AndroidHealthClinic

test te laag uit odnerzoek bleek

Ano_91_34

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
84
Lengte
1m86
Massa
110kg
Vetpercentage
17%
Hey ,

Na het bloed onderzoek bleek dat mijn testosteron waardes te laag waren namelijk:
Uw uitslag Testosteron is 0.77 en valt buiten de referentie 5.8 tot 28

Wat kan ik doen om deze weer op ''normale'' hoogte te brengen, qua google kom ik allerlei gels tegen , maar is er iets wat het op krikt na oude niveau , ik ben nu 1 maand weg na mijn 4 weken nolva 20 eod

Gr

Wanneer heb je laten testen, in de morgen is je test het hoogst.

Wat was je kuur overigens, als het zware middelen waren is het vrij normaal dat 1 maand na je nakur waardes nog niet volledig zijn.

Laat je lh en fsh meten als die boven de 0 zijn begin je te herstellen, alleen duurt het wat
Langer bij jou dan, denk ik..

wat dacht je dan? dat je gelijk herstelt was een maand na je nakuur?

over de waarde's en hoe hoog ze moeten zijn heb ik verder geen idee!
hoe zag je kuur eruit?

Waarom zou je gel smeren? Om je herstel nog moeilijker te maken. Een paar maanden geduld en een beetje karakter zou ook wel mogen. Je bent maar 21 jaar.

Waarom zou je gel smeren? Om je herstel nog moeilijker te maken. Een paar maanden geduld en een beetje karakter zou ook wel mogen. Je bent maar 21 jaar.

Dat is het beste antwoord dat je kan krijgen.

Zelf ook een lage test periode gehad na een kuur en het herstel duurde wat lang. Op aanbevelen van een arts MACA & Q10 genomen en dat hielp me toch vrij snel en kan ik sterk aanbevelen. Zeker geen gel smeren, dat is echt geen oplossing voor jouw situatie.

Dat is het beste antwoord dat je kan krijgen.

Zelf ook een lage test periode gehad na een kuur en het herstel duurde wat lang. Op aanbevelen van een arts MACA & Q10 genomen en dat hielp me toch vrij snel en kan ik sterk aanbevelen. Zeker geen gel smeren, dat is echt geen oplossing voor jouw situatie.

Q10 ken ik niet? Is sup?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven