patrick112
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of bij vele lees je ook dat tren veel vet verbrandt... Anyhow alles loopt goed, voel me sterker, beter en groter
Slapen is ook al wat beter, word ng maar 1 keer wakker op een nacht en voel me uitgeslapen. Heb een beetje down geweest laatste dagenmaar dat is ook weer over...
Ben van plan elke keer 4mnd off te zijn en dan 3mnd on..voor een jaar of 2..en wss op tren..
Heb het gelezen kvolg je log...succes maatLeuke logje
Ik ben met de injecties Methyl-tren bezig in combo met Test-p ik zit nu op 4mg per dag![]()
4mg is echt wel veel ..;van dit spul, maar je gaat er blijkbaar wel lekker op 

Heb het gelezen kvolg je log...4mg is echt wel veel ..;van dit spul, maar je gaat er blijkbaar wel lekker op
Op het flesje van de vloeibare staat max 2mg per dag, supplier zei wel evt 4mg om de 2d. Blijkbaar schilt dat dan toch tov de injectable.
Komt die van jou ook van het "verre oosten"?![]()
omdat die van jouw om op te drinken is zou ik het niet riskeren om 4mg te nemen bro, maar die 4mg bevalt mij goed en ik kan de sides goed de baas, tot nu toe nog geen vervelende situatie gehad ofzo... altijd chill en mij professioneel gehouden

Maar ik ben er echt niet bang van
Enkel minpuntje...ben aan men laatste 3 spuiten toe (had berekend op 1xper week) dus wou bijbestellen om langer doortrekken. Maar heb laatste dagen pijn linkerkant buik, en vooral ook urine is zeer donker.. Zouden men nieren wat in de problemen komn? twijfelnu hard om nogmaals bij te bestellen...