Fitness Seller

Test prop/winstrol

damn succes bij de dok

Heej,

Een vriend van mij heeft sinds kort trombose, maar dat komt echt niet door dit hoor. Het kwam bij hem omdat hij een gebroken been had, en daardoor niet genoeg bewoog. Toen de dokter op z'n been sloeg schoot er een prop los die hierdoor onstaan was. (kort samengevat dan.)

Lijkt mij niet dat dit bij jouw ook het geval is.
Ik weet niet wat het wel is, maar trombose lijkt me wat ver gegrepen...

succes verder met je kuur!s

Lijkt me zeer sterk dat het trombose is.
Denk eerder dat het aan je gear ligt kerel

That's the spirit, je hebt ervoor gekozen om te kuren om snel reslutaten te zien nu moette laten zien da ge de gevolgen van u daden kunt dragen maw. ni plooien gelijk een tramkaartje hé! grtz gefelicteerd btw met de baby die op komst is

underflip zei:
That's the spirit, je hebt ervoor gekozen om te kuren om snel reslutaten te zien nu moette laten zien da ge de gevolgen van u daden kunt dragen maw. ni plooien gelijk een tramkaartje hé! grtz gefelicteerd btw met de baby die op komst is

werk jij bij necedo ofzo????

Hoe is het afgelopen bij de doc? Denk ook dat het niet trombose is maar een flinke ontsteking. Misschien toch wat vuil mee naar binnen gespoten.

• Topic Starter Topic Starter
Diagnose van de dokter :

Zware ontsteking met veel lymfevocht door een allergische reactie op mijn spul. Aangezien ik al eens test prop gebruikt heb zonder problemen ligt het waarschijnlijk aan de olie.
Ik heb medicatie gekregen tegen het lymfevocht en de allergie. De dokter legde echt de nadruk erop om alles heel goed te volgen want als het begint te verergeren moet ik zeker stoppen omdat er een grote kans bestaat dat ik een anafylactische shock zou doen. Indien men hierbij niet op tijd ingrijpt kan dit dodelijk zijn.

Toen ik thuiskwam van de dokter heb ik eens de oudere versie van GG ingespoten en voorlopig geen klachten in dit been. Is dit nu door de medicatie of andere vial, ik weet het niet.

Verder beginnen nu al de eerste opmerkingen te komen van kameraden die vinden dat ik plots een stuk ben bijgekomen, en dit na amper 12 dagen.
Ik ben zeker dat de weegschaal weinig of geen verschil zal aangeven zondag maar ik ben al een stuk scherper aan het komen en alles wat er nu bijkomt zijn echt hoge kwaliteit gains!! damn jong, echt een super kuur op de sides na.

start : 96,2kg
einde week 1 : 99,4kg
einde week 2 : 100,7kg

Ik had niet gedacht dat er iets zou bijgekomen zijn omdat ik al een stukje scherper ben gekomen. Toch al 4,5kg winst na 2 weekjes.

Damn das proper 4,5 kg !

Veel suxes met de rest verder en moge je geen last ondervinden van de gear verder :)

Hoogste tijd voor een update

Heel veel nieuws kan ik niet zeggen, de kuur gaat goed en de sides zijn al een stuk minder sinds de medicatie.
Verder ben ik al een stuk sterker en ongeveer 1,5% vet kwijt.
Het is heel moeilijk om strikt het voedingsschema te volgen vanwege de REUZE honger!! maar het moet absoluut want ik merk van zodra ik even afwijk van het schema dat het %BF terug omhoog gaat.
Binnen 2 dagen weeg ik me opnieuw. (ik gok van 100,7 naar 101,5)

edit : Ik hoor van overal dat de zogezegde roid rage in het hoofd zit maar ik ben duidelijk VEEL vlugger op mijn tenen getrapt en toch extreem agressief.

Laatst bewerkt:
Ok gaat prima dus zo te lezen!!.Nu je voedingsschema in orde houden en het komt helemaal goed :D

gymnasia zei:
Heel veel nieuws kan ik niet zeggen, de kuur gaat goed en de sides zijn al een stuk minder sinds de medicatie.
Verder ben ik al een stuk sterker en ongeveer 1,5% vet kwijt.
Het is heel moeilijk om strikt het voedingsschema te volgen vanwege de REUZE honger!! maar het moet absoluut want ik merk van zodra ik even afwijk van het schema dat het %BF terug omhoog gaat.
Binnen 2 dagen weeg ik me opnieuw. (ik gok van 100,7 naar 101,5)

edit : Ik hoor van overal dat de zogezegde roid rage in het hoofd zit maar ik ben duidelijk VEEL vlugger op mijn tenen getrapt en toch extreem agressief.

toch nog iemand die vooruitgaat :)

Aangezien enkele PM's met vragen welk voedingsschema ik volg ga ik het eens posten.
In de eerste week zat ik nog op onderhoud (3300Kcal) maar dit was nog teveel om in %BF te zakken. Daarom zit ik nu op 2700Kcal.

ontbijt (9u) :
3 scheppen mammoth in water

middagmaal (11u30) :
100g pasta, 100g uien, 4schijven ananas, 150g tonijn, 250g tomatenpuree

tussendoor (14u) :
shake met 30g eiwit in water

tussendoor (16u) :
shake met 30g eiwit in water

avondmaal (18u) :
62,5g rijst(half zakje), 150g kipfilet, 200g groenten, halve pot curry saus(zonder vet)

tussendoor (20u) :
shake met 30g time releaseeiwit

laatavondmaal (22u) :
300g tonijn puur of soms met beetje vetvrije en koolhydraat arme spaghettisaus.

2700Kcal, 280g Kh, 290g eiwit, 34g vet

Ik had nooit gedacht dat ik met zo weinig Kh en caloriën toch kon groeien terwijl ik zak in vetprecentage.

De kuur gaat echt zoals ik het wil!!

einde week 3 : 101,4kg en ongeveer 2% droger

cijfers spreken voor zich zeker.

gymnasia zei:
einde week 3 : 101,4kg en ongeveer 2% droger

cijfers spreken voor zich zeker.

Hele mooie gains..

Lijkt me een heel mooi beginners kuurtje.. :D

Erg mooi man. Je gaat als een speer en je bent op de helft.

Terug
Naar boven