XXL Nutrition

Test tren drost - cut

Cav

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
74kg
Vetpercentage
8%
Dag iedereen,

Maatje van me plant binnenkort een kuur.
Stats
173cm
78kg
12% vet

Doel is massabehoud (met evt wat massawinst) en vetpercentage onder de 10%

Geplande kuur is via een mix
Vial 10ml, Per ml:
Test p: 50mg
Trenbolone: 50mg
Drost p: 50mg

Huidig plan is 1,5ml EOD
Week 1-8:
Test: 262,5mg
Tren: 262,5mg
Drost: 262,5mg

Week 9-12: 20mg nolva/d

Vraagjes: doseringen goed? Kan minder ook (50mg eod?)
Lengte kuur: is 8 weken max, of kan dit verlengd worden (evt met lagere dosering)?
Tijdens kuur: leverbescherming (nac, milk thistle) aan te raden? bloeddruk (hawthorn)?, aromatase remmer lijkt me met masteron niet nodig?
Hcg week 1-8: 250mg/2xweek zou ik aanraden. Dit heeft hij nog niet op voorraad. Is het een absolute vereiste bij deze kuur?

Zie ik nog wat over het hoofd?
Advies is welkom!:p

Het nadeel van deze mix producten is dat je niet ideaal kunt verdelen zoals je dat zou willen..

Ik zou eerder voor 250 test, 300 mast en 500 tren gaan.. Of 125 test, 200 mast en 400 tren.. Als de eerste optie wat aan de hoge kant is voor "je maatje".

• Topic Starter Topic Starter
Idd vervelend dat het al gemixt is. Had het zelf ook liever anders gezien, maar het is roeien met de riemen die er zijn.
Qua zwaarte zeg ik omdat eerdere kuurervaring beperkt is (1x winny only). Test only zou nu vast beter zijn, maar kijk dit is wat de dealer verkocht heeft, vandaar.

En ja, "maatje". Veel hollanders hier, mijn taaltje wat aanpassen dus :D (no offence btw :cool: )

Kan naast je mix ook nog wat extra ace zetten toch??;)

250mg test-e is ook al voldoende om op te cutten, maar ik ken maar bar weinig mensen die ook daadwerkelijk op zulke lage dosissen cutten..

Meer gear kan altijd natuurlijk stunnaflunna

250mg test-e is ook al voldoende om op te cutten, maar ik ken maar bar weinig mensen die ook daadwerkelijk op zulke lage dosissen cutten..

Ik heb eens op 250mg gecut.
Doe ik nooit meer.

Waarom zoveel androgenen om te cutten? Is dat een trend op dbb tegenwoordig... test E is zelfs genoeg

Was dat maar zo, dan zou ik elke cruise lekker cutten.

Ik ga van een bulk blast naar 4 weken cutten op dezelfde dosis, daarna cruise ik 6 weken terwijl ik verder cut, geen spierverlies hiermee, maar ik ben dan natuurlijk ook nog geen beest van 104kg :D

Ik zou geen mixproducten gebruiken. Je weet nooit wat ze erin gegooid hebben en wat de doseringen zijn.
Beter gewoon alles los gebruiken en zelf doseren.

Haha natuurlijk heb je daarom geen spierverlies :D Ik dacht dat je doelde op enkel test en dan van bulk naar cut :p my mistake

Haha nee, na de bulk eerst 4 weken doortrekken op die dosis en cutten, en dan 6 weken cruisen + verder cutten

Ik cut nu op 250 testo, n**ga.

Ik zou geen mixproducten gebruiken. Je weet nooit wat ze erin gegooid hebben en wat de doseringen zijn.
Beter gewoon alles los gebruiken en zelf doseren.

Zie het verschil niet, in jouw test E vial weet jij ook niet of ze dr daadwerkelijk test E in hebben gedouwd.

Terug
Naar boven