XXL Nutrition

Testalonekuur

skydirk zei:
ervaren mannen zoals soulreaver, champ, jerry en nog een paar anderen hun advies wil ik wel aannemen, maar toch niet van die mannekes zoals levrone en jay impel die misschien nog maar drie jaar trainen en denken dat ze het al weten. altijd die zelfde stomme commentaar: hoe lang train je? wat zijn je stats? is je voeding goed? en dat terwijl ze zelf al aan de AS zitten en amper 20jaar zijn.

en mijn naam staat er weer niet bij :( niemand geloofd mij :(

gvd

lol

wat voor kuren heb je verder allemaal gedaan dan?

"altijd die zelfde stomme commentaar: hoe lang train je? wat zijn je stats? is je voeding goed? en dat terwijl ze zelf al aan de AS zitten en amper 20jaar zijn."

Los van het feit wie het vragen zijn het wel essentiele zaken om te bepalen of een voorgestelde kuur aansluit op de lichamelijke toestand van een topicstarter!

Iemand die net een paar maanden traint schrijf je sowieso geen kuur voor uit.
Iemand die 10 jaar traint en nog geen stap verder is gekomen ook niet; die moet eerst zichzelf eens aanpakken. En iemand met 10 jaar ervaring en vele kuren verder wil je liever niet de fout zien maken die de meeste jonge broekies maken: Meer=beter.

Want dat is het dus niet.

Wat ik me dus afvraag he. Er komen hier zoveel mensen op dit board met de meest buitensporige vragen. Een aantal van hen wordt door de ervaren jongens hier bewust van hetgeen wat ze willen doen. Wat er in resulteerd dat ze zich bedenken of zelfs terugkrabbelen.

Nu zit niet iedereen op DBB.com, en er zullen ongetwijfeld meer mensen met dit soort gelijksoortige ideeen rondlopen. Zouden ze is dat geval dan ook daadwerkelijk 3 gram testo in hun kont injecteren? :S :\ :(

Jesus man, ik ben echt blij voor je dat je dit forum nu zit. Ik hoop dat je iig geen naive persoon bent, want je speelt met je lichaam.

Maar goed, DBC01 is ****ing right! :thumb: Wat je met zijn informatie doet, moet je zelf weten. Realiseer alleen wel even dat er hier enkele ervaren rotten zitten. :)

skydirk zei:
levrone, spreek mij niet van seniel worden. ik heb uw belachelijke, kinderlijke discussie met she ook gelezen. altijd veel commentaar maar dan wel vol schrijffouten. dus ik zou eerder zeggen dat jij al seniel aan het worden bent. op uw leeftijd had ik alleszins geen AS nodig. maar in ieder geval heeft she u toen goed belachelijk gemaakt.

Mijn discussies waren geweldig, gezien de hoeveelheid karma's dat ik daarvoor kreeg, dus wie is nou belachelijk gemaakt?

En chilll, denk aan je hart hé :D

En waarom wil je uperhaupt kuren als je bijna 50 bent??? Doesn't make sense...naar mijn mening

Luister Levron@, eenieder mag uitmaken hoe lang of op welke leeftijd ie kuurt.

Ik zie liever iemand van 50 kuren dan een jochie van 17 aan de dbol.
Laten we het hier bij het onderwerp houden, daar heeft topicstarter ook wat aan.

DBC01 zei:
Luister Levron@, eenieder mag uitmaken hoe lang of op welke leeftijd ie kuurt.

Ik zie liever iemand van 50 kuren dan een jochie van 17 aan de dbol.
Laten we het hier bij het onderwerp houden, daar heeft topicstarter ook wat aan.

OK.

Enigste dat ik me afvraag, of je nu 1 kuur hebt gedaan of 100, wat het volgende is als je dergelijke hoeveelheden neemt? Je zult dan toch de volgende kuur weer hoger in de doseringen moeten gaan zitten.

Ik bv moet nog aan mn 2e kuur beginnen en heb dan vast en zeker aan 500mg test/week genoeg, maar ben niet van plan om dit in de 3e kuur te gaan verhogen tot 1000mg.

• Topic Starter Topic Starter
Nee ik heb al meerdere kuren gedaan ik zoek eigenlijk een kuur waarvan ik niet alleen ontzettend groei maar ook beresterk van wordt

trenbolone word je heeel sterk van

!!BarmaN!! zei:
trenbolone word je heeel sterk van

Ja paardesterk ipv beresterk :p

Kun je met n beetje creativiteit ook nog zelf gaan brouwen...scheelt n hoop dineros. Maar dat ff terzijde.

Dboll zei:
Enigste dat ik me afvraag, of je nu 1 kuur hebt gedaan of 100, wat het volgende is als je dergelijke hoeveelheden neemt? Je zult dan toch de volgende kuur weer hoger in de doseringen moeten gaan zitten.

Ik bv moet nog aan mn 2e kuur beginnen en heb dan vast en zeker aan 500mg test/week genoeg, maar ben niet van plan om dit in de 3e kuur te gaan verhogen tot 1000mg.

Als je voldoende rust neemt tussen je kuren (minimaal een half jaar is echt niet slecht voor je) dan kun je met dezelfde hoeveelheid moie resultaten bereiken. Als je denkt dat je receptoren bodemloze putten zijn en je snel na de ene, de andere kuur inzet, ja, dan zul je steeds meer moeten gebruiken en steeds minder resultaat zien.

