XXL Nutrition

test resultaten

zijlstra

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Ik ben nu 6 weken bezig met mijn kuur (test prop en bold) ik heb me nu laten testen om te kijken of ik door moet gaan.
Misschien dat iemand hier verder naar kan kijken :)

Cholestrol 3.7
HDL 1.11
LDL 2.3
Triglyceride 0.6
Kreatine 114
Alat 85
Natrium 138
Kalium 4.4
BSE 2
TSH 1.4
HB 10.4
Hematocriet 0.49
Glucose 4.8
MCV 86

Ik ben nu 6 weken bezig met mijn kuur (test prop en bold) ik heb me nu laten testen om te kijken of ik door moet gaan.
Misschien dat iemand hier verder naar kan kijken :)

Cholestrol 3.7
HDL 1.11
LDL 2.3
Triglyceride 0.6
Kreatine 114
Alat 85
Natrium 138
Kalium 4.4
BSE 2
TSH 1.4
HB 10.4
Hematocriet 0.49
Glucose 4.8
MCV 86

Ik denk dat je dat beter aan je dokter kan vragen...

ALAT is bloedwaarde die iets over de leverfunctie zegt. Die is licht verhoogd (normaal is rond de 50), bij 200 spreken ze van sterk verhoogd.

En kreatinine is ook iets verhoogd, normaal is maximaal 110. Maar als je veel traint en spiermassa hebt is die verhoging wel normaal.

De rest van de waardes heb ik geen verstand van :p

Hematocriet is ook beetje hoog. Normaal ligt die rond 0.43 Niet erg, valt nog net binnen de waarden. Zie net dat je bold doet, die doet dan zeker zijn werk.

Cholesterol is supergoed, veel beter dan dat kan je het niet krijgen. De ratio ldl tegenover hdl moet 1/3 zijn die van jouw is 1/2.

Kreatinine is niet echt hoog, bij mij waren de ref tot 160. Ik heb eens rond 1400 gezeten door kuitspier die kapot was met oedeem erop en ik leef nog.

[Link niet meer beschikbaar]

wel best
mzzl

alat heeft aanzienlijke verhoging,gollie is perfecto

• Topic Starter Topic Starter
ok bedankt moet dus alleen een beetje oppasen met mijn lever, mariadistel daar zat ik al op misschien iemand andere suggesties :cool:

waarom heb je een alat verhoging, gebruik je nog een oral erbij?

Terug
Naar boven