XXL Nutrition

test/tren/oral tren/winstrol

Je drinkt die oral tren als ik het goed lees?
Is die werking dan nog goed?
Serieuze belasting op je lever, niet?
Succes met je kuur!

ja die 5mg zijn echt poep man, ging harder op die van 2mg versie toen ik 4mg nam dan nu ik 10mg neem :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Je drinkt die oral tren als ik het goed lees?
Is die werking dan nog goed?
Serieuze belasting op je lever, niet?
Succes met je kuur!
Ja ik zou echt niet weten hoe anders het is de "non-injectable" versie...
leverbelasting ...ja wss zal die wel groot zijn, daarom dat ik maar 20 dagen gaan doen, heb ook nog de winstrol dus men lever zal zeker onder zware druk staan.

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jul 2012 om 20:47 ----------

ja die 5mg zijn echt poep man, ging harder op die van 2mg versie toen ik 4mg nam dan nu ik 10mg neem :roflol:

Heb ook op 10mg gezeten toen met de pillen..
De vloeibare versie is veel beter, max 2mg per dag..
Denk als je daar 10mg van neemt...je gewoon doodvalt :)

leverbelasting ...ja wss zal die wel groot zijn, daarom dat ik maar 20 dagen gaan doen, heb ook nog de winstrol dus men lever zal zeker onder zware druk staan.

Je hebt liquid, maar non injectable.. Never heard of it! ???

Je hebt liquid, maar non injectable.. Never heard of it! ???

Zo nieuw is het niet hoor, heb het hier nog al tegengeomen...
Made in China :)

Ik persoonlijk ken maar ene chinees ;)

dag 10: straks de derde erin.
Weegschaal +3.4 kg
Gisteren bij de training is de krachttoename op sommige oefeningen gewoonweg brutaal.;
Mijn hoofd lijkt wel te gaan ontploffen dan :)... in men nek poppen de aders eruit ;
Tot hiertoe zeer tevreden...
Heb wel moeite om in 1 keer door te slapen, regelmatig wakker en nachtelijke zweetbuien .
Vind ik persoonlijk maar een kleine prijs die ik betaal

kerel zak ff met die mt.....ga naar max 1 mg pd,is echt zat

kerel zak ff met die mt.....ga naar max 1 mg pd,is echt zat
Ook dit advies ga ik volgen...vanaf morgen naar 1mg voor de laatste 10dagen.
Het werkt subliem, maar begin het nu wel te voelen.
Ben net met de honden gaan wandelen en ben gewoon buiten adem.
Is met trainen net zo, heb enorme krachtwinst en kan veel dieper gaan maar na enkele oefeningen is het lichten uit:)

Krachttoename is duidelijk nu... incline bench press met halters van 32kg naar 36kg.. die had ik zelfs nog nooit geprobeerd!!

Bedoel je nou 36kg dumbbells? want dat doet menig naturel nog??
Als je het verkeerd lees dan mag je het negeren hoor.. :)

Bedoel je nou 36kg dumbbells? want dat doet menig naturel nog??
Als je het verkeerd lees dan mag je het negeren hoor.. :)
Weet ik...maar bij is dat men slechtste oefening waar ik maar niet in vooruit ga ... daarom het voorbeeld. zeker niet voor het gewicht want velen doen een pak meer gewoon naturel

Zelfs dan.. andere krachtstats? Bedoel alleen te zeggen.. je zit zo'n beetje aan de twee zwaarste middelen die er zijn en dan pas 36kg DB press, hoe staat de rest er dan bij?

flinke cocktail, gl

Zelfs dan.. andere krachtstats? Bedoel alleen te zeggen.. je zit zo'n beetje aan de twee zwaarste middelen die er zijn en dan pas 36kg DB press, hoe staat de rest er dan bij?

Wat had je dan verwacht? dat ik op 10 dagen van 32kg naar 52kg ging gaan?
Sorry hoor maar kga niet alle krachtstats bespreken hier. Niet echt de bedoeling van men logje. Kwist dat het link was een gewicht te vermelden en wil niet dat dit een virtuele competitie gaat worden waarin iedereen 200kg benched :) Trouwens het schilt zoveel van mens tot mens, zie echte beren die minder pakken als ik soms maar soms ook fijne mannetjes die meer pakken.. dat je denkt van "shit" waar zit dat :eek:
Maar ik ontken zeker niet dat die 36kg niet veel is, maar het gaat om de vooruitgang als je langer dan 6mnd op die 32kg blijft hangen en dan op een week ga je er voorbij...wil het toch zeggen dat het werkt, of ben ik daar verkeerd in?

Pffffff krachtstats..... Zo powerlift

Ik bedoel alleen te zeggen, ben je misschien niet wat vroeg begonnen? Ik weet niet hoeveelste kuur dit voor je is. Maakt nu verder niet uit, nummers kan je natuurlijk niet als maatstaf gebruiken alleen ging er op die manier bij mij een belletje rinkelen :)

Kerel ik druk al 1000000 jaar 48-52 kg, kom geen gram verder, met alle tren vd wereld niet. Maatstaf is de spiegel.

Appels en peren. Maar prima ik ga zijn log verder niet vervuilen :)

Ik bedoel alleen te zeggen, ben je misschien niet wat vroeg begonnen? Ik weet niet hoeveelste kuur dit voor je is. Maakt nu verder niet uit, nummers kan je natuurlijk niet als maatstaf gebruiken alleen ging er op die manier bij mij een belletje rinkelen :)

Je hebt wel gelijk dat ik te vroeg begonnen in het verleden :)

Terug
Naar boven