Fitness Seller

Test/tren/mast gyno

careless

Novice
Waardering
0
Beste leden

ik ben momenteel bezig aan deze cycle

week 1-4: 50mg winstrol/dag
week 1-4: 375mg Test-E
week 4-8: 500mg Test-E

week 9-19: 375mg Test-e
week 9-17: 500mg Tren-e
week 9-19: 400mg Mast-e

Tijdens week 7 begon ik last te krijgen van gevoelige tepels.
Omdat de gevoelige tepels zich hebben verdergezet naar gyno ben ik begonnen met het nemen van Nolvadex. Aangezien ik al gevoelige tepels had op test only ging ik er vanuit dat dit de oorzaak was van de gyno => vandaar mijn keuze voor nolvadex.

Ik heb toen (vanaf week 10 ongeveer) twee weken nolvadex genomen op 20mg per dag. Na twee weken was er geen enkel resultaat. Daarom heb ik EOD 0,5mg arimidex toegevoegd. Ik ben nu ongeveer dus een drie weken bezig met nolvadex en de laatste week ook met arimidex.

Aangezien dat de gyno toch niet wegtrekt begin ik te vermoeden dat mijn hoog oestrogeengehalte dat ik had van de test, ervoor gezorgd heeft dat ik gyno heb gekregen van de tren.
Aangezien ik toch nog enkele weken verder moet kuren heb ik schrik dat het probleem alleen maar zal verergeren met blijvende gevolgen hieraan vast.

Nu vraag ik mij af wat op dit moment de beste oplossing is om mijn gyno te laten verdwijnen?
Wat is eigenlijk de beste manier om te achterhalen wat de precieze oorzaak van mijn gyno is?

Extra vraag:
Ik prik op dit moment 1 keer per week 6 ml. Is het mogelijk om over te stappen naar 2 x 3ml per week, en zou ik hier een voordeel uit kunnen halen? Of is mijn kuur hier te ver voor gevorderd?

Alvast bedankt voor de hulp

Laatst bewerkt:
Misschien je test omlaag brengen?

letro. kwart tabje per dag en wordt het na een aantal weken niet beter, halfje per dag.

• Topic Starter Topic Starter
Test omlaag brengen was ik sowieso al van plan. Zal dan van 375mg naar 250mg gaan.

Ik lees dat letro toch een zeer zwaar product is met enkele serieuze bijwerkingen. Is er naast de letro dan geen andere optie?
Als letro de enige optie is, zal ik niet verder twijfelen, maar als er andere mogelijkheden zijn wil ik deze eerst graag proberen

---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

Ik heb trouwens nog een extra vraag.
Ik ga deze ook toevoegen in men beginpost.

Ik prik op dit moment 1 keer per week 6 ml. Is het mogelijk om over te stappen naar 2 x 3ml per week, en zou ik hier een voordeel uit kunnen halen? Of is mijn kuur hier te ver voor gevorderd?

Test omlaag, eventueel Aromasin proberen. Letro kan ook maar dacht altijd dat dat een beetje het laatste redmiddel was zeg maar, misschien dat KaLe wil uitleggen waarom Letro ipv Aromasin?

Weet je zeker dat het gyno is trouwens? Zult de 1e niet zijn die zijn hele kuur door 24/7 met zn tepeltjes speelt om maar gyno te kunnen ontdekken en zo juist gevoelige tepels krijgt,

2 keer per week prikken zou ik sowieso doen boven de 4 ml, lijkt me niks 6 ml in 1 quad te drukken.

enkel aromasin of daarbij ook nog nolva blijven nemen?
Zal de aromasin veel verschil zijn met de arimidex die ik nu neem?

Ben toch 99% zeker dat het gyno is. Tepels zijn constant zichtbaar in men bloes en dit was ervoor absoluut niet het geval. Als ik men armen naarvoor strek zie je heel duidelijk dat er een soort van ophoping zit, bovenop de borstspier. Daarnaast is er onder men rechter tepel toch een bolletje te voelen, met een diameter van enkele milimeters.

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------

Toen ik gevoelige tepels krijg maakte ik me nog geen zorgen. Ik ging er vanuit dat dit geen gyno was. Maar je zag de "ophoping" duidelijk groter worden en nu is er ook het bolletje onder men tepel.

Ik had het deel gemist waarin je zei A'dex te gebruiken. Als dat niet helpt ben je wel goed genaaid ja en kun je Letro gaan proberen.

