Fitness Seller

Laag eigen testosteron niveau

Bezoekers in dit topic

Idd, uitgedrukt in ng/dl, nmol/L
Positieve is dat er geen adenoom is vastgesteld.
?????? In wat is je testosteron totaal nu eigenlijk uitgedrukt? Volgens mij niet in ng/dl en ook niet in nmol/L want dan kloppen die referentiewaardes niet waartussen je waarde zou moeten liggen.
 
?????? In wat is je testosteron totaal nu eigenlijk uitgedrukt? Volgens mij niet in ng/dl en ook niet in nmol/L want dan kloppen die referentiewaardes niet waartussen je waarde zou moeten liggen.
ng/ml denk. Ongebruikelijk wel
 
Testosteron totaal ng/ML
FSH en LH U/L
Shbg pmol/ML
 
7 december terug naar de endocrinoloog, een week ervoor terug een bloedtest laten nemen om te zien of de HCG zijn werk heeft gedaan.
 
Bloedonderzoek in BE is niet gratis. Ik krijg achteraf steeds een factuur in de bus.
niet correct, ik heb een jaar gelede bloedtest gedaan heb ook gezegt dat dit was omdat ik AAS heb gebruikt en heb enkel 25€ dokters bezoek betaald nooit geen rekening gehad.
 
niet correct, ik heb een jaar gelede bloedtest gedaan heb ook gezegt dat dit was omdat ik AAS heb gebruikt en heb enkel 25€ dokters bezoek betaald nooit geen rekening gehad.

Heb er al heel veel achter de rug. En andere mensen die ik ken ook. Steeds factuur in de bus.

Mss vergeten of een andere reden die ik niet ken.

Die labos werken niet gratis.Stalen worden opgehaald door de labos zelf bij de dokters waar ik langs ga. Dit ophalen en de analyse gaan ze niet gratis doen.
 
Laatst bewerkt:
Heb er al heel veel achter de rug. En andere mensen die ik ken ook. Steeds factuur in de bus.

Mss vergeten of een andere reden die ik niet ken.

Die labos werken niet gratis.Stalen worden opgehaald door de labos zelf bij de dokters waar ik langs ga. Dit ophalen en de analyse gaan ze niet gratis doen.
dan zal ik wel geluk hebben gehad :D
 
in nl kan het in ieder geval makkelijk een jaar duren voordat die rekening in de bus ligt
 
Ik krijg ook de rekening, is wel vrij cheap
 
Heb er 3 maanden HCG opzitten. Vandaag had ik een consultatie bij mijn endocrinoloog. Bloedwaardes zijn nu als volgt.

FSH 0.1 U/L 1.5 - 12.4 U/L vorige waarde 2.8
LH 0.1 U/L 1.7 - 8.6 U/L vorige waarde 2.8

SHBG 36.54 nmol/L 10.00- 80.00 nmol/L .Vorige waarde 33.19

Testosterone 4.85 ng/ML 2.49 - 8.36 ng/ML
Vorige waarde 1.22 ng/ML

Vrije testosteron 1.96% 1.00-2.70 %. Vorige waarde 1.85 %

Bioavailable testos 46.0 % 12.3-63.0 % vorige waarde 43.3 %

Ik heb haar gezegd dat ik geen verschil voel, mijn test is gestegen. Maar ik heb geen beter gevoel. Nu heeft ze me weer HCG voorgeschreven en moet dit verder blijven nemen. Binnen 6 maanden moet ik terug.
 
Wat bedoel je met geen beter gevoel? Je testosteronwaarde is toch normaal. Wat voel je dan dat er niet goed gaat? Laag libido? Geen energie? Slechte concentratie?
 
Wat bedoel je met geen beter gevoel? Je testosteronwaarde is toch normaal. Wat voel je dan dat er niet goed gaat? Laag libido? Geen energie? Slechte concentratie?

Idd die aspecten die je opsomt, voel me nog steeds hetzelfde als voor de behandeling.
 
