Fitness Seller

test/tren/oral tren/winstrol

• Topic Starter Topic Starter
Weegschaal: +4.2kg...
Sinds 2 dagen op 1mg oral tren, minder last nu van de kortademigheid.
Voor de rest voel ik me heel goed, slapen is ng steeds in brokken maar voel me niet moe.

2 weken bezig, ...weegschaal +5kg, en mensen vinden dat ik slanker lijk (in mijn gezicht vooral)
Vandaag gestopt met de oral tren...enkel ng de winny (en de injects natuurlijk), Op het einde doen ik dan weer de oral tren maar dan zonder de winny.

nice man, keep us posted!

weegschaal : +6kg...
Enige "echte" bijwerking is het slecht slapen...langer dan 4u in 1 keer is bijna onmogelijk..

Hoewel ik men voeding heb verhoogd ben ik gewicht aan het verliezen... Geen dramatische cijfers maar ondertussen wel een halve kilo.. Men gewichtstoename is in het begin ook wel snel gegaan... Momenteel terug op +5.5kg. Op zich vind ik het niet zo erg want heb deze kuur niet gekozen om zoeel mogelijk gewicht te winnen. Maar vraag me wel af hoe het komt. Zou het vochtverlies zijn? want k zweet wel als een rund snachts :) Of bij vele lees je ook dat tren veel vet verbrandt... Anyhow alles loopt goed, voel me sterker, beter en groter :) Slapen is ook al wat beter, word ng maar 1 keer wakker op een nacht en voel me uitgeslapen. Heb een beetje down geweest laatste dagenmaar dat is ook weer over...
Ben nu al enkele dagen met de MT gestopt...

Ok voeding wat aangepast en terug op +6.8 kg...
Laatste week op winny, goed want begin wat gewrichtspijnen te krijgen.
Voor de rest, 1 ding is zeker...TREN I AM LOVING IT :)

kNu al enkele dagen enorme last van "t zuur" ...Pff vind ik echt de rotste bijwerking..
voor de rest krachtgains blijven vermeerderen, gewicht stabiliseert rond de +7kg maar merk dat ik droger begin te worden.
Ben nu al vrij zeker dat ik bij de volgende kuur er zeker Tren bij doen, hier reageer ik blijkbaar goed op. Bij men vorige test only, blies ik te veel op.
Den dat het injecteren om de 5dagen een beter effect heeft dan ew...

Mooi man!
Wat zegt de spiegel?:cool:

In de spiegel ben ik zeker tevreden .;;zeker om nog niet eens de helft van men kuur te zitten.
Niet dat ik achter deze kuur tevreden ga zijn hoor :DBen van plan elke keer 4mnd off te zijn en dan 3mnd on..voor een jaar of 2..en wss op tren..
Mooi man!
Wat zegt de spiegel?:cool:

succes maat;) Leuke logje:)
Ik ben met de injecties Methyl-tren bezig in combo met Test-p ik zit nu op 4mg per dag:D

succes maat;) Leuke logje:)
Ik ben met de injecties Methyl-tren bezig in combo met Test-p ik zit nu op 4mg per dag:D
Heb het gelezen kvolg je log...:) 4mg is echt wel veel ..;van dit spul, maar je gaat er blijkbaar wel lekker op ;)
Op het flesje van de vloeibare staat max 2mg per dag, supplier zei wel evt 4mg om de 2d. Blijkbaar schilt dat dan toch tov de injectable.
Komt die van jou ook van het "verre oosten"? :)

Heb het gelezen kvolg je log...:) 4mg is echt wel veel ..;van dit spul, maar je gaat er blijkbaar wel lekker op ;)
Op het flesje van de vloeibare staat max 2mg per dag, supplier zei wel evt 4mg om de 2d. Blijkbaar schilt dat dan toch tov de injectable.
Komt die van jou ook van het "verre oosten"? :)

Ja van het land der Bruce lee ;) omdat die van jouw om op te drinken is zou ik het niet riskeren om 4mg te nemen bro, maar die 4mg bevalt mij goed en ik kan de sides goed de baas, tot nu toe nog geen vervelende situatie gehad ofzo... altijd chill en mij professioneel gehouden:D
Binnen 6dagen ofzo zijn mijn flesjes op, dan heb ik juist 4weken gedaan, de afgelopen 2dagen ben ik elke dag droger en droger in de spiegel aan't worden... Het is precies dat het nu pas tegoei inkicked bij mij... of dat de tren precies nu pas zijn werk begint te doen en mij afwerkt:p
Crazy shizzle bro;) Maar ik ben er echt niet bang van

effe geleden...maar hier doet de AS zeker zijn werk goed! begin nu ook stilaan droger te trekken waardoor de spierwinst zichtbaar word :) Enkel minpuntje...ben aan men laatste 3 spuiten toe (had berekend op 1xper week) dus wou bijbestellen om langer doortrekken. Maar heb laatste dagen pijn linkerkant buik, en vooral ook urine is zeer donker.. Zouden men nieren wat in de problemen komn? twijfelnu hard om nogmaals bij te bestellen...

pijn in je buik lijkt me niet van nieren te komen, maar vanaf hier kan ik niet zien en voelen wat jij voelt. Ik denk dat het niets met elkaar te maken heeft maar probeer ff veel water te drinken blijft je pis erg donker dan morgen meteen huisarts raadplegen. op hoeveel weken zit je nu? en wil je de test nog ff langer doortrekken?

wegens ziekte beetje voregr gestopt, ...urine werd donkerder en donkerder...Alsook onverwacht naar het buitenland binnenkort, ...
10 dagen na laatste inject, tot hiertoe voel ik me best goed...
ben zeker teverden over de kuur... die ik zeker ga herhalen maar welmet iets mildere kickstart...denk dat dat toen al veel van men lichaam gevorderd heeft zodat ik oplaatse sneller last had van de injects...

Terug
Naar boven