Toen ik gevoelige tepels krijg maakte ik me nog geen zorgen. Ik ging er vanuit dat dit geen gyno was. Maar je zag de "ophoping" duidelijk groter worden en nu is er ook het bolletje onder men tepel.

sorry, het bericht werd per ongeluk twee keer geplaatst.

Zou ik men test verlagen en kijken of dit helpt? of zou ik beter direct beginnen met Letro?
Hoop toch dat de letro men gains niet te veel in de weg zal zitten door het drastische effect op de hoeveelheid oestrogeen

Als de test nu niet de oorzaak is van de gyno, maar wel de tren, dan zal die letro waarschijnlijk ook niet helpen?

Laatst bewerkt:
Het mooie is:
Als ik alleen Test neem heb ik geen last van gyno. Van alleen Tren ook niet. Neem ik ze allebei samen dan heb ik het zo goed als direct. Nolva gaat hier niet veel aan kunnen doen...

Blijft me verbazen dat de meeste mensen alseerst aanraden om nóg maar een middeltje erbij te nemen in plaats van gewoon een bepaalde dosis omlaag te doen.

Laatst bewerkt:
Het mooie is:
Als ik alleen Test neem heb ik geen last van gyno. Van alleen Tren ook niet. Neem ik ze allebei samen dan heb ik het zo goed als direct. Nolva gaat hier niet veel aan kunnen doen...

Blijft me verbazen dat de meeste mensen alseerst aanraden om nóg maar een middeltje erbij te nemen in plaats van gewoon een bepaalde dosis omlaag te doen.

Wat zou jij dan omlaag doen? de test of de tren?

Test omlaag, eventueel Aromasin proberen. Letro kan ook maar dacht altijd dat dat een beetje het laatste redmiddel was zeg maar, misschien dat KaLe wil uitleggen waarom Letro ipv Aromasin? Weet je zeker dat het gyno is trouwens? Zult de 1e niet zijn die zijn hele kuur door 24/7 met zn tepeltjes speelt om maar gyno te kunnen ontdekken en zo juist gevoelige tepels krijgt,

2 keer per week prikken zou ik sowieso doen boven de 4 ml, lijkt me niks 6 ml in 1 quad te drukken.

eigenlijk hierom:
"Aangezien dat de gyno toch niet wegtrekt begin ik te vermoeden dat mijn hoog oestrogeengehalte dat ik had van de test, ervoor gezorgd heeft dat ik gyno heb gekregen van de tren."

Als dit het geval is, zorgt hoog oestrogeen ervoor dat de tren prolactine verhoogt -> tren gyno. Indien dit het geval is zal nolva, ari en aro geen moer hier tegen doen.
Eigenlijk zou je dus bloed moeten trekken om te kijken of dit daadwerkelijk het geval is. Indien prolactine te hoog is, dan zeker letro.
Of ff kijken of je melk uit je tepel knijpt :D Weet je het ook wel..

Persoonlijk vind ik aro (zelfs 10mg eod) harder op mn gewrichten en gemoedstoestand dan tov kwartje letro. We hebben het hier niet over stootkuren letro tot 2.5 mg p/d.

Men letro is 2,5mg/tab. Dat zal wel een probleem gaan geven vrees ik..

eigenlijk hierom:
"Aangezien dat de gyno toch niet wegtrekt begin ik te vermoeden dat mijn hoog oestrogeengehalte dat ik had van de test, ervoor gezorgd heeft dat ik gyno heb gekregen van de tren."

Als dit het geval is, zorgt hoog oestrogeen ervoor dat de tren prolactine verhoogt -> tren gyno. Indien dit het geval is zal nolva, ari en aro geen moer hier tegen doen.
Eigenlijk zou je dus bloed moeten trekken om te kijken of dit daadwerkelijk het geval is. Indien prolactine te hoog is, dan zeker letro.
Of ff kijken of je melk uit je tepel knijpt :D Weet je het ook wel..

Persoonlijk vind ik aro (zelfs 10mg eod) harder op mn gewrichten en gemoedstoestand dan tov kwartje letro. We hebben het hier niet over stootkuren letro tot 2.5 mg p/d.

Kijk dat is een uitleg waar je wat aan hebt. Thanks KaLe!

Kan je nog gewoon verder met je tren kuur als je de test verlaagt en letro neemt? Gaat het dan ook weggaan of alleen stabiliseren?

Gr

Je zegt dat je bij je test only kuur ook al gyno verschijnselen had, waarom heb je een AI zoals arimidex dan niet preventief gepakt op 0,25 of 0,5mg? Oke het gaat je gains een beetje tegen. Maar je krijgt dan wel kwaliteit gains en stukke minder bloat?

Terug
Naar boven