Ik vind dat zo een kuur gerust kan bij de juiste persoon.. verder is mijn training erop gericht sterk te worden.. en van tren werd ik echt niet zo sterk als sommige jongens zeggen!!
Dat kan aan 2 dingen liggen..
1 de tren die ik had was fake of ondergedoseerd! (dat denk ik)
2. het probleem ligt aan mij.. (maybe)

Wil je sterk worden moet je praten met sterke jongens :p .. hehehehe

Ik heb ook een keer een Testalone kuur gedaan met 1 gram test per week en ik vind het een waardeloze kuur. Meer bijwerkingen dan spiermassa.
Je kunt beter een goede stack met tren, deca, winstrol of iets dergelijks doen.

Ook is het persoons afhankelijk welke AS aanslaat of niet. Test alone werkt bij niet zo geweldig maar misschien bij een ander weer wel.

Je kan wel 1 gr. test. in de week nemen, dat is het punt niet, een frontload van 3 gram. lijkt me overdreven, accepteer dan dat je pas in week 4 stabiele bloedwaarden bereikt en de meeste groei gaat ondervinden. Overigens is het niet zo dat de tes. pas in week 4 werkt, dat schijnen de meeste nog te denken, de test. ongeacht de ester werkt gewoon direct. Wanneer je op een dusdanig niveau zit dat je 1 gr. test in je kuren neemt zou ik er eerder voor kiezen een goede stack te nemen, de test. wat lager te doseren en 1 of 2 andere middelen erbij stacken.

Overigen kuren profs wel degelijk met vele grammen test. in de week, en dat naast sth, slin en sommige igf 1. Ik ken Holland deelnemers die al op 3 gr. test in de week zitten naast drol, deca, enz.

Garret zei:
Ik heb ook een keer een Testalone kuur gedaan met 1 gram test per week en ik vind het een waardeloze kuur. Meer bijwerkingen dan spiermassa.
Je kunt beter een goede stack met tren, deca, winstrol of iets dergelijks doen.

Ook is het persoons afhankelijk welke AS aanslaat of niet. Test alone werkt bij niet zo geweldig maar misschien bij een ander weer wel.

Idd. het gaf mij veel vocht en ik werd, aangezien het in de bulk was, ook flink vetter, hield er wel wat massa aan over, maar had er zeker meer van verwacht. Maar het is wel DE basiscomponent, dus in dat opzicht een ervaring rijker voor de toekomst en wat meer inzicht in herstel, de periode erna, vocht, gyno, enz. Belangrijk is toch ook te weten hoe je lichaam reageert.

DBC01 zei:
Als je voldoende rust neemt tussen je kuren (minimaal een half jaar is echt niet slecht voor je) dan kun je met dezelfde hoeveelheid moie resultaten bereiken. Als je denkt dat je receptoren bodemloze putten zijn en je snel na de ene, de andere kuur inzet, ja, dan zul je steeds meer moeten gebruiken en steeds minder resultaat zien.

Idd...ik zie het nut er ook al niet van in om per kuur steeds hoger te gaan doseren. En aangezien ik persoonlijk 2 goeie kuren p. jr wel voldoende vindt zal het met de rust tussendoor wel goed zitten.

Vindt het ook zonde van het geld en je gezondheid, en het is net als met bv alcohol en andere drugs, als je elke dag drinkt/gebruikt zal het minder effect gaan hebben op gegeven moment en heb je ook steeds meer nodig met als resultaat dat je in n visieuse cirkel komt.

Jongens op een gegeven moment doet je lichaam niet zoveel meer op 500 mg test per week. Ik ken zat gasten die 10 sustos of enanthaatjes per week zetten en dit 12 weken achter elkaar.... Bij dit kuurtje gaat het alleen om de eerste week volgens mij omdat daar 3 gram staat. Week 2 t/m 10 wordt er maar 1 gram gebruikt.

Wat is het verschil tussen tussen een kuurtje met 500 gram enanthate, 50 mg dbol per dag, 400 mg deca etc - wat als normaal wordt gezien- en deze waar je (maar) 1000 mg testo per week neemt?..

Deze man weegt ook al dik boven de 130 kilo. Hij zal zelf wel weten wat voor hem werkt denk ik...Ik vind het een leuk kuurtje, maar zou ipv de clomid er nolvadex bij nemen..

Groeten en succes!

D.W.

die frontload van 3 gr test zou ik ook niet doen, maar als je die nu gewoon vervangt door 1gr test + 100mg prop om de dag. en wat die clomid betreft. dat mag je heel de kuur door gebruiken. is belange niet zo belastend voor je lever dan als je zoals de meesten 30mg dbll erbij zou nemen. en inderdaad DBC01 als je genoeg tijd tussen je kuren laat (ik bvb 1 jaar) dan hoef je de volgende kuur niet meer te nemen. maar ja, wie is DBOLL eigenlijk? weer zo iemand die dat ergens gelezen heeft en nog nooit geexpirementeerd heeft. ja, één kuurtje: 6 weken dbollekes. en die mannekes zitten dan kritiek te geven. barman: die is misschien nog jong maar die heeft tenminste toch wat ervaring omdat hij al wat kuurtjes heeft uitgeprobeerd. die heeft al gevoeld wat verschillende produkten met zijn lichaam gedaan hebben.

Terug
Naar boven