AndroidHealthClinic

Test prop/winstrol

• Topic Starter Topic Starter
kleine update,
Training gaat super en de gains beginnen voor mezelf ook zichtbaar te worden.

Klein minpuntje, heb sinds gisteren lichte pijn ter hoogte van mijn nieren. En ben deze nacht wakker geworden met een flinke bloedneus. Heb dit nog nooit eerder gehad. Ben dan maar deze morgen voor een check up naar de dokter geweest. Hij heeft een urinestaaltje genomen om de nieren te checken. De bloedneus kwam volgens hem door de zware beentraining gisteren.

Hoge bloeddruk misschien?Zou het ook kunnen zijn.Verders gaat zo verder jongen;)

Idd, de bovendruk was iets te hoog maar nie om mij er zorgen om te maken. Onderdruk was nog steeds 8.

Verder heb ik mijn voeding iets aangepast. Beetje hoger gegaan in caloriën, vetten, en iets lager in eiwitten.
van 2700Kcal, 280g Kh, 290g eiwit, 34g vet
naar 3000kcal, 310g Kh, 250g eiwit, 40g vet

Ben hier nu paar dagen met bezig en mijn lichaam reageert er goed op, ik zie er voller uit en toch blijf ik scherper komen.

he bro ik zit je log ff door te lezen wel erg zieke resultaten..
over bloedneus ik heb daar ook veel last van. ik kuur dan wel niet maar volgens de dokter is door het persen met me gezicht tijdens trainen iets gesprongen in me neus. hierdoor kan ik zomaar flink gaan bloeden. denk dat jij dat ook heb. suc6 nog verder

punani zei:
he bro ik zit je log ff door te lezen wel erg zieke resultaten..
over bloedneus ik heb daar ook veel last van. ik kuur dan wel niet maar volgens de dokter is door het persen met me gezicht tijdens trainen iets gesprongen in me neus. hierdoor kan ik zomaar flink gaan bloeden. denk dat jij dat ook heb. suc6 nog verder

kan je makkelijk laten dichtbranden heb ik ook laten doen

Terug een nieuwe update maar deze keer één met minder nieuws.
Voor deze kuur had ik 4 flesjes test prop, 2 van GG en 2 van GS. Ik ben deze kuur tegelijk gestart met een vriend met de GG vials.
Nu ben ik 1 week bezig met GS en wat merk ik:

-2,5kg kwijt (en tis geen vet)
-mindere pomp
-1cm kwijt aan mijn armen
-veel minder zweten
-mindere drive om te trainen

dit alles wijst volgens mij op de afwezigheid van testosterone in de GS vials. Eerst dacht ik dat het aan mijn voeding ofzo lag maar toen mijn vriend me belde met hetzelfde verhaal kan ik besluiten dat de test prop van GS dikke shit is.
Dit is het voordeel aan test prop, je voelt onmiddellijk wanneer het werkt of niet meer werkt.
ik ga nu gewoon de winny's uitnemen en de test prop van GS opzij laten, ze werken niet en ik wil eerlijk gezegd niet weten wat ik in mij gespoten heb.

Laatst bewerkt:
Dat is klote man. Met middelen als prop kom je daar snel achter gelukkig. Blijft natuurlijk waardeloos dat het blijkbaar slecht spul is en je je geld weggegooid hebt. Hopelijk kan je nog veel behouden. Van welk merk waren je winny's ook weer?

pat21 zei:
Dat is klote man. Met middelen als prop kom je daar snel achter gelukkig. Blijft natuurlijk waardeloos dat het blijkbaar slecht spul is en je je geld weggegooid hebt. Hopelijk kan je nog veel behouden. Van welk merk waren je winny's ook weer?

Winny's zijn van EPL en zijn volgens mij van goede kwaliteit.

Das zwaar k*t voor je man! En ook voor mij aangezien ik morgen prop van GS binnenkrijg, begin me lichtelijk zorgen te maken...
Wat zijn de batchnr's van je vials ?
Heb je verder geen last gehad bij je injectiespots met de GS?

