XXL Nutrition

Test Tren Deca

badego

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
3
Lengte
1m85
Massa
105kg
Vetpercentage
14%
Ik ga eindelijk eens weer deca gebruiken na jaren.
Dit icm met tren om te proberen hoe dat bevalt.

Ik twijfel tussen 2 varianten:

Test 600mg
Tren 500mg
Deca 500mg

Test 900mg
Tren 375mg
Deca 375mg

In mg's komt het op hetzelfde uit.

Welke van de 2 zouden jullie kiezen en waarom?

Zou geen twee nor 19s combineren ivm progesterone en ze beide nogal voor een zwaar herstel zorgen

Ik ga eindelijk eens weer deca gebruiken na jaren. Dit icm met tren om te proberen hoe dat bevalt. Ik twijfel tussen 2 varianten: Test 600mg Tren 500mg Deca 500mg Test 900mg Tren 375mg Deca 375mg In mg's komt het op hetzelfde uit. Welke van de 2 zouden jullie kiezen en waarom?
Het hangt ervan af hoe je voorgaande kuren eruit zagen. Ik heb Tren en Deca altijd op 400mg gedoseerd i.c.m. 500mg Test. En dat is mij altijd heel goed bevallen, ook de combinatie met 500mg Test, 400mg Deca en 400mg Tren. Al merk ik wel dat mijn bloeddruk dan wat hoger wordt. Tijdens de eerste twee kuren met Deca had ik last van vocht, daarna niet meer. Voor de rest heb ik geen last van bijwerkingen en de gains zijn nu wat minder, dus de volgende keer ga ik hoger doseren (1000mg Test en 600mg Deca).

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

Zou geen twee nor 19s combineren ivm progesterone en ze beide nogal voor een zwaar herstel zorgen
Wat is dan het verschil tussen bijvoorbeeld 400mg Tren en een stack van 200mg Tren en 200mg Deca?

• Topic Starter Topic Starter

Heb deze discussie al eens eerder gevoerd.
Heb je als je twee 19 nor combineert dan eerder last van bijwerkingen?
Mg's blijven toch hetzelfde.

Laatst bewerkt:
Deze:

750 Mg test
400 Mg tren E
200 Mg deca

Hier kan je gruwelijk op gainen, wel opletten met vocht.

• Topic Starter Topic Starter
Deze:

750 Mg test
400 Mg tren E
200 Mg deca

Hier kan je gruwelijk op gainen, wel opletten met vocht.

Merk je wat van de deca op die dosis?

---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

Het hangt ervan af hoe je voorgaande kuren eruit zagen. Ik heb Tren en Deca altijd op 400mg gedoseerd i.c.m. 500mg Test. En dat is mij altijd heel goed bevallen, ook de combinatie met 500mg Test, 400mg Deca en 400mg Tren. Al merk ik wel dat mijn bloeddruk dan wat hoger wordt. Tijdens de eerste twee kuren met Deca had ik last van vocht, daarna niet meer. Voor de rest heb ik geen last van bijwerkingen en de gains zijn nu wat minder, dus de volgende keer ga ik hoger doseren (1000mg Test en 600mg Deca).

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

Wat is dan het verschil tussen bijvoorbeeld 400mg Tren en een stack van 200mg Tren en 200mg Deca?

Afgelopen kuur was 900mg test en 750mg tren.

Deca ben ik niet zo'n fan van, maar ik wil het weer eens een kans geven.
Ik wil eens wat variatie want het is altijd maar tren.

Ik merkte zelfs bij 100mg deca al iets... Hangt van persoon tot persoon af. Heb zelf nooit boven de 200 Mg deca/week gebruikt.

Merk je wat van de deca op die dosis? ---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ---------- Afgelopen kuur was 900mg test en 750mg tren. Deca ben ik niet zo'n fan van, maar ik wil het weer eens een kans geven. Ik wil eens wat variatie want het is altijd maar tren.
Het blijft persoonlijk, maar Deca is en blijft voor mij de shit.

---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:34 ----------

Maar Deca Tren is een hele lekker combinatie. Wel goed je bloeddruk in de gaten houden.

Ik meende altijd dat Tren-gyno ( dus de lekkende tepels ) kwam door progesteron right? Tren verlaagt dit maar Deca verhoogt progesteron toch? Heb je dan niet veel meer kans op tepels waarmee je een baby kunt voeren?

Vraag me dit al heel lang af, misschien zit ik wel echt helemaal verkeerd maar ben wel benieuwd. ( en dan niet alleen iets als ik heb nergens last van dus het is niet zo :P )

ik denk ook aan zo een combo alleen dan wat lager
500 test
400 tren
200 deca

Terug
Naar boven