ik wil starten met test enh spuiten. wie kan me uitleggen hoe en wat
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik wil starten met test enh spuiten. wie kan me uitleggen hoe en wat
Clomid ipv nolva?mensen zijn stront eigenwijs als iemand wilt kuren doet die dat toch wel dus hier het volgende als eerste kuurtje:
Week 1-10 Test-e 500mg
Week 1-10 Hcg 2x500iu pw
Week 13-16 Nolvadex 20mg.
Weet je gelijk hoe je reageert op Test, lekker simpel houden voor een eerste kuur.
neem aan dat je weet hoe je moet trainen eten slapen etc etc.
Sommige mensen(waaronder @Bert) krijgen last van hun ogen door clomid, bekende bijwerking.
Ja alleen In eerste instantie zou je nakuren met clomid toch?Sommige mensen(waaronder @Bert) krijgen last van hun ogen door clomid, bekende bijwerking.
Ja alleen In eerste instantie zou je nakuren met clomid toch?

Stond ook gewoon in de supplementen sectie.Begin u in te lezen. Soms moet je ook een beetje moeite doen en weten waar je mee bezig bent.
Klopt. Nolva alleen indien Clomid niet bevalt of gyno.Ja alleen In eerste instantie zou je nakuren met clomid toch?

Bruur... tegenwoordig komen mensen naar personeel om te vragen naar een (pillen) kuurtje![]()
Stukmensen gebruiken mijn naam en verkopen magie pil hoor ik zelf hier in de regio
. ik wil starten met test enh spuiten. wie kan me uitleggen hoe en wat
Hard maar pakkendvind het diep triest steeds als mensen zoals jou ergens mee wil starten maar jullie weten nog niet hoe en ik wordt ook steeds vaker door aangesproken die dit soort mannetjes tegen hen zeg ik precies het zelfde. Hoe gaat dat dat als je een nieuwe broek wil gaan halen? Ga je dan ook de medewerksters vragen welke maat je hebt en/of je hem niet verkeerd om aan gaat trekken? Hoe gaat dat als je een bmw wil gaan kopen? Ga je dan vragen bij de bmw dealer of je wel daadwerkelijk bij bmw zit? Maat hoe gaat dat als je zin hebt in je vrouwtje/vriendin/een vrouw, ga je dan vragen waar je ergens naar binnen moet? Kom op man. Tegen luie mensen ken ik echt niet tegen, lijkt alsof ze alles in hun schoenen geschoven willen hebben en gewoon op de luie reet blijven zitten zo van feed me, give me informatie im lazy and i dont do shit around. Als je vraagt clomid of nolva voor een bepaalde werking, okay. Maar sjezus, meneer wil Testosteron Enh aka Enanthate gebruiken maar heeft nog geen cleu over de basis, terwijl dat hier en op de meeste forums correct getoond wordt.. Come on man dit is geen MTV, doe beetje werk voordat je vraagt of we je die dumbells ook voor je moeten gaan tillen
Ja alleen In eerste instantie zou je nakuren met clomid toch?
Jij en Bert hebben gewoon een zwak lichaamClomid is troep. Ik kreeg er maagpijn van en Bert is er bijna blind door geworden. Nuff said