Idd die aspecten die je opsomt, voel me nog steeds hetzelfde als voor de behandeling.
Wel eens overwogen of t aan wat anders kan liggen?
Vermoeidheid door slecht slapen, stress (bewust of onbewust...) oid

Overigens... als je echt 8% vet hebt kan t ook nog liggen aan je lage vet%..
 
Wel eens overwogen of t aan wat anders kan liggen?
Vermoeidheid door slecht slapen, stress (bewust of onbewust...) oid

Overigens... als je echt 8% vet hebt kan t ook nog liggen aan je lage vet%..

Zit idd nog op 8%, aan dat had ik ook gedacht. Slapen gaat goed, stress kan ook door werk en dan verre afstand naar het werk. Maar dat zou mij cortisol ook een stuk hoger moeten zijn, terwijl deze normaal zijn.
 
Zit idd nog op 8%, aan dat had ik ook gedacht. Slapen gaat goed, stress kan ook door werk en dan verre afstand naar het werk. Maar dat zou mij cortisol ook een stuk hoger moeten zijn, terwijl deze normaal zijn.

Ik zou zeggen doe eens een clean bulk tot je op 12% zit. Hoeveel uur slaap je elke nacht?
Wellicht is Mucuna Pruriens 50% extract op 250 MG elke dag ook wel iets voor jou.
 
Ik zou zeggen doe eens een clean bulk tot je op 12% zit. Hoeveel uur slaap je elke nacht?
Wellicht is Mucuna Pruriens 50% extract op 250 MG elke dag ook wel iets voor jou.

7-9 uren, ken ik niet, heb jij daar ervaring mee ?
 
Wat de endocrinoloog ook zei is dat ze vreest als ik stop met HCG dat mijn waardes terug als ervoor gaan worden. Dus stelde ze voor weer 6 maanden HCG te nemen.
Nu vraag ik mij af wat ze na die 6 maanden dan gaat doen, ze veronderstelt dat het weer gaat terugvallen naar de oude waardes als ik ermee stop.
 
7-9 uren, ken ik niet, heb jij daar ervaring mee ?

Yep, erg fijn middel. Niet directe testosteronverhoging maar daar zijn wel goeie studies over langsgekomen, dus ook daar is het goed voor. Daarnaast zullen de problemen waar jij last van hebt wellicht wat verbeteren erdoor. Ik zou zeggen lees je eens in: https://examine.com/supplements/mucuna-pruriens/

Daarnaast kun je een natuurlijke test booster nemen aangezien dit soort dingen wel echt helpen bij mensen met een te laag testosteron. Maar dan moet je wel een goeie hebben. Eigenlijk kun je beter de dingen los kopen. Dan zou ik gaan voor: Magnesium glycinaat, 6-10 mg boron, 1 mg koper, 15-30 mg zinc en 60 tot 80 iu per kg aan vitamine D3.

Maar goed. Als je geen zin hebt om het te proberen d.m.v. supplementen als ondersteuning naast je HCG dan kun je dat achterwege laten. Ik zou minstens de mucuna pruriens een kans geven ;).
 
Yep, erg fijn middel. Niet directe testosteronverhoging maar daar zijn wel goeie studies over langsgekomen, dus ook daar is het goed voor. Daarnaast zullen de problemen waar jij last van hebt wellicht wat verbeteren erdoor. Ik zou zeggen lees je eens in: https://examine.com/supplements/mucuna-pruriens/

Daarnaast kun je een natuurlijke test booster nemen aangezien dit soort dingen wel echt helpen bij mensen met een te laag testosteron. Maar dan moet je wel een goeie hebben. Eigenlijk kun je beter de dingen los kopen. Dan zou ik gaan voor: Magnesium glycinaat, 6-10 mg boron, 1 mg koper, 15-30 mg zinc en 60 tot 80 iu per kg aan vitamine D3.

Maar goed. Als je geen zin hebt om het te proberen d.m.v. supplementen als ondersteuning naast je HCG dan kun je dat achterwege laten. Ik zou minstens de mucuna pruriens een kans geven ;).

Dat zal ik zeker eens overwegen, kijken of het iets kan helpen. Bedankt voor input man !
 
Back
Naar boven