omdat er vanuit de ontsteking/bloedprop in het beenvat ook kleine stukjes stolsel kunnen worden meegenomen naar bijvoorbeeld de vaten in de longen, kan er hierdoor een longembolie ontstaan, een levensgevaarlijke aandoening waarbij medische spoedhulp noodzakelijk is. Tromboflebitis en longembolie worden elders besproken.

Ik denk dat ik vanavond eens nr de dokter ga...

:eek: :eek: :eek:
DAMN!!! ik ga dus nooit kortwerkende esthers gebruiken...geef mij maar 1 keer per week een test E...damn...

good luck homie...:(

geen toeval meer!!

jeetje het lijkt wel of ik mijn eigen verhaal lees..

maandje geleden precies hetzelfde gehad met Tren ace van GS.

Is hier ook besproken. Werd hier afgedaan als verkeerd prikken etc..gewoon grote bull want zet tegelijkertijd in andere been test van viromone totaal pijnloos. Zelfde bij maat van mij. Nu weer kuur met test van viromone en zelfs als ik roer met die naald als met een lepel door de soep doet die injectie nog geen pijn...

Wat is het weet ik niet, hoop je gerust te stellen dat het bij ons wegtrok binnen een week..

leuk is anders grote dikke bulten en koorts...en veel veel pijn..lopen en fietsen was bij mij haast niet te doen....

ps: mijn idee is dat de werkzame stof te snel uit de oplossing valt..gevolg dat je lichaam het gebied gaat inkapselen met als gevolg koorts en harde plek...

1977Marc zei:
jeetje het lijkt wel of ik mijn eigen verhaal lees..

maandje geleden precies hetzelfde gehad met Tren ace van GS.

Is hier ook besproken. Werd hier afgedaan als verkeerd prikken etc..gewoon grote bull want zet tegelijkertijd in andere been test van viromone totaal pijnloos. Zelfde bij maat van mij. Nu weer kuur met test van viromone en zelfs als ik roer met die naald als met een lepel door de soep doet die injectie nog geen pijn...

Wat is het weet ik niet, hoop je gerust te stellen dat het bij ons wegtrok binnen een week..

leuk is anders grote dikke bulten en koorts...en veel veel pijn..lopen en fietsen was bij mij haast niet te doen....

Het kan niet zijn van verkeerd te prikken want ik heb vorig jaar mijn sustanon en winny ook in de benen gezet zonder enige last.
Blij dat er iemand hetzelfde heeft meegemaakt, kreeg al beetje schrik.
Btw, die pijn is echt te zot. Gisteren ver mijn vrouwke bijna verot willen slaan omdat ze per ongeluk lichtjes tegen mijn been botste.

We zullen straks zien wat de dokter zegt. Kan al niet wachten om de preek te horen dat AAS slecht zijn :D

Terug
Naar boven