Weet niet hoe lang je nog moet maar als je op korte termijn nog GG kan scoren is dat wellicht een mogelijkheid om nog het maximale eruit te halen.

Grijpwijk zei:
Das zwaar k*t voor je man! En ook voor mij aangezien ik morgen prop van GS binnenkrijg, begin me lichtelijk zorgen te maken...
Wat zijn de batchnr's van je vials ?
Heb je verder geen last gehad bij je injectiespots met de GS?

Weet niet hoe lang je nog moet maar als je op korte termijn nog GG kan scoren is dat wellicht een mogelijkheid om nog het maximale eruit te halen.

Sinds ik die medicatie tegen allergische reactie erbij neem had ik bijna geen last meer van de injecties.
Ik ga gewoon het kuurtje uitdoen met alleen de winny, ik denk niet dat het iets uithaald om vlug test prop terug in te spuiten voor de laatste dagen, beter sparen voor mijn volgend kuurtje.
Ik zal zo snel mogelijk de batchnr's posten. Het lijken mij de nieuwe vials, met het nieuwe hologram erop.

zoals velen weten,heb ik met mijn injects van TEST E en deca van GS ook geen resultaten geboekt,nu ben ik begonnen met 50mg winny en nu kom ik trug bij...erg verdacht vind ik toch wel...

Verdacht is het zeker.

Tijd dus voor GS om zich eens achter de oren te krabben

yep heel erg vreemd het zou niet moeten kunnen dus ik :scratch: toch ook even achter mijn oren bij GS.

Ik heb zelf nu ook een mindere ervaring met gs maar aan de andere hand heeft mijn kameraad toch weer een goede ervaring met gs. We mogen het dus niet veralgemenen. Mijn kameraad deed hetvolgende kuurtje:
w1-12: 500mg test
w1-10: 400mg deca
w7-12: winnie 40 of 50mg weet ik niet meer juist
Hij heeft enorm geknald weeral, het was zijn tweede kuur en is toch weer een dikke tien kilo aangekomen, weliswaar een beetje vochtretentie ma echt niet overdreven... Dus het zal toch wel niet bij elke batch zijn misgelopen...

Ik heb dezelfde batch test e en sta er beregeil van maja de kilo's springen er toch niet aan... (Zie mijn log)

Mijn GS vials hebben alledrie dezelfde batchnr's :

Lot. 827652
Exp. : 07-2009

Nu het vocht van de test prop volledig weg is zie ik duidelijk hoeveel vet ik wel ben kwijtgespeeld op zo'n korte tijd en toch wat extra spiermassa heb opgebouwd.
Wel spijtig van die twee fake vials want ik had nog een stuk scherper en breder kunnen staan maar zoiezo is mijn doel bereikt.
Ben nu benieuwd als die laatste weken winny nog iets gaan uithalen.

gymnasia zei:
Nu het vocht van de test prop volledig weg is zie ik duidelijk hoeveel vet ik wel ben kwijtgespeeld op zo'n korte tijd en toch wat extra spiermassa heb opgebouwd.
Wel spijtig van die twee fake vials want ik had nog een stuk scherper en breder kunnen staan maar zoiezo is mijn doel bereikt.
Ben nu benieuwd als die laatste weken winny nog iets gaan uithalen.
zeker en vast bij mij werkt de winny ook super,volledig in samenwerking met ephedra

Kheb mijn kuurschema wat aangepast.
Had normaal nog 2 weken te gaan, ik ga er nog 3 doen met : 60mg winstrol ED en 60mg anavar ED.
Heb die anavar gekregen van een vriend.
Verder laat ik volgende week mijn lever checken en op het einde van de kuur nog eens.

Die 3 weken gaan je vast nog wel wat leuks opleveren, succes!

Laat je het er helemaal bij zitten wat die test-p betreft? Je zegt wel dat je het niet wilt weten maar als ik jou was zou ik erg benieuwd zijn wat er precies mis was...

Terug
Naar boven