XXL Nutrition

Test prop/winstrol

• Topic Starter Topic Starter
Grijpwijk zei:
Die 3 weken gaan je vast nog wel wat leuks opleveren, succes!

Laat je het er helemaal bij zitten wat die test-p betreft? Je zegt wel dat je het niet wilt weten maar als ik jou was zou ik erg benieuwd zijn wat er precies mis was...

Voor mij was het duidelijk dat er iets mis met was. Dus ik zie niet in waarom ze nog in te spuiten. Ik heb nog vlug geprobeerd om test prop van GG te krijgen maar nu is het de moeite niet meer. Mijne kameraad is het wel gelukt en zijn gewicht is alweer een pakje omhoog.

Ik vraag me af hoe het zit met jullie voeding. Niet reageren op AAS heeft grotendeels met voeding te maken. Dat jullie met winny wel weer aankomen komt denk ik door verlaagde SHGB levels, waardoor je weer meer in anabole fase terechtkomt.

onze voeding kan niet beter glenn,het kan wel lekkerder,maar niet beter qua voedingswaarde :D

we zitten beiden rond de 3500 kcal,zowel ik als gymnasia dacht ik.en ik gebruik m'n energie enkel om te trainen,voor de rest doe ik niets...

Glenn GX zei:
Ik vraag me af hoe het zit met jullie voeding. Niet reageren op AAS heeft grotendeels met voeding te maken. Dat jullie met winny wel weer aankomen komt denk ik door verlaagde SHGB levels, waardoor je weer meer in anabole fase terechtkomt.

Sorry kerel, maar ik kwam in mijn eerste 3 weken bijna 5kg bij en zakte 2% in BF. Dus dit is eigenlijk 7kg op 3 weken. Je hoort mij niet klagen over "niet" reageren op AAS, integendeel. Maar toen ik halverwege mijn kuur overstapte op test prop van GS ipv GG zakte ik plots 2,5kg in nog geen week tijd, en dit met dezelfde voeding. Als je prop neemt weet je al na een paar dagen als het "echt" of "fake" is. Het is zeker dat de test prop van GS niet doet wat het moet doen...

Het is inderdaad onzin om het aan het eten te wijten. Eerst goed aankomen en als je overstapt zelfs terugvallen in je gains?? Kan niet anders dan slechte kwaliteit gear zijn.

Sorry, khad het eigenlijk voornamelijk over ironmike86.

Kben benieuwd wat de winny bij je gaat uithalen gymnasia. Khoor om me heen wel vaker kritiek over GS. Kvind het alleen vreemd dat je terugzakt in gewicht, want dan ben ik benieuwd hoeveel je uberhaupt overhoudt een tijd na je kuur.

Zie post #82. Wel geinig, als ik over voeding vraag, dat men meteen gaat strooien met kcal. Alsof voldoende kcal gelijkstaat aan goede voeding.. Het blijft een gevoelig ond. in de AAS sectie.

Maar als jij denkt dat 3500 kcal voldoende is voor iemand van jouw stats. Moet je het doen. Ik weet niet waar je naturel op groeit. Ik probeer je alleen te helpen, meer niet.

oh brother...
glenneke,ik doe van ganse dagen niks,noppes,nada,ik doe niks anders dan rusten,en eten...dan heb ik echt wel genoeg aan 3500 kcal...

ironmike86 zei:
oh brother...
glenneke,ik doe van ganse dagen niks,noppes,nada,ik doe niks anders dan rusten,en eten...dan heb ik echt wel genoeg aan 3500 kcal...

Zoek eens werk, luie fl**ker !

ik zit btw aan 300 gr eiwitten en ongeveer 400 gr kh...echt wel genoeg als je niet laddervet uit je kuur wil komen...

gymnasia zei:
Mijn GS vials hebben alledrie dezelfde batchnr's :

Lot. 827652
Exp. : 07-2009

Ik heb nu 3 vials met exact dezelfde nr's. Morgenavond gaat de eerste injectie erin samen met winstol injects.

Aangezien de winstrol wat meer tijd nodig heeft (toch?) en de test toch wel na enkele dagen merkbaar moet zijn, kan ik binnen een week uitsluitsel geven of het spul bij mij wel werkt.

Twijfel om voor alle zekerheid de winny een paar dagen later te starten om zodoende 100% zeker te kunnen zijn van de zaak.

Mocht ik niet tevreden zijn, heb ik de toezegging gekregen dat ik mijn vials kan ruilen. Kan ook altijd nog overschakelen op GG dus wat dat betreft maak ik me niet zulke zorgen en ben ik juist erg benieuwd of het bij mij wel aanslaat.

Grijpwijk zei:
Ik heb nu 3 vials met exact dezelfde nr's. Morgenavond gaat de eerste injectie erin samen met winstol injects.

Aangezien de winstrol wat meer tijd nodig heeft (toch?) en de test toch wel na enkele dagen merkbaar moet zijn, kan ik binnen een week uitsluitsel geven of het spul bij mij wel werkt.

Twijfel om voor alle zekerheid de winny een paar dagen later te starten om zodoende 100% zeker te kunnen zijn van de zaak.

Mocht ik niet tevreden zijn, heb ik de toezegging gekregen dat ik mijn vials kan ruilen. Kan ook altijd nog overschakelen op GG dus wat dat betreft maak ik me niet zulke zorgen en ben ik juist erg benieuwd of het bij mij wel aanslaat.

Aangezien winstrol vlug werkt zou ik de winny een weekje uitstellen. Na een week test prop zou je toch al een 3kg moeten bijkomen.

gymnasia zei:
Aangezien winstrol vlug werkt zou ik de winny een weekje uitstellen. Na een week test prop zou je toch al een 3kg moeten bijkomen.

Ik heb besloten de eerste 3 injecties (EOD) enkel test prop te doen, heeft het tijd zat om zijn werk te gaan doen lijkt me. Vanaf week 2 zet ik dan de winstrol erbij, die ik een paar dagen doortrek aan het einde tot aan de nakuur.

Grijpwijk zei:
Ik heb besloten de eerste 3 injecties (EOD) enkel test prop te doen, heeft het tijd zat om zijn werk te gaan doen lijkt me. Vanaf week 2 zet ik dan de winstrol erbij, die ik een paar dagen doortrek aan het einde tot aan de nakuur.

Ben benieuwd naar uw resultaten. Wanneer begin je? succes

Ik ben nu enkele dagen bezig met anavar erbij en ik zie nu al een verschil in de spiegel. Ik weeg nu 101,5kg met 10,5% vet en sta al goed hard. Vanavond laat ik mijn lever checken.

Netjes hoor gezien je beginstats voor de kuur !

En hoe sta je er nu voor..?

gymnasia zei:
Terug een dagje verder.
Had iets te vroeg besloten dat de moeilijke dagen erop zaten, gisteren terug 38,5°C koorts en gezwollen been...
Voor de rest gaat in de gym alles zoals het moet! Vanavond armen, kan al niet wachten op de pomp!!
Nog twee dagen en dan ga ik me wegen.
Iemand een gokje? van 96,2 naar ??
Ikzelf hoop 98kg.

Heb je een infectie door het injecteren of is het de bijwerking van de prop, denk je?

Terug
Naar boven