- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik zou echt niet weten hoe anders het is de "non-injectable" versie...Je drinkt die oral tren als ik het goed lees?
Is die werking dan nog goed?
Serieuze belasting op je lever, niet?
Succes met je kuur!
ja die 5mg zijn echt poep man, ging harder op die van 2mg versie toen ik 4mg nam dan nu ik 10mg neem![]()

Ja ik zou echt niet weten hoe anders het is de "non-injectable" versie...
leverbelasting ...ja wss zal die wel groot zijn, daarom dat ik maar 20 dagen gaan doen, heb ook nog de winstrol dus men lever zal zeker onder zware druk staan.
Je hebt liquid, maar non injectable.. Never heard of it!![]()
Ja ik zou echt niet weten hoe anders het is de "non-injectable" versie...
leverbelasting ...ja wss zal die wel groot zijn, daarom dat ik maar 20 dagen gaan doen, heb ook nog de winstrol dus men lever zal zeker onder zware druk staan.
Je hebt liquid, maar non injectable.. Never heard of it!![]()
Zo nieuw is het niet hoor, heb het hier nog al tegengeomen...
Made in China![]()
... in men nek poppen de aders eruit ;Ook dit advies ga ik volgen...vanaf morgen naar 1mg voor de laatste 10dagen.kerel zak ff met die mt.....ga naar max 1 mg pd,is echt zat

Krachttoename is duidelijk nu... incline bench press met halters van 32kg naar 36kg.. die had ik zelfs nog nooit geprobeerd!!

Weet ik...maar bij is dat men slechtste oefening waar ik maar niet in vooruit ga ... daarom het voorbeeld. zeker niet voor het gewicht want velen doen een pak meer gewoon naturelBedoel je nou 36kg dumbbells? want dat doet menig naturel nog??
Als je het verkeerd lees dan mag je het negeren hoor..![]()
Zelfs dan.. andere krachtstats? Bedoel alleen te zeggen.. je zit zo'n beetje aan de twee zwaarste middelen die er zijn en dan pas 36kg DB press, hoe staat de rest er dan bij?
Trouwens het schilt zoveel van mens tot mens, zie echte beren die minder pakken als ik soms maar soms ook fijne mannetjes die meer pakken.. dat je denkt van "shit" waar zit dat 
Ik bedoel alleen te zeggen, ben je misschien niet wat vroeg begonnen? Ik weet niet hoeveelste kuur dit voor je is. Maakt nu verder niet uit, nummers kan je natuurlijk niet als maatstaf gebruiken alleen ging er op die manier bij mij een belletje rinkelen![]()