AndroidHealthClinic

Test. propionaat

potje handjedrukken om wie er gelijk heeft??

De Nederlandse forums zijn toch gezellig altijd :)

• Topic Starter Topic Starter
Viel mij ook al op, iedereen spreekt elkaar tegen , die weet het weer beter als die, als de een het niet met de anders eens is dan sporen ze niet, je krijgt adviezen waar je niet om vraagt enz enz

kijk naar alle post van levrone (waarom hij die naam gebruikt weet ik ook niet) en je weet genoeg. ik weet wel wie ik moet geloven en wie niet.

skydirk zei:
kijk naar alle post van levrone (waarom hij die naam gebruikt weet ik ook niet) en je weet genoeg. ik weet wel wie ik moet geloven en wie niet.

Waarom hang je niet rond op het bejaardenforum?
En waarom heet jij niet 50-Plusser ipv Skydirk? :D

Oud ben je wel, maar wijs zeker niet. Je moet niemand geloven, je moet uitgaan van eigen research en kijken hoe je lichaam daar op reageert, zelfkennis dus...

Levrone@

:D :D

@Skydick en Levrone
Mss kunnen jullie het beter via PM uitvechten, anders krijg je in elke thread dat 1 van jullie n antwoord geeft op de vraag van n persoon en de ander m vervolgens weer afkraakt.

Ik reageer niet meer op zijn commentaar, hij moet zich niet teveel opwinden. Straks krijgt hij een hartaanval ofzo..

Levrone@

mijn hart zou wel is beter in orde kunnen zijn dat van u, alhoewel ik 20 jaar ouder ben. en ik wind mij ook niet op. ik lach u gewoon uit.

oeiiiii....kwam hier weer eens kijken na een paar dagen...wordt gewoon steeds gekker hier.. jammer hoor, erg jammer..

D.W.

soulreaver zei:
niet op elk ned. forum is de sfeer zo, ken er wel een waar men gewoon normaal en met respect met elkaar omgaat :)

Ja das waar maar toch over het algemeen zijn ze hier brutaler en worden ze sneller kwaad en de adviezen zijn op de Nederlandse forums van mindere kwaliteit.

Iedereen staat precies zo kort en hevig!!!

Lang leve de AS!

Terug
Naar boven