XXL Nutrition

test/tren/oral tren/winstrol

patrick112

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m90
Massa
98kg
binnen enkele dagen begin ik aan volgend kuurtje

1-4: 2mg oral (liquid) tren ed
1-4: 40mg winstrol ed
1-10: 400mg tren ew
1-12: 500mg test e ew

Ben vooral benieuwd naar de oral tren (vloeibare zou veel hoger gedoseerd zijn dan de pillen).:D

Logje start binnen paar dagen...

oral tren icm tren injection???
Beetje teveel van het goede vindt je niet?

deze ga ik ook volgen, leuk kuurtje :thumbup:

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 18:49 ----------

als ik jouw was ,zou ik nog oxy erbij nemen de eerste 4 weken .

waarom begin je gelijk op 2mg oral tren....? Zulke onzin,0,5 is zat

Doe die oral tren op het laatst, voor op je dode punt. Je heb al een kickstart dat is winy. Gr.

Ik volg, ga je foto's toevoegen?

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren begonnen... eerste inject erin . Ging goed, ook al was het een paar maand geleden dat die bil een spuit had gezien. Hij slorpte de olie op alsof ie al maanden erop aan t wachten was :D
Heb wel ng iets verandered nl. Ik spuit om de 5 dagen ipv elke week en dan 375mg test en 300mg tren. Het is gewoon handiger 3ml te spuiten in 1 keer.

De liquid oral tren, was iets nieuw voor mij... tis 4mg/per ml gedoseerd dus moet een 0.5ml hebben om in men drinken te kappen. Heb dit geprobeerd met een insulinespuitje te doen, is uiteindelijk gelukt maar was toch geen goed idee :) Het is veel te dik...dus vandaag maar met een echte spuit doseren.
Ik kreeg bijna onmiddellijk ne warmte rush van de oral tren.

Zo dadelijk gaat het 2e superdrankje binnen :). De tren doe ik smorgens, de winny net voor het trainen...

Voor de rest vanzelfsprekend weinig nieuws, buiten dat ik al de indruk heb dat ik harder zweet...en iets harder ruikt ...het zweet.

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 08:47 ----------

Ik volg, ga je foto's toevoegen?
als de resultaten me aanstaan wil ik dit overwegen :p

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 08:50 ----------

Doe die oral tren op het laatst, voor op je dode punt. Je heb al een kickstart dat is winy. Gr.

Als ik aan dat dode punt ben, heb ik ng genoeg van die oral tren liggen ;)
Wil vooral de combo met winny eens ervaren, en vind meestal ne kickstart met enkel winny ofzo niet zo denderend...

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 08:52 ----------

oral tren icm tren injection???
Beetje teveel van het goede vindt je niet?
Mss wel maar indien nodig kan ik heel gemakkelijk stoppen met de oral.
Is nooit weggegooid he...

En je stopt met de oral tren zodra je pis eruit ziet als cola of ?

dag 3 en de weegschaal geeft +1.5kg aan... Lijkt me wel heel veel dus mss is het een stuk omdat ik gisteren heel veel heb gegeten en nog nie alles verteerd is ofzo... Straks nog is wegen...
Voor de rest, veel zweten..maar het is dan ook wel warm :)
Lichtjes iets sneller geprikkeld in het verkeer :)
En ik voel me top !!

ECHTE MT is fokking heavy;)

Zoals verwacht was 1.5kg wel wat veel... maar 1 kg is er wel degelijk bij :)
Wat ik na 4 dagen al zeer goed vind.
Ik heb het gevoel dat dit best wel een heftige 10 weken word. De MT is wel degelijk zware shit!
Agressie is zeker toegenomen, niet dat ik gelijk een zot rondloop ofzo..maar in situaties waarin ik normaal "lichtelijk" geirriteerd zou zijn ..nou ja...zijn iets meer dan "lichtelijk" nu.
Voor de rest niks bijzonder... Voel dat men spieren iets harder voelen, maar dit heb ik altijd met Winny.
Morgen de 2e spuit erin...

jij voelt wel al heel veel na 4 dagen...

Aan de manier waarop hij posts formuleerd zal TS waarschijlijk uitgaan van dergelijke (bij)werkingen... als jij je daar helemaal op gaat instellen dan kan jij je inderdaad ook zo gaan voelen binnen korte tijd.

Die oral ren werkt ook direct dus zal het ook gelijk lichaamelijk en geesterlijk merkbaar moeten zijn.

zou de oral mt vlak voor trainen nemen,dan heb je minder last denk ik van opvliegerigheid.

2e spuit is er gisteren ingegaan..
weegschaal geeft +2kg aan..:) Eet veel verschillende keren maar porties zijn "gematigd" en toch redelijk clean.. dus tot hiertoe overtreft het men verwachtigingen die 2kg op 6 dagen
Ben wel wat kortademig bij langere inspanningen...maar voor de rest alles ok..
krachttoename is er nog niet echt volgens mij...
Heb wel de raad van Krieltje gevolgd en neem de oral tren nu net voor het trainen..
Ben de geur en smaak van dat spul al wel beu :)
Ga wss 1 fles (20 dagen) nemen en het andere flesje er op het laatste bijgooien..

---------- Post toegevoegd Mon 9 Jul 2012 om 18:48 ----------

jij voelt wel al heel veel na 4 dagen...
die 2mg oral tren ...voel je zeker wel snel hoor. de vloeibare is echt niet te vergelijken met de pillen van "zogezegd" 5mg

Krachttoename is duidelijk nu... incline bench press met halters van 32kg naar 36kg.. die had ik zelfs nog nooit geprobeerd!!
Weegschaal +2.5 kg... :)
Voor de rest begint men lichaam wa te wennen denk ik..nie meer de warmte rush en de zenuwachtigheid na de oral tren...

Terug
Naar boven