XXL Nutrition

Testalonekuur

frisianbear

Cool Novice
Elite Member
Waardering
2
Lengte
2m
Massa
145kg
Vetpercentage
18%
Hallo,ik wil graag de volgende kuur gaan doen

week 1

3000mg Testosteron p/w
100mg Clomid om de dag

week 2-10

1000mg Testosteron p/w
50mg Clomid om de dag

week 11-14

50mg Clomid per dag

is er iemand die ervaring heeft met deze kuur zo ja dan wil ik graag weten hoe die ging.
mijn stats
2.00cm
132 kg
18% b/f

Hoezo 1 gram test per week, 5de kuur ofzo ?

Hoezo clomid tijdens de kuur ?

Hoezo stel je je niet eens effe voor ?

Lol, die testalone kuur komt van bodypage denk ik.

3g test :rolleyes: :p

Mijn god waar haal je de moed vandaan. Echt, dit is wáááánzin!

3 gram test in de week is niet een te verstouwen voor je lichaam!!
Met andere woorden, je lichaam is niet in staat om 3 grammen test in de week te gebruiken. Het enige wat groeit is het aantal bijwerkingen en de hevigheid ervan.

Dit is absolute onzin en dient geen enkele bijval te krijgen.

FOUT!

wow dit is heavy shit :D

Oh my god.
Frisianbear is het je eerste kuurtje? Ik neem aan van niet?

Laat ff weten hoe je kuur verloopt....ben zeer benieuwd

En stuur ff n kaartje vanuit het ziekenhuis :D :D

Nu ff serieus: You must be out of your Goddamn mind!!

K zou s beginnen met halve gr test en dan verder zien.

Voordat je aan de kuur begint zou ik even langs Victoria's secret gaan voor een goede BH, die heb je namelijk hard nodig naar je kuur.

Levrone@

dat is de volgende kuur die ik ook ga proberen. daar is niets waanzinnnig aan. ik ga wel maar 1000mg enanthaat zetten de eerste week maar de eerste tien dagen 100mg prop zetten om de dag. clomid doe ik hetzelfde maar ik ga vanaf week 5 wel hcg zetten. allez, ik ben dan toch niet de enigste die dat gaat proberen. laat jay impel en levrone maar zeveren.

Laatst bewerkt:
clomid tijdens heel je kuur. ga ik ook doen. heb ik ook positieve dingen over gelezen.

is dat niet heel belastend voor je lever dan???

3000 mg testo perweek??? DAmn, is dat niet een beetje veel... Zelfs Ronnie Coleman zou afzien van zo'n kuurtje!!

• Topic Starter Topic Starter
Nee het is zeker niet mijn 1e kuur ik train nu een jaar of 7
en heb al de nodige kuurtjes gedaan ook al een paar keer
shit gekocht maar ja daar doe je weinig aan dat merk je
pas als je bezig bent ik had deze kuur inderdaad van
bodynet.nl ik vond hem zelf ook al extreem daarom was ik
benieuwd of iemand deze al geprobeerd had want ja als
wat groter wordt dan helpt een klein kuurtje niet zoveel
dus als iemand nog suggesties heeft wil ik die wel graag
horen

gr

Man, elke zichzelf respecterende sporter zou dit niet doen. Maar we hebben hier niet te maken met een sporter maar met een spuiter, da's iemand die door spuiten groot wil worden en er nog even naast traint voor de gezelligheid.

Nog iets anders, het is zonde van je geld aangezien je lichaam niet in staat is om alles op te nemen. En zelfs de pro's nemen niet zulke hoeveelheden.

Dit steroiden-forum is er voor vragen, ook veelgestelde vragen, ook aparte vragen, maar herhaaldelijke vragen die andere mensen op gevaalrijke gedachten kunnen brengen zijn gewoonweg niet gewenst.

Nog even dit: Als je, netv als ik, een aantal malen een slechte kuur hebt gehad (door omstandigheden en ik kan erover meepraten!) verander dan es wat in je driehoek voeding/rust/trainingswijze en ga es aan de slag met de producten die wél goed bij je aansloegen. Maak er es iets anders van maar ga niet nodeloos hoog in je hoeveelheden zetten. Meer=niet beter!

Laatst bewerkt:
frisanbear is zoals mij ook al een stuk ouder. jongens van 20 die kuren, zoals er hier velen zijn op dit forum, die vernken hun lichaam. frianbear 35j, ik 45j, wij kunnen zo'n kuur wel gebruiken. verschillenden hier op dit forum, zullen misschien al impotent zijn op onze leeftijd, of allang niet meer trainen. hij traint ook al 7 jaar.

skydirk zei:
frisanbear is zoals mij ook al een stuk ouder. jongens van 20 die kuren, zoals er hier velen zijn op dit forum, die vernken hun lichaam. frianbear 35j, ik 45j, wij kunnen zo'n kuur wel gebruiken. verschillenden hier op dit forum, zullen misschien al impotent zijn op onze leeftijd, of allang niet meer trainen. hij traint ook al 7 jaar.

idd, hij begon verkeerd op de steroid section maar dat komt grotendeels
door die klote bodypage.:P

Maar iig Frisanbear, ga flink de hele steroid section lezen,
dan weet je over een paar dagen wel een kuurtje samen te stellen.
Dan post je hem weer hier en kunnen we wat beter commentaar geven.

skydirk zei:

Sky, er is gewoon géén reden om 3 gram test per week in je kont te zetten, simpelweg omdat je lichaam die hoeveelheid niet kan opnemen!
Net als je lichaam maar een bepaald aantal grammen proteine per week kan verwerken, de rest wordt gewoon niet gebruikt.
Heb ik inmiddels al twee keer gezegd en ik blijf het zeggen: je lichaam is niet in staat die hoeveelheid te verwerken.

Als de pro's zelfs die hoeveelheden niet nodig hebben heb jij het met je 45 jaar ook niet nodig. Je hebt ongeveer 2 lichamen nodig om dat op te kunnen nemen. Het enige wat je krijgt is een enorme convertering van testo in oestrogeen en dat werkt een dikke vette gyno in de hand.

Maar goed er zijn er altijd wel die geloven in meer is alleen maar beter.
Ik geloof er heilig in dat die figuren es hun training en voeding onder de loep moeten nemen en anders de legimiteit van hun spullen.

je spullen kunnen natuurlijk altijd ondergedoseerd zijn.

maar goed snap niet waarom je testalone wil doen leuk voor eerste kuur (niet in de bovenstaande doserings) maar later is stacken toch wat meer vereist.

een gram in de week kan best maar met die frontload ga je problemen krijgen. als je de logboeken goed doorleest lees je altijd dat lui met een frontload vaak problemen hebben. dus als je persee wilt doe dan 1/10 1gram en vanaf de eerste dag proviron dat zul je wel nodig hebben. en clomid tijdens de kuur? niet echt snugger. en hcg is een vereiste als je ooit nog weer een stijfe wil krijgen.

Terug
Naar boven