AndroidHealthClinic

test tren bold kuur advies gevraagt

cjw

Advanced Bodybuilder
Waardering
27
Lengte
1m75
Massa
86kg
Vetpercentage
6%
Ik ben wen beetje opzoek na een mooie droge massa kuur en was benieuwd of dit mischien een mooi kuurtje zou zijn
Week 1-8 test e 500mg
Week 1-8 bold400mg
Week 9-15 test e 400mg
Week 9-15 tren e 300mg
En dan week 16-20test e 200mg om alvast wat waardes terug te laten komen voordat ik met de nakuur begin
Week 20-24 nolvadex

Tips en advies zijn welkom!
Heb hiervoor al 3 kuurtjes gehad
Kuur 1winstrol only
Kuur 2 test bold
Kuur 3 test deca diana

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 19:40 ----------

Of zou ik alleen met tren en test al mooi wat droge massa kunnen pakken met als kickstart dianabol?

Laatst bewerkt:
Jij gaat niet lang leven :)
Je bedoelt mg's .

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 21:45 ----------

Ik ben wen beetje opzoek na een mooie droge massa kuur en was benieuwd of dit mischien een mooi kuurtje zou zijn
Week 1-8 test e 500ml
Week 1-8 bold400ml
Week 9-15 test e 400ml
Week 9-15 tren e 300ml
En dan week 16-20test e 200ml om alvast wat waardes terug te laten komen voordat ik met de nakuur begin
Week 20-24 nolvadex

Tips en advies zijn welkom!
Heb hiervoor al 3 kuurtjes gehad
Kuur 1winstrol only
Kuur 2 test bold
Kuur 3 test deca diana

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 19:40 ----------

Of zou ik alleen met tren en test al mooi wat droge massa kunnen pakken met als kickstart dianabol?

Serious ?

Waarom zo ingewikkeld ? :)
6-12 weken
test met mast en/of tren

Ik vind het niks. Bold 8 weken schiet niet op. De switch dan naar tren snap ik ook niet. Ik zou het simpel houden:

Wk 1-10 250 test e
Wk 1-8 400 tren e
Wk 12-15 nakuur arofixen

Test verlagen en tren verhogen. 250 test / 400 tren. Levert al genoeg mooie resultaten op. Die kuur die jij beschrijft gaat je onnodig veel herstel kosten. Enneeuh, 1.75 en 80kg? Is dit je eerste kuur? Je kan nog makkelijk zat naturel gainen man.

Test verlagen en tren verhogen. 250 test / 400 tren. Levert al genoeg mooie resultaten op. Die kuur die jij beschrijft gaat je onnodig veel herstel kosten. Enneeuh, 1.75 en 80kg? Is dit je eerste kuur? Je kan nog makkelijk zat naturel gainen man.

In zijn openingspost staat dat hij al drie kuren heeft gedaan.

• Topic Starter Topic Starter

Stats zijn niet bijgewerkt en zoals hierboven staat heb ik al 3 kuren gehad

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 05:00 ----------

Waarom zo ingewikkeld ? :)
6-12 weken
test met mast en/of tren

Hoe zou jij t doen dan ? Torvallig advies?

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 05:08 ----------

Is dat niet om te cutten ?

250 test en 400 tren is echt niet om te cutten hoor. Kun je prima op gainen.

Neem laatste 4 weken masteron prop. Heb ook een kuur samengesteld met doel op het zelfde wat jij wil (droger met 2/3kg winst massa, masteron werkt het best als je al goed droog staat dat zou na die tren al het geval moeten zijn daarom die overschakeling naar mast ipv 1 van die andere

Neem laatste 4 weken masteron prop. Heb ook een kuur samengesteld met doel op het zelfde wat jij wil (droger met 2/3kg winst massa, masteron werkt het best als je al goed droog staat dat zou na die tren al het geval moeten zijn daarom die overschakeling naar mast ipv 1 van die andere

Mijn vet percentage is al 6% maar gaat me er meer om echt schone gains te maken

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 13:33 ----------

Tren hoger als 200 heeft mij brandend maagzuur en verpest mijn honger.
Vind het niet een ideaal middel voor te bulken.

Wat gebruik jij om te bulken dan ? En dan bedoel ik geen test diana deca

Wel pak eerste 6weken sustanon of omnadren om te gainen erna 4 weken tren om vocht eruit te halen en aders er uit te laten komen dan 4weken masteron als afwerking dan weekje niks en dan nakuur. En hgc laten meelopen vanaf het begin of week 4

Laatst bewerkt:

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 13:33 ----------

Wat gebruik jij om te bulken dan ? En dan bedoel ik geen test diana deca

Voeding?

5uur: 2 boterhammen met beleg, 100gr oats+ 1 schep proteine

+/- 7 uur   2 eieren plus handje vol studentenhaver (noten)

+/9 uur 4 boterhammen, 2 eierkoeken, 1 banaan , 100gr oats+ 1 schep proteine

+/- 11 a 12 uur  4 boterhammen, 2 eierkoeken, 1 banaan , 100gr oats+ 1 schep proteine

+/- 3 uur 2 eieren plus handje vol studentenhaver (noten), 100gr oats+ 1 schep proteine
6
uur avond etenvoor het sporten 60gr maltodextrine pure 1 schep proteinetijdens 60gr maltrodextrine na het sporten 60gr maltodextrine pure 1 schep proteine

+/-9 uur voor het slapen gaan, 100gr oats+ 1 schep proteine

MWAAA als ik jou was zou ik eerst je voeding veranderen..
Wanneer je dan wilt kuren, toch Test E only of zoals boven vermeld Test + tren.

Ja minder shakes. Je bent geen baby meer die de fles krijgt. Voor een bulk hoef je ook niet om de twee uur te eten.

Terug
Naar boven